Plug-in αριστοκρατία με τη Mercedes-Maybach S580e

Η Mercedes-Maybach παρουσιάζει το πρώτο plug-in υβριδικό μοντέλο στην ιστορία της, βάζοντας την PHEV τεχνοτροπία στα μονοπάτια της αριστοκρατίας μέσω της S580e.{loadposition ekka}

Εμφανισιακά το μόνο που διαχωρίζει την S580e από την S680, είναι η έξτρα τάπα στο πίσω αριστερό φτερό. «Καθρέπτης» εκείνης στο δεξί, που χρησιμοποιείται για να συνδέει το ντεπόζιτο της βενζίνης με την αντλία. Η νέα τάπα κάνει τον σύνδεσμο μπαταρίας-παροχής, ωστόσο θέλει εκπαιδευμένο μάτι για να εντοπιστεί. Σαφώς εμφανέστερη είναι η απουσία διχρωμίας στο αμάξωμα ως βασική επιλογή, που διαχρονικά αποτελεί σήμα-κατατεθέν των Maybach. Σε κάθε άλλη λεπτομέρεια όμως, η πρώτη plug-in υβριδική Maybach δεν διαφέρει σε τίποτα από την V12 twinturbo.

Ίδια, υπερπολυτελής εικόνα στο εσωτερικό. Δέρμα και ξύλο κορυφαίων προδιαγραφών καλύπτουν κάθε σπιθαμή της καμπίνας, ενώ 4 οθόνες φροντίζουν για την ενημέρωση και ψυχαγωγία των τυχερών επιβαινόντων: ο ψηφιακός 3D πίνακας οργάνων των 12,3 ιντσών, η οθόνη OLED στο κέντρο της κονσόλας των 12,8 ιντσών και δυο 11,6 ιντσών στις πλάτες των εμπρός καθισμάτων, για τους πίσω επιβάτες. Μέχρι και αποσπώμενο tablet υπάρχει στο στάνταρ εξοπλισμό. Φυσικά, από τον προαιρετικό εξοπλισμό δεν θα μπορούσε να λείπει και το ψυγείο που τοποθετείται στο πίσω υποβραχιόνιο και διαθέτει ρυθμιζόμενη θερμοκρασία από +1 έως +7 ° C.

Στα καθέκαστα τώρα, η S580e αξιοποιεί το PHEV σύνολο που απαρτίζεται έναν 3.0λιτρο εξακύλινδρο εν σειρά διτούρμπινο και ηλεκτροκινητήρα. Ο βενζινοκινητήρας παράγει 370 ίππους και 500 Nm ροπής, έχοντας παράλληλα την αρωγή 150 ίππων και 440 Νm από το ηλεκτρικό μοτέρ. Η συνδυαστική ισχύς ανέρχεται στα 510 άλογα και 750 Nm, ικανά να επιταχύνουν τους 2,4 τόνους της αρχοντικής Γερμανίδας στα πρώτα 100 χλμ./ώρα εντός 5,1 δλ. Η τελική ταχύτητα περιορίζεται κλασικά στα 250 χλμ./ώρα, ενώ μόνο με τον ηλεκτροκινητήρα μπορεί να φτάσει έως τα 140 χλμ./ώρα. Η μπαταρία των 28,6 kWh μπορεί να ταξιδέψει το αυτοκίνητο μέχρι 113 χλμ. πριν μεσολαβήσει ο βενζινοκινητήρας, φορτίζοντας φουλ σε παροχή 60 kW εντός 30 λεπτών.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Μεγαλύτερο VW ID. Buzz με έως 339 ίππους
Μεγαλύτερο VW ID. Buzz με έως 339 ίππους
Το SsangYong Tivoli μπαίνει στην εποχή KG Mobility
Το SsangYong Tivoli μπαίνει στην εποχή KG Mobility
Νέο Nissan Qashqai e-Power Black Edition
Νέο Nissan Qashqai e-Power Black Edition
Αχαρτογράφητο το νέο MINI Countryman Uncharted
Αχαρτογράφητο το νέο MINI Countryman Uncharted
Συλλεκτικό VW Golf R 333 Limited Edition
Συλλεκτικό VW Golf R 333 Limited Edition
Νέο Range Rover Sport SV με το μοτέρ της BMW M5!
Νέο Range Rover Sport SV με το μοτέρ της BMW M5!
Φρεσκάρισμα για τα Audi A6 και A7
Φρεσκάρισμα για τα Audi A6 και A7
Νέο και ισχυρότερο Toyota Yaris Hybrid 130
Νέο και ισχυρότερο Toyota Yaris Hybrid 130
Νέο υβριδικό μοτέρ για το Citroen C5 Aircross
Νέο υβριδικό μοτέρ για το Citroen C5 Aircross
Οι τιμές του νέου Toyota Prius στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Toyota Corolla Cross 1.8 Hybrid
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το νέο Mazda2 σε τιμές που συμφέρουν
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πάτησαν Ελλάδα οι νέες BMW Σειρά 5 & i5 (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των νέων Citroen C4 X και ë-C4 X
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το ηλεκτρικό Nissan Townstar Combi (+τιμή)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το νέο DS 3. Δείτε τις τιμές του
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου VW ID.3 στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Διαθέσιμο το αναβαθμισμένο Mazda MX-5
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ο τιμοκατάλογος του νέου VW Amarok
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ανανεωμένο Mazda CX-5 σε τιμή έκπληξη
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Η τιμή του νέου Volkswagen Amarok
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store