Νέο VW Polo GTI με προσεγμένες αναβαθμίσεις

Ενάμιση μήνα μετά το λανσάρισμα του ανανεωμένου VW Polo, έρχεται η σειρά της κορυφαίας έκδοσης GTI.

Όπως το απλό, έτσι και το φρεσκαρισμένο Polo GTI επηρεάζεται σε πολλά από το μεγαλύτερο αδερφό του. Η μάσκα με το κόκκινο σιρίτι και τη λωρίδα LED, που ενώνει το εμπρός μέρος από άκρη σε άκρη, «φωνάζουν» Golf GTI. Το ίδιο ισχύει για το σήμα «GTI» στα δεξιά και τον επιθετικό προφυλακτήρα, με τα διαγώνια τοποθετημένα LED. Οι 18άρες ζάντες με τις κόκκινες δαγκάνες πίσω τους, η χαμηλωμένη διαδρομή της ανάρτησης, το spoiler οροφής και ο διαφορετικός προφυλακτήρας πίσω, με τις διπλές απολήξεις της εξάτμισης στα αριστερά, ολοκληρώνουν το οπτικό πακέτο του κορυφαίου Polo.

Στο εσωτερικό το μάτι πηγαίνει κατευθείαν στην κατακόκκινη φάσα, που κυριαρχεί στο πάνω μέρος του ταμπλό και εκτείνεται μέχρι τα πλαϊνά της κεντρικής κονσόλας. Επενδύσεις ματ και χρωμίου υπάρχουν διάσπαρτες σε πολλά σημεία, τα αλουμινένια πεντάλ δένουν ιδανικά με το σπορ δερμάτινο και τις κόκκινες ραφές, ενώ δεν θα μπορούσαν να λείπουν τα μπάκετ καθίσματα (επίσης με κόκκινες ραφές, όπως και η φούσκα του επιλογέα). Η οθόνη αφής και υψηλής ευκρίνειας των 8 ιντσών είναι στάνταρ (προαιρετικά 9,2), όπως και η δυνατότητα μερικώς αυτόνομης οδήγησης (για πρώτη φορά σε Polo GTI), υπό την «ομπρέλα» του IQ.Drive (αυτόματη ρύθμιση ταχύτητας, διατήρηση λωρίδας και τα λοιπά επικουρικά συστήματα).

Στα μηχανικά μέρη, η εικόνα παραμένει στον μεγαλύτερο βαθμό απαράλλαχτη. Κάτω από το καπό συνεχίζει να δίνει τον τόνο ο 2λιτρος TSI, αλλά με ελαφρώς αυξημένη ισχύ στα 207 άλογα (από 200 του σημερινού). Η ροπή δεν άλλαξε, ούσα σταθερή στα 320 Nm, ούτε το σύστημα μετάδοσης. Το 7άρι DSG εξακολουθεί να τροφοδοτεί τον εμπρός άξονα, με τη μόνη διαφορά να εντοπίζεται στα ελαφρώς καλύτερα νούμερα επιδόσεων. Το 0-100 χλμ./ώρα πλέον απαιτεί 6,5 δλ. (από 6,7) και η τελική φτάνει στα 240 χλμ./ώρα (από 238).

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το Audi activesphere δείχνει το crossover του μέλλοντος
Το Audi activesphere δείχνει το crossover του μέλλοντος
Ο πιο τίμιος επαγγελματίας το νέο Lada Niva LCV
Ο πιο τίμιος επαγγελματίας το νέο Lada Niva LCV
Νέα hardcore BMW M3 CS με 550 άλογα
Νέα hardcore BMW M3 CS με 550 άλογα
Νέα BMW Alpina Β5 GT με 634 ιστορικά άλογα
Νέα BMW Alpina Β5 GT με 634 ιστορικά άλογα
Το επετειακό «40άρι» Mitsubishi Outlander
Το επετειακό «40άρι» Mitsubishi Outlander
Αέρας φρεσκάδας για το αγέρωχο Lancia Ypsilon
Αέρας φρεσκάδας για το αγέρωχο Lancia Ypsilon
Λεπτομέρειες και κινητήρες του νέου Hyundai Kona
Λεπτομέρειες και κινητήρες του νέου Hyundai Kona
Απόλυτη ονείρωξη η Aston Martin DBS 770 Ultimate
Απόλυτη ονείρωξη η Aston Martin DBS 770 Ultimate
Υβριδικός «πύραυλος» η νέα Corvette E-Ray
Υβριδικός «πύραυλος» η νέα Corvette E-Ray
Η τιμή του νέου Toyota Corolla Sedan 1.8 Hybrid 140 hp
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Στην Ελλάδα η BMW i7 των 162.150 ευρώ!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι νέες τιμές των Toyota C-HR και Corolla Cross
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Toyota RAV4 GR Sport
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Jeep Avenger στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές και εξοπλισμός του VW ID. Buzz στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Toyota Corolla 1.8 Hybrid 140 hp
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνει η νέα BMW Σειρά 7 στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των νέων Mercedes A-Class και B-Class
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές και επιδόσεις του νέου Volvo EX90
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές, εξοπλισμοί και επιδόσεις του Nissan Ariya
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του ανανεωμένου και επετειακού Mazda6
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store