Μικρό Passat το νέο VW Polo Sedan

Στην Ελλάδα χρόνια γνωρίζουμε το VW Polo με το χάτσμπακ αμάξωμα, όμως πιθανώς να θυμάστε το Polo Classic που βασίζονταν στο 3ης γενιάς Polo. Έκτοτε τριών όγκων 4θυρο Polo δεν έχει εμφανιστεί ξανά στην Ευρώπη.

Σε άλλες χώρες όμως όπου τα σεντάν ακόμα πουλάνε, συνεχίζει να διατίθεται. Πρόσφατα λανσαρίστηκε στη Ν. Αφρική το νέο Polo Sedan, το οποίο «πατάει» στο υπάρχον Polo, ωστόσο είναι αρκετά μεγαλύτερο και με τελείως διαφορετικό σχεδιασμό, ειδικά από τη μέση και πίσω. Η οροφή στο τελείωμα του πίσω παρμπρίζ κάνει μια έντονη κλίση και καταλήγει στο καπό με το ενσωματωμένο σπόιλερ. Διαφορές με το 5θυρο Polo υπάρχουν και μπροστά, όπως είναι στον σχεδιασμό των φωτιστικών σωμάτων, μάσκας και προφυλακτήρα, παρόλα αυτά αμέσως καταλαβαίνει κανείς ότι πρόκειται για VW.

Το νέο Polo Sedan έχει μήκος 4.561 χλστ. (4.074 χλστ. το 5θυρο), πλάτος 1.752 χλστ. (+1 χλστ.), ύψος 1507 χλστ. (+46 χλστ.) και μεταξόνιο 2.651 χλστ. (+87 χλστ.). Επιπλέον η απόσταση από το έδαφος των 179 χλστ. είναι αντίστοιχη με Crossover μοντέλων. Το μεγαλύτερο μήκος και μεταξόνιο έχουν αναμενόμενα αυξήσει τους χώρους, τόσο για τους επιβάτες, όσο και για τις αποσκευές. Το πορτ μπαγκάζ έχει χωρητικότητα 521 λίτρων και είναι μεγαλύτερο κατά 170 λίτρα από του 5θυρου Polo (351 λτ.).

Για την κίνηση του νέου Polo Sedan υπάρχει μόνο ένα μηχανικό σύνολο 1.6 λτ. Πρόκειται για ένα 4κύλινδρο ατμοσφαιρικό, με απόδοση 110 ίππους στις 5.800 σ.α.λ. και ροπή 152 Nm στις 3.850-4.100 σ.α.λ. Η μετάδοση γίνεται μέσω ενός χειροκίνητου κιβωτίου 5 ταχυτήτων ή με αυτόματο Tiptronic 6 σχέσεων. Από πλευράς επιδόσεων, το 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 11,2 δλ. (12,2 λτ. το Tiptronic), η μέγιστη ταχύτητα φτάνει τα 190 χλμ./ώρα, η μεικτή κατανάλωση είναι 6,2 λτ./100 χλμ. (6,5) και οι εκπομπές CO2 είναι 147 γρ./χλμ. (155).

Η τιμή του στη βασική έκδοση ξεκινά από 318.300 ραντ (18.222 ευρώ), όταν για παράδειγμα το γνωστό και σε εμάς T-Cross 1.0 TSI 95 PS των 4,1 μ. μήκους, κοστίζει από 376.300 ραντ (21.543 ευρώ). Στον στάνταρ εξοπλισμό του Polo Sedan ανήκουν μετωπικοί αερόσακοι, οθόνη 7 ιντσών, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός – πίσω, ηλεκτρικοί καθρέπτες, air condition, αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω και φώτα LED. Περισσότεροι αερόσακοι από τους 2 ή συστήματα υποβοήθησης του οδηγού δεν διατίθενται καθόλου.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Νέες 4κύλινδρες Mercedes-AMG GLC43/63 έως 680PS
Νέες 4κύλινδρες Mercedes-AMG GLC43/63 έως 680PS
Επετειακό Toyota GR86 σβήνει 40 κεράκια στο AE86
Επετειακό Toyota GR86 σβήνει 40 κεράκια στο AE86
Νέο Honda Accord e:HEV για εσωτερική κατανάλωση
Νέο Honda Accord e:HEV για εσωτερική κατανάλωση
Γεμάτο καμπύλες και τεχνολογία το νέο VW Tiguan
Γεμάτο καμπύλες και τεχνολογία το νέο VW Tiguan
Νέο plug-in υβριδικό Ford Ranger 2.3 Ecoboost
Νέο plug-in υβριδικό Ford Ranger 2.3 Ecoboost
Νέο Fiat 600 Hybrid για τους φαν της βενζίνης
Νέο Fiat 600 Hybrid για τους φαν της βενζίνης
Nέο Hyundai Elantra N με τελική 280 χλμ./ώρα! (+video)
Nέο Hyundai Elantra N με τελική 280 χλμ./ώρα! (+video)
Νέο και ρετρό Nissan Frontier Hardbody
Νέο και ρετρό Nissan Frontier Hardbody
Σπάει τον πάγο το νέο Audi RS E-Tron GT Ice Race
Σπάει τον πάγο το νέο Audi RS E-Tron GT Ice Race
Οι τιμές του πληθωρικού Hyundai Ioniq 6
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Renault Megane E-Tech στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Η τιμή του νέου Jeep Avenger 1.2Τ στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Η τιμή του Volkswagen ID.7 στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές όλων των νέων MG στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές των ανανεωμένων Mercedes-Benz GLE
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Μεγάλη αύξηση τιμών στο Mitsubishi Space Star
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές των νέων Mercedes-Benz CLA και E-Class
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Mazda3 στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές νέου Renault Clio LPG, βενζίνης και diesel
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Renault Clio E-Tech στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Toyota C-HR στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store