Συνεχίζει να ανανεώνεται το αθάνατο Lancia Ypsilon

Το σημερινό Lancia Ypsilon παρουσιάστηκε το 2011. Τη χρονιά εκείνη ο Γιάννης Αντετοκούμπο ήταν ένα άγνωστο παιδαρέλι στον Φιλαθλητικό, το ντίζελ κίνησης κόστιζε 1,391 ευρώ/λίτρο και η τρίτη γενιά Delta μετρούσε 3 χρόνια στην αγορά. Από τότε μέχρι σήμερα ο Γιάννης έγινε «Giannis», έχοντας κατακτήσει το πρωτάθλημα στο NBA και 3 φορές τον τίτλο του MVP (2 φορές στην κανονική περίοδο, 1 στους τελικούς), το πετρέλαιο κίνησης ξεπέρασε τα 2 ευρώ/λίτρο, η Delta καταργήθηκε και ανακοινώθηκε πως επιστρέφει, ενώ η ίδια η Lancia έφτασε αρκετές φορές ένα βήμα πριν το λουκέτο, μέχρι να βρει τη λύτρωση από τη Stellantis.

Σε όλη αυτή την περίοδο, το «Y» ήταν και είναι ακόμα εκεί. Κράτησε μόνο του ολόκληρη την εταιρία, έχοντας να αντιμετωπίσει έναν τρομακτικά βελτιούμενο ανταγωνισμό που σε κάποιες περιπτώσεις, άλλαξε 3 γενιές. Στο ίδιο διάστημα, το Ypsilon δεχόταν όσες αναβαθμίσεις μπορούσε να του προσφέρει μια φυτοζωούσα Lancia. Η ηρωική προσπάθεια του ιταλικού σουπερμίνι δικαιώθηκε, τα κατάφερε περίφημα, και πλέον ετοιμάζεται να περάσει τη δάδα στη νέα εποχή της θρυλικής φίρμας. Με το μέλλον πιο ευοίωνο από κάθε άλλη φορά στα τελευταία 25 χρόνια, η Lancia ανανεώνει για ακόμα μια φορά την κολώνα της.

Το φρεσκάρισμα επικεντρώνεται κυρίως στην ενίσχυση της ψηφιακότητας, όπως εκφράζεται από την ασύρματη σύνδεση Apple CarPlay και Android Auto, τον επίσης ασύρματο φορτιστή smartphone και για πρώτη φορά, κάμερα οπισθοπορείας. Άλλες διαφοροποιήσεις στο εσωτερικό περιλαμβάνουν νέα χρώματα στις επενδύσεις, ανανεωμένο πίνακα οργάνων και ευρεία χρήση ανακυκλωμένων υλικών, όπως τα καθίσματα από Seaqual Yarn: ενός υλικού που προέρχεται από την ανακύκλωση πλαστικού, που έχει συλλεχθεί από τον καθαρισμό της Μεσογείου (βυθού και παραλιών).

Η μεγαλύτερη αλλαγή εντοπίζεται κάτω από το καπό, όπου πια αναλαμβάνει μόνο ο mild hybrid 1.000άρης τρικύλινδρος των 70 ίππων και 92 Nm. Κίνηση που έγινε με σκοπό να εξασφαλισθεί η εύκολη πρόσβαση στα αστικά κέντρα, αλλά και η ελάφρυνση από τη φορολογία (λόγω ρύπων, σε αμφότερες τις περιπτώσεις). Οι τιμές στην Ιταλία ξεκινούν από τις 13.350 ευρώ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Kia EV9 και σε πιο σπορ μοντέλα GT-line και GT
Kia EV9 και σε πιο σπορ μοντέλα GT-line και GT
Τρέμει η γη με το νέο Ford Ranger Tremor
Τρέμει η γη με το νέο Ford Ranger Tremor
SUV ναυαρχίδα το νέο Renault Espace
SUV ναυαρχίδα το νέο Renault Espace
Πιο δυναμικό και premium από ποτέ νέο Hyundai Sonata
Πιο δυναμικό και premium από ποτέ νέο Hyundai Sonata
Νέο Ford Ranger Wildtrak X για την άγρια φύση
Νέο Ford Ranger Wildtrak X για την άγρια φύση
Η Rolls-Royce βάζει τα μαύρα κι αποχαιρετά τους V12
Η Rolls-Royce βάζει τα μαύρα κι αποχαιρετά τους V12
Νέο Hyundai Accent και 1.5 T-GDi 160 PS
Νέο Hyundai Accent και 1.5 T-GDi 160 PS
Νέο ηλεκτρικό Ford Explorer κόντρα στο VW ID.4
Νέο ηλεκτρικό Ford Explorer κόντρα στο VW ID.4
Δαίμονας 1,66 δλ. για το 0-100 το νέο Dodge Demon 170
Δαίμονας 1,66 δλ. για το 0-100 το νέο Dodge Demon 170
Εξοπλισμοί, επιδόσεις και τιμές του Renault Austral
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Renault Austral με έκπτωση έως 2.200 ευρώ (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τέλος οι φθηνές εκδόσεις στα περισσότερα Dacia
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές και εξοπλισμοί των νέων Dacia Extreme
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ακριβό το πρώτο ηλεκτρικό MINI Cooper Cabrio SE
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των νέων BMW M3 CS, X5 και X6
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Διαθέσιμο το Ford Puma σε πιο χαμηλή τιμή
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Όλες οι τιμές του νέου Toyota Corolla Sedan
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των νέων Volvo XC40 και C40 Recharge
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το νέο DS 7. Δείτε τις τιμές του
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Oι τιμές του χαμηλής κατανάλωσης Mazda CX-60 Diesel
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store