Παρουσιάστηκε κι επίσημα η Porsche Taycan

Έπειτα από μήνες αναμονής, έφτασε η ώρα που η Porsche μας παρουσίασε το νέο της ηλεκτρικό μοντέλο, την νέα Taycan.

Ενδεικτικό για το πόσο σημαντικό είναι το εν λόγω μοντέλο για την μάρκα, η Porsche πραγματοποίησε το ντεμπούτο της Taycan σε τρεις διαφορετικές ηπείρους, με την επιλογή να είναι συμβολική, υπογραμμίζοντας την αειφόρο ενέργεια κι ανάπτυξη, όντας παράλληλα και σημαντικές αγορές για την Porsche. Τον συντονισμό των παρουσιάσεων έκανε ο πρώην οδηγός της Formula 1 Mark Webber!

Δείτε ακόμα: Porsche Taycan «απογειώνεται» σε αεροπλανοφόρο (+video)

Στην αγορά της Αμερικής η παρουσίαση έγινε στους καταρράκτες του Νιαγάρα, στην Ευρώπη στο Βερολίνο σε ένα αγρόκτημα παραγωγής ηλιακής ενέργειας ενώ στην Ασία η αποκάλυψη του μοντέλου έλαβε χώρα σε ένα αιολικό πάρκο στο νησί Pingtan. Τα πρώτα μοντέλα στη νέα σειρά είναι τα Taycan Turbo S και Taycan Turbo. Βρίσκονται στην αιχμή της Porsche E-Performance και είναι από τα πιο ισχυρά μοντέλα παραγωγής που διαθέτει.

Η εντυπωσιακή Porsche Taycan παίρνει κίνηση από δυο ηλεκτροκινητήρες (ένας στον εμπρός κι ένας στον πίσω άξονα), με τη συνολική ισχύ στην έκδοση Taycan Turbo να αγγίζει έως και τους 680 ίππους, (με την λειτουργία overboost κι ας μην υπάρχει turbo) ενώ η Taycan Turbo S θα αποδίδει έως 761 ίππους και ροπή 1.050 Nm. Στον τομέα των επιδόσεων η Taycan Turbo για τα πρώτα 100 χλμ./ώρα χρειάζεται 3,2 δλ., ενώ η Taycan Turbo S μόλις 2,8 δλ. Στο κομμάτι της αυτονομίας τώρα, η Turbo S μπορεί να ταξιδέψει έως και 412 χιλιόμετρα με μια φόρτιση, ενώ η Turbo μπορεί να φτάσει τα 450 χιλιόμετρα, με τη μέγιστη ταχύτητα και των δύο μοντέλων να είναι 260 χλμ./ώρα. Σαφώς και υπάρχουν πέντε διαφορετικές επιλογές προγραμμάτων οδήγησης: Normal, Sport, Sport Plus, Individual και Range (το αντίστοιχο Eco που βλέπουμε σε κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου). Η μετάδοση της κίνησης εξασφαλίζεται από ένα κιβώτιο 2 σχέσεων, η μπαταρία έχει χωρητικότητα 93,4 kWh και βρίσκεται τοποθετημένη στο πάτωμα, συνδράμοντας έτσι ώστε η Taycan να διαθέτει ένα χαμηλό κέντρο βάρους.

Διαβάστε επίσης: «Φουλ» της οθόνης το εσωτερικό της νέας Porsche Taycan

Η Porsche Taycan είναι το πρώτο όχημα παραγωγής με σύστημα 800V, αντί για τα συνηθισμένα 400V των περισσότερων ηλεκτρικών μοντέλων. Αυτό είναι ένα εξαιρετικό προτέρημα, μιας και η Taycan μπορεί με φόρτιση μόνο 5 λεπτών να κινηθεί για 100 χιλιόμετρα απόστασης. Για να γεμίσει η μπαταρία στο 80% της χωρητικότητάς της απαιτούνται μόνο 22,5 λεπτά, με μέγιστη ισχύ φόρτισης τα 270 kW. Σαφώς θα μπορεί να φορτιστεί κι από μια συμβατική οικιακή πρίζα. Στον τομέα της εξωτερικής σχεδίασης, η Taycan διαθέτει έναν καθαρό σχεδιασμό, με τη μεγάλη και φαρδιά μάσκα, ενώ εντυπωσιακά είναι και τα τονισμένα φτερά, με τον αεροδυναμικό συντελεστή να ανέρχεται στο εντυπωσιακό Cd 0,22!

Δείτε ακόμα: Παντιλίκια στα χιόνια με την Porsche Taycan (+video)

Η καμπίνα σαφώς και βρίθει πολυτέλειας, με τις κύριες γραμμές της να ακολουθούν τα σχεδιαστικά χνάρια της νέας 911, αλλά και της Panamera. Ο πίνακας οργάνων δεν θα μπορούσε παρά να είναι ψηφιακός, ενώ το τιμόνι είναι πανομοιότυπο με αυτό που συναντάμε στο εμβληματικό sportscar από την Στουτγκάρδη. Για την άρτια ενημέρωση του οδηγού υπάρχει μια κεντρική οθόνη πληροφοριών ψυχαγωγίας 10,9 ιντσών, ενώ προαιρετικά μπορεί να τοποθετηθεί ακόμα μια στον συνοδηγό. Ο αριθμός των διακοπτών έχει μειωθεί κατά πολύ, με τον έλεγχο να είναι έξυπνος και διαισθητικός – χρησιμοποιώντας τη λειτουργία αφής ή τη λειτουργία φωνητικού ελέγχου, η οποία ανταποκρίνεται στην εντολή «Hey Porsche». Τα υλικά που απαρτίζουν την καμπίνα είναι όλα ανακυκλώσιμα, ενώ υπάρχουν διαθέσιμοι δυο χώροι αποσκευών: το μπροστινό τμήμα έχει χωρητικότητα 81 λίτρων και το πίσω μέρος 366 λίτρα.

Η Porsche Taycan Turbo S και Porsche Taycan Turbo είναι διαθέσιμες για παραγγελία και κοστίζουν 185.456 ευρώ και 152.136 ευρώ αντίστοιχα στη Γερμανία!

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Νέο Toyota Tundra και hybrid twin-turbo 443 ίππων
Νέο Toyota Tundra και hybrid twin-turbo 443 ίππων
Νέο Citroen C3 για διαφορετικούς πολιτισμούς
Νέο Citroen C3 για διαφορετικούς πολιτισμούς
Νέο Ford Fiesta και πιο ροπάτο ST
Νέο Ford Fiesta και πιο ροπάτο ST
Mazda CX-5: Έρχεται ραφιναρισμένο & με νέες εκδόσεις!
Mazda CX-5: Έρχεται ραφιναρισμένο & με νέες εκδόσεις! …
Νέο σκληροτράχηλο Toyota RAV4 Adventure
Νέο σκληροτράχηλο Toyota RAV4 Adventure
Ακόμα πιο μάχιμο το ανανεωμένο SsangYong Musso
Ακόμα πιο μάχιμο το ανανεωμένο SsangYong Musso
Πιο «ζόρικο» το Toyota Corolla Cross GR Sport
Πιο «ζόρικο» το Toyota Corolla Cross GR Sport
Νέο Nissan GT-R T-Spec με το μυαλό στο Skyline R34
Νέο Nissan GT-R T-Spec με το μυαλό στο Skyline R34
Ολοκαίνουργιο Subaru WRX με τεχνολογικές πρωτιές
Ολοκαίνουργιο Subaru WRX με τεχνολογικές πρωτιές …
Ο «καυτός» εξοπλισμός του Hyundai i20 N Performance
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των Hyundai i20 N, Kona N και i30 N
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κοστίζει η νέα BMW iX3;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνει η Mercedes EQS στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Citroen C3 Aircross
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνουν τα Tesla των 1.020 ίππων στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των Audi Q4 e-tron Sportback, e-tron GT & RS e-tron GT!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
«Πάτησε» Ελλάδα το νέο Nissan Qashqai!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέα Toyota Yaris Tokyo Spirit και Pop-Out (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Με εκπτώσεις τα ανανεωμένα SEAT Ibiza & Arona
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσα Yaris κοστίζει η βασική Supra στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Toyota Prius Plug-in Hybrid στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store