Νέο VW ID.4 GTX: Το ηλεκτρικό GTI των SUV!

Μπορεί η VW να είναι μια μάρκα που έχει το βλέμμα της στραμμένο στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, όμως δεν ξεχνά και το ένδοξο γρήγορο παρελθόν (και παρόν) της με τα σπορ μοντέλα GTI & GTE. Για το λόγο αυτό μας παρουσίασε με κάθε επισημότητα το ολοκαίνουργιο ID.4 GTX, το πρώτο μοντέλο της γκάμας GTX, που περιλαμβάνει ηλεκτρικά αυτοκίνητα επιδόσεων.

Η οικογένεια GTX (νέο προϊοντικό brand) δημιουργήθηκε για να επεκτείνει την παράδοση και την επιτυχία της μάρκας στα γρήγορα αυτοκίνητα, αλλά στην ηλεκτρική εποχή. Όπως δήλωσε κι ο κ. Klaus Zellmer, Μέλος του Δ.Σ. της Volkswagen για το Marketing και τις Πωλήσεις, «Το GTX δημιουργήθηκε για να προσθέσει ευφυή, σπορ χαρακτήρα στην ηλεκτροκίνηση. Τα γράμματα GT έχουν γράψει τη δική τους ιστορία και έχουν ταυτιστεί με την οδηγική απόλαυση. Η προσθήκη του “X”, δημιουργεί τη γέφυρα με την αυτοκίνηση του μέλλοντος».

Η βάση του νέου VW ID.4 GTX είναι η all around αρθρωτή πλατφόρμα ΜΕΒ που χρησιμοποιεί η μάρκα για μια σειρά αυτοκινήτων της. Εμφανισιακά το νέο ID.4 GTX έχει ελαφρώς τονισμένους προφυλακτήρες εμπρός και πίσω. Μπροστά ξεχωρίζει η κυψελωτή μάσκα στο κατώτερο μέρος του προφυλακτήρα, αλλά και τα κάθετα LED φώτα ημέρας σε σχήμα διαμαντιού. Ο πίσω προφυλακτήρας είναι κι αυτός νέος με όμορφες λεπτομέρειες, ενώ όμορφα έχει τοποθετηθεί ολογράφως το όνομα του μοντέλου στην πόρτα του χώρου αποσκευών. Οι ζάντες έχουν διάσταση 20 ιντσών (προαιρετικά είναι διαθέσιμες και 21 ιντσών ζάντες) κι έρχονται για να συμπληρώσουν το σπορ παρουσιαστικό του νέου VW ID.4 GTX.

Τα ακόμα πιο καλά νέα αφορούν την υψηλή απόδοση του νέου ηλεκτρικού αυτοκινήτου της VW, χάρη στα δυο ηλεκτρικά μοτέρ και την 4κίνηση που αυτά προσφέρουν. Εν αντιθέσει με το απλό ID.4 που έχει ένα μοτέρ στον πίσω άξονα, το ID.4 GTX έχει έναν ακόμα στον εμπρός. Οι δύο ηλεκτρικοί κινητήρες είναι συμπαγείς και ελαφριοί. Ο πίσω άξονας είναι εξοπλισμένος με ένα σύγχρονο κινητήρα μόνιμου μαγνήτη με ισχύ 204 ίππων και υψηλό βαθμό απόδοσης, ενώ αυτός του μπροστινού είναι ασύγχρονος. Έτσι η συνολική ισχύς αγγίζει τους 299 ίππους, νούμερο που προσφέρει εξαιρετικές επιδόσεις. Το 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 6,2 δλ., ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 180 χλμ./ώρα.

Η τετρακίνηση του ID.4 GTX βασίζεται σε ένα έξυπνο σύστημα ελέγχου και καθορίζει πώς κατανέμεται η διαθέσιμη ροπή κίνησης στους δύο ηλεκτρικούς κινητήρες. Τις περισσότερες φορές θα λειτουργεί μόνο ο κινητήρας στον πίσω άξονα. Ο εμπρός ενεργοποιείται όταν το απαιτήσουν το επιθυμητό στυλ οδήγησης ή η ανάγκη για αυξημένη πρόσφυση. Το ID.4 GTX διαθέτει επίσης ευφυή ανάκτηση ενέργειας μέσω της πέδησης. Ο οδηγός χρησιμοποιεί τον επιλογέα ταχυτήτων για να αποφασίσει εάν το ID.4 GTX θα πρέπει να ρολάρει ελεύθερα ή να ανακτά ενέργεια μόλις σηκώσει το πόδι του από το φρένο. Εάν η θέση D είναι ενεργοποιημένη, το αυτοκίνητο θα ρολάρει στις περισσότερες περιπτώσεις, ενώ οι ηλεκτροκινητήρες περιστρέφονται με σχεδόν μηδενικό φορτίο. Στη θέση Β, οι κινητήρες λειτουργούν ως γεννήτριες, τροφοδοτώντας ξανά την μπαταρία. Τέλος διαθέσιμα είναι διαφορετικά προγράμματα οδήγησης, (Eco, Comfort, Sport, Individual, Traction), που μεταβάλλουν αντίστοιχα την οδική συμπεριφορά του γρήγορου ID.4 GTX. Στον προαιρετικό εξοπλισμό ανήκει επίσης και το πακέτο Sport, που χαμηλώνει κατά 15 χλστ. το αμάξωμα. Στο ίδιο πακέτο ενσωματώνονται κι ενεργά αμορτισέρ, συνδυασμός που ενισχύει την άνεση αλλά και το κράτημα. Οι ηλεκτροκινητήρες αντλούν ενέργεια από την μπαταρία των 77 kWh, η οποία προσφέρει αυτονομία 480 χλμ. με μια φόρτιση. Επιπλέον υπάρχει η δυνατότητα ταχείας φόρτισης 125 kW κάτι που σημαίνει πως με 30 λεπτά στον ταχυφορτιστή και το VW ID.4 GTX αποκτά αυτονομία 300 χλμ.! 

Το εσωτερικό του VW ID.4 GTX δεν έχει σημαντικές διαφοροποιήσεις από το «απλό» ID.4. Ο κόκκινος φωτισμός της καμπίνας θυμίζει έντονα τα GTI μοντέλα της μάρκας, ενώ ως η κορυφαία έκφανση του ID.4, το GTX διακρίνεται για τον πλούσιο εξοπλισμό του. Μεταξύ άλλων διαθέτει θερμαινόμενο τιμόνι, ατμοσφαιρικό φωτισμό με 30 διαφορετικές χρωματικές αποχρώσεις, με τον υποψήφιο αγοραστή να μπορεί να επιλέξει επιπλέον στοιχεία μέσα από μια μεγάλη λίστα έξτρα εξοπλισμού. Η ευρωπαϊκή εμπορική καριέρα του ID.4 GTX  θα ξεκινήσει από αυτό το καλοκαίρι.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Και το όνομα αυτού Fiat Pulse!
Και το όνομα αυτού Fiat Pulse!
Νέο μικρό SUV Coupe VW Taigo με εσωτερικό Polo
Νέο μικρό SUV Coupe VW Taigo με εσωτερικό Polo
«Πάτησε» Ελλάδα το νέο Nissan Qashqai!
«Πάτησε» Ελλάδα το νέο Nissan Qashqai!
Ανανέωση για την Porsche Macan!
Ανανέωση για την Porsche Macan!
Ιδού κι επίσημα το νέο Audi RS 3!
Ιδού κι επίσημα το νέο Audi RS 3!
Θεϊκή Aston Martin Valhalla με 950 ίππους
Θεϊκή Aston Martin Valhalla με 950 ίππους
Κανονικό «φορμουλάκι» το νέο Abarth F595
Κανονικό «φορμουλάκι» το νέο Abarth F595
«Σιέστα» με τις λάτιν επετειακές Lamborghini Huracan
«Σιέστα» με τις λάτιν επετειακές Lamborghini Huracan
Φρεσκάρισμα δυναμισμού για το Kia Ceed
Φρεσκάρισμα δυναμισμού για το Kia Ceed
Πόσο κάνουν τα Tesla των 1.020 ίππων στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των Audi Q4 e-tron Sportback, e-tron GT & RS e-tron GT!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
«Πάτησε» Ελλάδα το νέο Nissan Qashqai!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέα Toyota Yaris Tokyo Spirit και Pop-Out (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Με εκπτώσεις τα ανανεωμένα SEAT Ibiza & Arona
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσα Yaris κοστίζει η βασική Supra στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Toyota Prius Plug-in Hybrid στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το Ford Puma που ρίχνει «7άρες»
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε η νέα Mercedes με 1.500άρη κινητήρα βενζίνης
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέα Audi Q3 TFSI e & Sportback με όφελος 3.000 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Από 15.990€ το νέο Dacia Duster. Δείτε τις τιμές
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέο σπορ SUV με 204 PS και κόστος 3€/100 χλμ.
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store