Νέο VW Polo GTI με προσεγμένες αναβαθμίσεις

Ενάμιση μήνα μετά το λανσάρισμα του ανανεωμένου VW Polo, έρχεται η σειρά της κορυφαίας έκδοσης GTI.

Όπως το απλό, έτσι και το φρεσκαρισμένο Polo GTI επηρεάζεται σε πολλά από το μεγαλύτερο αδερφό του. Η μάσκα με το κόκκινο σιρίτι και τη λωρίδα LED, που ενώνει το εμπρός μέρος από άκρη σε άκρη, «φωνάζουν» Golf GTI. Το ίδιο ισχύει για το σήμα «GTI» στα δεξιά και τον επιθετικό προφυλακτήρα, με τα διαγώνια τοποθετημένα LED. Οι 18άρες ζάντες με τις κόκκινες δαγκάνες πίσω τους, η χαμηλωμένη διαδρομή της ανάρτησης, το spoiler οροφής και ο διαφορετικός προφυλακτήρας πίσω, με τις διπλές απολήξεις της εξάτμισης στα αριστερά, ολοκληρώνουν το οπτικό πακέτο του κορυφαίου Polo.

Στο εσωτερικό το μάτι πηγαίνει κατευθείαν στην κατακόκκινη φάσα, που κυριαρχεί στο πάνω μέρος του ταμπλό και εκτείνεται μέχρι τα πλαϊνά της κεντρικής κονσόλας. Επενδύσεις ματ και χρωμίου υπάρχουν διάσπαρτες σε πολλά σημεία, τα αλουμινένια πεντάλ δένουν ιδανικά με το σπορ δερμάτινο και τις κόκκινες ραφές, ενώ δεν θα μπορούσαν να λείπουν τα μπάκετ καθίσματα (επίσης με κόκκινες ραφές, όπως και η φούσκα του επιλογέα). Η οθόνη αφής και υψηλής ευκρίνειας των 8 ιντσών είναι στάνταρ (προαιρετικά 9,2), όπως και η δυνατότητα μερικώς αυτόνομης οδήγησης (για πρώτη φορά σε Polo GTI), υπό την «ομπρέλα» του IQ.Drive (αυτόματη ρύθμιση ταχύτητας, διατήρηση λωρίδας και τα λοιπά επικουρικά συστήματα).

Στα μηχανικά μέρη, η εικόνα παραμένει στον μεγαλύτερο βαθμό απαράλλαχτη. Κάτω από το καπό συνεχίζει να δίνει τον τόνο ο 2λιτρος TSI, αλλά με ελαφρώς αυξημένη ισχύ στα 207 άλογα (από 200 του σημερινού). Η ροπή δεν άλλαξε, ούσα σταθερή στα 320 Nm, ούτε το σύστημα μετάδοσης. Το 7άρι DSG εξακολουθεί να τροφοδοτεί τον εμπρός άξονα, με τη μόνη διαφορά να εντοπίζεται στα ελαφρώς καλύτερα νούμερα επιδόσεων. Το 0-100 χλμ./ώρα πλέον απαιτεί 6,5 δλ. (από 6,7) και η τελική φτάνει στα 240 χλμ./ώρα (από 238).

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Νέο Citroen C3 για διαφορετικούς πολιτισμούς
Νέο Citroen C3 για διαφορετικούς πολιτισμούς
Νέο Ford Fiesta και πιο ροπάτο ST
Νέο Ford Fiesta και πιο ροπάτο ST
Mazda CX-5: Έρχεται ραφιναρισμένο & με νέες εκδόσεις!
Mazda CX-5: Έρχεται ραφιναρισμένο & με νέες εκδόσεις! …
Νέο σκληροτράχηλο Toyota RAV4 Adventure
Νέο σκληροτράχηλο Toyota RAV4 Adventure
Ακόμα πιο μάχιμο το ανανεωμένο SsangYong Musso
Ακόμα πιο μάχιμο το ανανεωμένο SsangYong Musso
Πιο «ζόρικο» το Toyota Corolla Cross GR Sport
Πιο «ζόρικο» το Toyota Corolla Cross GR Sport
Νέο Nissan GT-R T-Spec με το μυαλό στο Skyline R34
Νέο Nissan GT-R T-Spec με το μυαλό στο Skyline R34
Ολοκαίνουργιο Subaru WRX με τεχνολογικές πρωτιές
Ολοκαίνουργιο Subaru WRX με τεχνολογικές πρωτιές …
Λάβα οι νέες Alfa Giulia και Stelvio 6C Villa d’Este
Λάβα οι νέες Alfa Giulia και Stelvio 6C Villa d’Este
Ο «καυτός» εξοπλισμός του Hyundai i20 N Performance
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των Hyundai i20 N, Kona N και i30 N
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κοστίζει η νέα BMW iX3;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνει η Mercedes EQS στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Citroen C3 Aircross
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνουν τα Tesla των 1.020 ίππων στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των Audi Q4 e-tron Sportback, e-tron GT & RS e-tron GT!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
«Πάτησε» Ελλάδα το νέο Nissan Qashqai!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέα Toyota Yaris Tokyo Spirit και Pop-Out (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Με εκπτώσεις τα ανανεωμένα SEAT Ibiza & Arona
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσα Yaris κοστίζει η βασική Supra στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Toyota Prius Plug-in Hybrid στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store