Νέο SEAT Tarraco PHEV με «δίψα» 1,6 λίτρα/100 χλμ.!

Χρειάστηκε να περάσει πάνω από 1 χρόνος για να μπει το SEAT Tarraco e-Hybrid στην παραγωγή, όμως το ισπανικό SUV τα κατάφερε. Και εντυπωσιάζει με τα τεχνικά χαρακτηριστικά του.

Εμφανισιακά δεν διαφέρει σε κάτι από το κανονικό FR, πέραν των σημάτων. O αιχμηρός προφυλακτήρας εμπρός με τις μεγάλες εισαγωγές αέρα, τα ελαφρώς φουσκωμένα φτερά, οι 19άρες (και προαιρετικά 20άρες) ζάντες, οι διπλές τραπεζοειδείς απολήξεις στον πίσω προφυλακτήρα, η αεροτομή και οι ράγες οροφής σε μαύρο χρώμα συνθέτουν ένα δυναμικό παρουσιαστικό για το Tarraco.

Δείτε ακόμα: Νέος βασικός κινητήρας ντίζελ για το SEAT Tarraco

Εξίσου προσεγμένη είναι και η καμπίνα, όπου διακρίνονται τα σπορ θερμαινόμενα καθίσματα και τον πλούσιο εξοπλισμό άνεσης, που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων αυτόματα φώτα LED, σύστημα πολυμέσων με οθόνη αφής 9,2 ιντσών και τριζωνικό κλιματισμό, ενώ εντυπωσιακός είναι ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 10,25 ιντσών.

Κάτω από το επιβλητικό περίβλημα, συναντάμε έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα βενζίνης 1.4 λίτρων και 150 ίππων, σε συνδυασμό με ένα ηλεκτρικό μοτέρ 115 ίππωνΣυνδυαστικά, ο οδηγός του plug-in υβριδικού Tarraco απολαμβάνει 245 ίππους και 400 Nm ροπής, νούμερα που επιτρέπουν στα πρώτα 100 χλμ./ώρα να έρχονται σε λίγο πάνω από 7 δλ., ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 205 χλμ./ώρα. Ο  ηλεκτροκινητήρας μπορεί να κινήσει το αυτοκίνητο για 44-49 χλμ. και να χαρίσει μια εντυπωσιακή μέση τιμή κατανάλωσης, στα 1,6-2 λίτρα/100 χλμ.! Παράλληλα, οι εκπομπές ρύπων περιορίζονται στα 37-46,4 γρ.CO2/χλμ. (όλες οι μετρήσεις βάσει WLTP).

Διαβάστε επίσης: Νέο SEAT Leon με τιμή από 18.190 ευρώ

Η μπαταρία των 13kWh μπορεί να γεμίσει σε λιγότερο από 5 ώρες όταν το Tarraco μπει σε φορτιστή 2,3 kW, ενώ σε 3,6 kW η φόρτιση ολοκληρώνεται σε 3,5 ώρες. Όπως τα υπόλοιπα, έτσι και το e-Hybrid ισπανικό SUV θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο του Βόλφσμπουργκ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Νέα ειδική σειρά Fiat (500)RED και scooter!
Νέα ειδική σειρά Fiat (500)RED και scooter!
Νέο Toyota Tundra και hybrid twin-turbo 443 ίππων
Νέο Toyota Tundra και hybrid twin-turbo 443 ίππων
Νέο Citroen C3 για διαφορετικούς πολιτισμούς
Νέο Citroen C3 για διαφορετικούς πολιτισμούς
Νέο Ford Fiesta και πιο ροπάτο ST
Νέο Ford Fiesta και πιο ροπάτο ST
Mazda CX-5: Έρχεται ραφιναρισμένο & με νέες εκδόσεις!
Mazda CX-5: Έρχεται ραφιναρισμένο & με νέες εκδόσεις! …
Νέο σκληροτράχηλο Toyota RAV4 Adventure
Νέο σκληροτράχηλο Toyota RAV4 Adventure
Ακόμα πιο μάχιμο το ανανεωμένο SsangYong Musso
Ακόμα πιο μάχιμο το ανανεωμένο SsangYong Musso
Πιο «ζόρικο» το Toyota Corolla Cross GR Sport
Πιο «ζόρικο» το Toyota Corolla Cross GR Sport
Νέο Nissan GT-R T-Spec με το μυαλό στο Skyline R34
Νέο Nissan GT-R T-Spec με το μυαλό στο Skyline R34
Ο «καυτός» εξοπλισμός του Hyundai i20 N Performance
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των Hyundai i20 N, Kona N και i30 N
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κοστίζει η νέα BMW iX3;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνει η Mercedes EQS στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Citroen C3 Aircross
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνουν τα Tesla των 1.020 ίππων στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των Audi Q4 e-tron Sportback, e-tron GT & RS e-tron GT!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
«Πάτησε» Ελλάδα το νέο Nissan Qashqai!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέα Toyota Yaris Tokyo Spirit και Pop-Out (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Με εκπτώσεις τα ανανεωμένα SEAT Ibiza & Arona
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσα Yaris κοστίζει η βασική Supra στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Toyota Prius Plug-in Hybrid στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store