Υβριδικό VW Touareg R με 462 ίππους και 700 Nm

113

Το πρώτο υβριδικό VW R είναι γεγονός, με τη μορφή της ναυαρχίδας. Το Touareg R κάνει πρεμιέρα με 462 ίππους, 700 Nm ροπής και τεχνολογία που προϋπαντίζει την αυτόνομη οδήγηση.

Εμφανισιακά δεν θέλει πολύ για να ξεχωρίσεις το κορυφαίο από τα απλά Touareg. Το χαρακτηριστικό Lapiz Blue χρώμα, οι σπορ προφυλακτήρες, τα σήματα «R» και τις κατάμαυρες ζάντες, που ξεκινάνε από τις 20 και φτάνουν μέχρι τις 22 ίντσες. Στο εσωτερικό φροντίζουν για τον ανάλογο τόνο τα δερμάτινα μπάκετ, οι Crystal Grey ραφές στις επενδύσεις και το βουρτσισμένο αλουμίνιο. Κάτω από όλα αυτά βρίσκεται η ουσία του κορυφαίου R.

Δείτε ακόμα: «Χιονοθύελλα» το νέο VW Golf R

Σε αντίθεση με τα Audi SQ7 και SQ8, η VW δεν επέλεξε το δρόμο της πετρελαιοκίνησης. Στο μηχανοστάσιο συναντάμε τον 3λιτρο twinturbo V6 TSI των 340 ίππων, σε συνέργεια με ένα ηλεκτρικό μοτέρ 136 ίππων. Η συνδυαστική απόδοση φτάνει τα 462 άλογα και 700 Nm ροπής, εξασφαλίζοντας επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε περίπου 5 δλ. και ηλεκτρονικά περιοριζόμενη τελική 250 χλμ./ώρα. Το Toureg R μπορεί να κινηθεί αποκλειστικά με τον ηλεκτροκινητήρα μέχρι τα 140 χλμ./ώρα και για αποστάσεις που μπορεί να φτάσουν τα 48 χιλιόμετρα. Μάλιστα ο ηλεκτροκινητήρας και η μπαταρία των 14,1 kWh είναι τόσο ισχυρό δίδυμο, ώστε η VW υποστηρίζει πως μπορούν να τραβήξουν μόνα τους τους 3,5 τόνους, που ανταποκρίνονται στο μέγιστο ελκτικό φορτίο.

Η ισχύς μεταφέρεται για πρώτη φορά σε υβριδικό VW στους τέσσερις τροχούς, μέσω 8τάχυτου αυτόματου κιβωτίου και συστήματος τετρακίνησης 4Motion, με κεντρικό Torsen διαφορικό. Αναλόγως συνθηκών, το ποσοστό της ροπής στον εμπρός άξονα δύναται να φτάσει το 70% και στον πίσω το 80%.

Διαβάστε επίσης: Προ των πυλών η 8η γενιά του VW Golf GTI

Πρωτόγνωρη για VW, και από τις πιο εντυπωσιακές εφαρμογές σε αυτοκίνητο παραγωγής γενικότερα, είναι η δυνατότητα επέμβασης των επικουρικών συστημάτων. Στο Toureg R το ενεργό cruise control, η διατήρηση λωρίδας και απόστασης από το προπορευόμενο όχημα συνδράμουν το έργο του ανθρώπου πίσω από το τιμόνι, σε ταχύτητες μέχρι τα 250 χλμ./ώρα. Κοινώς, το αυτοκίνητο μπορεί να διορθώσει την πορεία αυτόματα ακόμα και στην τελική του!