Νέο VW ID.6 με το βλέμμα στην Κίνα

H VW έχει μεγάλες βλέψεις για την κινεζική αγορά και το νέο ID.6, αναμένεται να διαδραματίσει πρωταγωνιστικό ρόλο στις εμπορικές εξελίξεις της γερμανικής εταιρίας.

Είναι το τρίτο κατά σειρά μοντέλο της ηλεκτρικής οικογένειας ID., ακολουθώντας τα ID.3 και ID.4, και το πρώτο που εξελίχθηκε ειδικά για την Κίνα. Τοποθετείται στην κορυφή της γκάμας, φτάνοντας τα 4.876 χλστ. μήκους και σχεδόν τα 3 μέτρα μεταξονίου (2.965 χλστ.), με το πλάτος να φτάνει τα 1.848 χλστ. και το ύψος τα 1.680 χλστ. Οι πληθωρικές διαστάσεις προσφέρουν χώρους για 6 ή 7 επιβάτες, αναλόγως έκδοσης, ενώ διατίθενται δυο διαφορετικές εκδοχές του ID.6: το X και το Crozz, που ενστερνίζεται περισσότερο την SUV φιλοσοφία, με πλαστικά προστατευτικά περιμετρικά του αμαξώματος και απομίμηση προστατευτικών ποδιών, μαζί με ελαφρώς διαφορετικά φανάρια εμπρός-πίσω και προφυλακτήρες.

 

Στο ευρύχωρο εσωτερικό ξεχωρίζει ο μινιμαλισμός και τα ανοιχτά χρώματα. Ο οδηγός ελέγχει την πλειοψηφία των λειτουργιών από την κεντρική οθόνη αφής, τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και τα χειριστήρια στο τιμόνι, με τους διακόπτες να είναι περιορισμένοι και τους αεραγωγούς του κλιματισμού να βρίσκονται αρκετά χαμηλά, σχεδόν στη βάση της κεντρικής κονσόλας.

Η πλατφόρμα MEB αποτελεί και εδώ τη βάση της κατασκευής, προσφέροντας τρεις διαφορετικές επιλογές στους υποψήφιους αγοραστές. Η βασική αποτελείται από έναν ηλεκτροκινητήρα 180 ίππων και 220 Nm, που τροφοδοτείται από μπαταρία 58 kWh. Παρά τα 2.280 κιλά του βάρους, η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 9,3 δλ. Λίγο ταχύτερη η επόμενη έκδοση, με τα 204 άλογα (ίδια ροπή και 9,1 δλ.), ενώ η κορυφαία διαθέτει μπαταρία 77 kWh και 306 άλογα, μαζί με 310 Nm ροπής. Εδώ τα πρώτα 100 χλμ./ώρα έρχονται σε 6,6 δλ., ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται σε κάθε περίπτωση ηλεκτρονικά, στα 160 χλμ./ώρα. Η αυτονομία, τέλος, κυμαίνεται από 436 έως 588 χλμ., βάσει κινεζικού κύκλου NEDC.

Το ID.6 είναι ένα μεγάλο βήμα για τα κινεζικά σχέδια της VW, που θέλουν 8 αντίστοιχα μοντέλα στην εκεί αγορά μέχρι το 2023 και τουλάχιστον 50% ηλεκτρική εκπροσώπηση επί των συνολικών πωλήσεων, μέχρι το 2030.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Και το όνομα αυτού Fiat Pulse!
Και το όνομα αυτού Fiat Pulse!
Νέο μικρό SUV Coupe VW Taigo με εσωτερικό Polo
Νέο μικρό SUV Coupe VW Taigo με εσωτερικό Polo
«Πάτησε» Ελλάδα το νέο Nissan Qashqai!
«Πάτησε» Ελλάδα το νέο Nissan Qashqai!
Ανανέωση για την Porsche Macan!
Ανανέωση για την Porsche Macan!
Ιδού κι επίσημα το νέο Audi RS 3!
Ιδού κι επίσημα το νέο Audi RS 3!
Θεϊκή Aston Martin Valhalla με 950 ίππους
Θεϊκή Aston Martin Valhalla με 950 ίππους
Κανονικό «φορμουλάκι» το νέο Abarth F595
Κανονικό «φορμουλάκι» το νέο Abarth F595
«Σιέστα» με τις λάτιν επετειακές Lamborghini Huracan
«Σιέστα» με τις λάτιν επετειακές Lamborghini Huracan
Φρεσκάρισμα δυναμισμού για το Kia Ceed
Φρεσκάρισμα δυναμισμού για το Kia Ceed
Πόσο κάνουν τα Tesla των 1.020 ίππων στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των Audi Q4 e-tron Sportback, e-tron GT & RS e-tron GT!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
«Πάτησε» Ελλάδα το νέο Nissan Qashqai!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέα Toyota Yaris Tokyo Spirit και Pop-Out (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Με εκπτώσεις τα ανανεωμένα SEAT Ibiza & Arona
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσα Yaris κοστίζει η βασική Supra στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Toyota Prius Plug-in Hybrid στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το Ford Puma που ρίχνει «7άρες»
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε η νέα Mercedes με 1.500άρη κινητήρα βενζίνης
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέα Audi Q3 TFSI e & Sportback με όφελος 3.000 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Από 15.990€ το νέο Dacia Duster. Δείτε τις τιμές
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέο σπορ SUV με 204 PS και κόστος 3€/100 χλμ.
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store