Νέο VW ID.6 με το βλέμμα στην Κίνα

H VW έχει μεγάλες βλέψεις για την κινεζική αγορά και το νέο ID.6, αναμένεται να διαδραματίσει πρωταγωνιστικό ρόλο στις εμπορικές εξελίξεις της γερμανικής εταιρίας.

Είναι το τρίτο κατά σειρά μοντέλο της ηλεκτρικής οικογένειας ID., ακολουθώντας τα ID.3 και ID.4, και το πρώτο που εξελίχθηκε ειδικά για την Κίνα. Τοποθετείται στην κορυφή της γκάμας, φτάνοντας τα 4.876 χλστ. μήκους και σχεδόν τα 3 μέτρα μεταξονίου (2.965 χλστ.), με το πλάτος να φτάνει τα 1.848 χλστ. και το ύψος τα 1.680 χλστ. Οι πληθωρικές διαστάσεις προσφέρουν χώρους για 6 ή 7 επιβάτες, αναλόγως έκδοσης, ενώ διατίθενται δυο διαφορετικές εκδοχές του ID.6: το X και το Crozz, που ενστερνίζεται περισσότερο την SUV φιλοσοφία, με πλαστικά προστατευτικά περιμετρικά του αμαξώματος και απομίμηση προστατευτικών ποδιών, μαζί με ελαφρώς διαφορετικά φανάρια εμπρός-πίσω και προφυλακτήρες.

 

Στο ευρύχωρο εσωτερικό ξεχωρίζει ο μινιμαλισμός και τα ανοιχτά χρώματα. Ο οδηγός ελέγχει την πλειοψηφία των λειτουργιών από την κεντρική οθόνη αφής, τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και τα χειριστήρια στο τιμόνι, με τους διακόπτες να είναι περιορισμένοι και τους αεραγωγούς του κλιματισμού να βρίσκονται αρκετά χαμηλά, σχεδόν στη βάση της κεντρικής κονσόλας.

Η πλατφόρμα MEB αποτελεί και εδώ τη βάση της κατασκευής, προσφέροντας τρεις διαφορετικές επιλογές στους υποψήφιους αγοραστές. Η βασική αποτελείται από έναν ηλεκτροκινητήρα 180 ίππων και 220 Nm, που τροφοδοτείται από μπαταρία 58 kWh. Παρά τα 2.280 κιλά του βάρους, η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 9,3 δλ. Λίγο ταχύτερη η επόμενη έκδοση, με τα 204 άλογα (ίδια ροπή και 9,1 δλ.), ενώ η κορυφαία διαθέτει μπαταρία 77 kWh και 306 άλογα, μαζί με 310 Nm ροπής. Εδώ τα πρώτα 100 χλμ./ώρα έρχονται σε 6,6 δλ., ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται σε κάθε περίπτωση ηλεκτρονικά, στα 160 χλμ./ώρα. Η αυτονομία, τέλος, κυμαίνεται από 436 έως 588 χλμ., βάσει κινεζικού κύκλου NEDC.

Το ID.6 είναι ένα μεγάλο βήμα για τα κινεζικά σχέδια της VW, που θέλουν 8 αντίστοιχα μοντέλα στην εκεί αγορά μέχρι το 2023 και τουλάχιστον 50% ηλεκτρική εκπροσώπηση επί των συνολικών πωλήσεων, μέχρι το 2030.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Νέα και ακόμα πιο high tech BMW Σειρά 3
Νέα και ακόμα πιο high tech BMW Σειρά 3
Έρχεται νέα μάρκα από τη Volkswagen
Έρχεται νέα μάρκα από τη Volkswagen
Νέο Range Rover Sport με off road cruise control!
Νέο Range Rover Sport με off road cruise control!
Κοστουμάτος εργάτης το νέο Ford E-Transit Custom
Κοστουμάτος εργάτης το νέο Ford E-Transit Custom
Έρχεται η τετρακίνητη «σφαίρα» VW ID.3 GTX
Έρχεται η τετρακίνητη «σφαίρα» VW ID.3 GTX
Νέο Abarth 695 Tributo δείχνει σέβας στο 131
Νέο Abarth 695 Tributo δείχνει σέβας στο 131
Μοναδική και ασύγκριτη νέα Ferrari SP48 Unica
Μοναδική και ασύγκριτη νέα Ferrari SP48 Unica
Η πιο καθαρή και οικονομική Bentley όλων των εποχών!
Η πιο καθαρή και οικονομική Bentley όλων των εποχών! …
Ντεμπούτο για το φρεσκαρισμένο Kia Soul
Ντεμπούτο για το φρεσκαρισμένο Kia Soul
Οι τιμές της Alfa Romeo Tonale στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Skoda Karoq στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Η τιμή του νέου Ford Ranger Raptor στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Opel Astra στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
«Πάτησε» Ελλάδα το νέο Mazda CX-60 PHEV (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Η τιμή του νέου και πιο ακριβού Toyota Hilux GR Sport
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των νέων Abarth 595/695 στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το πιο σπορ και ακριβό Toyota Yaris GR Sport
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου καλοκαιρινού VW T-Roc Cabriolet
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές της νέας Mercedes-AMG SL στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Άμεσα διαθέσιμο το νέο Volkswagen T-Roc (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store