Νέο VW Polo GTI με προσεγμένες αναβαθμίσεις - AutoGreekNews

Νέο VW Polo GTI με προσεγμένες αναβαθμίσεις

Ενάμιση μήνα μετά το λανσάρισμα του ανανεωμένου VW Polo, έρχεται η σειρά της κορυφαίας έκδοσης GTI.

Όπως το απλό, έτσι και το φρεσκαρισμένο Polo GTI επηρεάζεται σε πολλά από το μεγαλύτερο αδερφό του. Η μάσκα με το κόκκινο σιρίτι και τη λωρίδα LED, που ενώνει το εμπρός μέρος από άκρη σε άκρη, «φωνάζουν» Golf GTI. Το ίδιο ισχύει για το σήμα «GTI» στα δεξιά και τον επιθετικό προφυλακτήρα, με τα διαγώνια τοποθετημένα LED. Οι 18άρες ζάντες με τις κόκκινες δαγκάνες πίσω τους, η χαμηλωμένη διαδρομή της ανάρτησης, το spoiler οροφής και ο διαφορετικός προφυλακτήρας πίσω, με τις διπλές απολήξεις της εξάτμισης στα αριστερά, ολοκληρώνουν το οπτικό πακέτο του κορυφαίου Polo.

Στο εσωτερικό το μάτι πηγαίνει κατευθείαν στην κατακόκκινη φάσα, που κυριαρχεί στο πάνω μέρος του ταμπλό και εκτείνεται μέχρι τα πλαϊνά της κεντρικής κονσόλας. Επενδύσεις ματ και χρωμίου υπάρχουν διάσπαρτες σε πολλά σημεία, τα αλουμινένια πεντάλ δένουν ιδανικά με το σπορ δερμάτινο και τις κόκκινες ραφές, ενώ δεν θα μπορούσαν να λείπουν τα μπάκετ καθίσματα (επίσης με κόκκινες ραφές, όπως και η φούσκα του επιλογέα). Η οθόνη αφής και υψηλής ευκρίνειας των 8 ιντσών είναι στάνταρ (προαιρετικά 9,2), όπως και η δυνατότητα μερικώς αυτόνομης οδήγησης (για πρώτη φορά σε Polo GTI), υπό την «ομπρέλα» του IQ.Drive (αυτόματη ρύθμιση ταχύτητας, διατήρηση λωρίδας και τα λοιπά επικουρικά συστήματα).

Στα μηχανικά μέρη, η εικόνα παραμένει στον μεγαλύτερο βαθμό απαράλλαχτη. Κάτω από το καπό συνεχίζει να δίνει τον τόνο ο 2λιτρος TSI, αλλά με ελαφρώς αυξημένη ισχύ στα 207 άλογα (από 200 του σημερινού). Η ροπή δεν άλλαξε, ούσα σταθερή στα 320 Nm, ούτε το σύστημα μετάδοσης. Το 7άρι DSG εξακολουθεί να τροφοδοτεί τον εμπρός άξονα, με τη μόνη διαφορά να εντοπίζεται στα ελαφρώς καλύτερα νούμερα επιδόσεων. Το 0-100 χλμ./ώρα πλέον απαιτεί 6,5 δλ. (από 6,7) και η τελική φτάνει στα 240 χλμ./ώρα (από 238).

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Καλή και «χρυσή» η BMW X2 Edition GoldPlay
Καλή και «χρυσή» η BMW X2 Edition GoldPlay
Ατελείωτο & υβριδικό νέο Toyota Sequoia με 440+ άλογα
Ατελείωτο & υβριδικό νέο Toyota Sequoia με 440+ άλογα
Ελαφρύ φρεσκάρισμα για την BMW Σειρά 8
Ελαφρύ φρεσκάρισμα για την BMW Σειρά 8
Νέο και κτηνώδες Ford Bronco Raptor με 400 άλογα
Νέο και κτηνώδες Ford Bronco Raptor με 400 άλογα
Συλλεκτικό Nissan Juke Kiiro με «λάμψη» Batman
Συλλεκτικό Nissan Juke Kiiro με «λάμψη» Batman
Νέα Jeep Renegade και Compass 1.5 e-Hybrid (+τιμές)
Νέα Jeep Renegade και Compass 1.5 e-Hybrid (+τιμές)
Συναρπάζει η Porsche Taycan Sport Turismo
Συναρπάζει η Porsche Taycan Sport Turismo
Ο αντικαταστάτης του Volvo XC90 θα λέγεται Embla!
Ο αντικαταστάτης του Volvo XC90 θα λέγεται Embla!
Δυναμικό νέο VW Lamando L με βάση το Jetta
Δυναμικό νέο VW Lamando L με βάση το Jetta
Τιμές κι εξοπλισμοί για το νέο Kia EV6!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές και εξοπλισμοί του Toyota Aygo X στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Suzuki Vitara 1.5 Hybrid: Τιμές, εξοπλισμός & επιδόσεις
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνει το νέο Volvo C40 Recharge 408 hp;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέο Toyota RAV4 Adventure σε τιμή για έχοντες
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Ford Focus στην Ελλάδα!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το ισχυρότερο Ford των 80.000 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Honda HR-V e:HEV στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store