Υβριδικό VW Touareg R με 462 ίππους και 700 Nm

Το πρώτο υβριδικό VW R είναι γεγονός, με τη μορφή της ναυαρχίδας. Το Touareg R κάνει πρεμιέρα με 462 ίππους, 700 Nm ροπής και τεχνολογία που προϋπαντίζει την αυτόνομη οδήγηση.

Εμφανισιακά δεν θέλει πολύ για να ξεχωρίσεις το κορυφαίο από τα απλά Touareg. Το χαρακτηριστικό Lapiz Blue χρώμα, οι σπορ προφυλακτήρες, τα σήματα «R» και τις κατάμαυρες ζάντες, που ξεκινάνε από τις 20 και φτάνουν μέχρι τις 22 ίντσες. Στο εσωτερικό φροντίζουν για τον ανάλογο τόνο τα δερμάτινα μπάκετ, οι Crystal Grey ραφές στις επενδύσεις και το βουρτσισμένο αλουμίνιο. Κάτω από όλα αυτά βρίσκεται η ουσία του κορυφαίου R.

Δείτε ακόμα: «Χιονοθύελλα» το νέο VW Golf R

Σε αντίθεση με τα Audi SQ7 και SQ8, η VW δεν επέλεξε το δρόμο της πετρελαιοκίνησης. Στο μηχανοστάσιο συναντάμε τον 3λιτρο twinturbo V6 TSI των 340 ίππων, σε συνέργεια με ένα ηλεκτρικό μοτέρ 136 ίππων. Η συνδυαστική απόδοση φτάνει τα 462 άλογα και 700 Nm ροπής, εξασφαλίζοντας επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε περίπου 5 δλ. και ηλεκτρονικά περιοριζόμενη τελική 250 χλμ./ώρα. Το Toureg R μπορεί να κινηθεί αποκλειστικά με τον ηλεκτροκινητήρα μέχρι τα 140 χλμ./ώρα και για αποστάσεις που μπορεί να φτάσουν τα 48 χιλιόμετρα. Μάλιστα ο ηλεκτροκινητήρας και η μπαταρία των 14,1 kWh είναι τόσο ισχυρό δίδυμο, ώστε η VW υποστηρίζει πως μπορούν να τραβήξουν μόνα τους τους 3,5 τόνους, που ανταποκρίνονται στο μέγιστο ελκτικό φορτίο.

Η ισχύς μεταφέρεται για πρώτη φορά σε υβριδικό VW στους τέσσερις τροχούς, μέσω 8τάχυτου αυτόματου κιβωτίου και συστήματος τετρακίνησης 4Motion, με κεντρικό Torsen διαφορικό. Αναλόγως συνθηκών, το ποσοστό της ροπής στον εμπρός άξονα δύναται να φτάσει το 70% και στον πίσω το 80%.

Διαβάστε επίσης: Προ των πυλών η 8η γενιά του VW Golf GTI

Πρωτόγνωρη για VW, και από τις πιο εντυπωσιακές εφαρμογές σε αυτοκίνητο παραγωγής γενικότερα, είναι η δυνατότητα επέμβασης των επικουρικών συστημάτων. Στο Toureg R το ενεργό cruise control, η διατήρηση λωρίδας και απόστασης από το προπορευόμενο όχημα συνδράμουν το έργο του ανθρώπου πίσω από το τιμόνι, σε ταχύτητες μέχρι τα 250 χλμ./ώρα. Κοινώς, το αυτοκίνητο μπορεί να διορθώσει την πορεία αυτόματα ακόμα και στην τελική του!

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Πρεμιέρα για τη νέα ηλεκτρική Mercedes EQA
Πρεμιέρα για τη νέα ηλεκτρική Mercedes EQA
Νέο Toyota GR010 Hybrid με 680 ίππους (+video)
Νέο Toyota GR010 Hybrid με 680 ίππους (+video)
Το νέο Lada Niva είναι επίσημα γεγονός!
Το νέο Lada Niva είναι επίσημα γεγονός!
Νέα κι επετειακή Porsche Boxster 25
Νέα κι επετειακή Porsche Boxster 25
Νέο crossover VW up! Xtreme 1.0 TSI 170
Νέο crossover VW up! Xtreme 1.0 TSI 170
Κυρίαρχος το νέο Jeep Grand Cherokee L
Κυρίαρχος το νέο Jeep Grand Cherokee L
Το νέο Chevrolet Spark των 11.000 ευρώ
Το νέο Chevrolet Spark των 11.000 ευρώ
Η νέα Porsche 911 GT3 Cup δείχνει την RS (+video)
Η νέα Porsche 911 GT3 Cup δείχνει την RS (+video)
Νέα Alfa Romeo Stelvio Veloce Ti με άρωμα QV
Νέα Alfa Romeo Stelvio Veloce Ti με άρωμα QV
Ήρθε το 1.500άρι SUV των 0-100 χλμ./ώρα σε 6,7 δλ.
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Φθηνότερη έως 16.500 ευρώ η Alfa Romeo Giulia
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Από 17.950 ευρώ το νέο Citroen C4 C-Cross
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Hyundai Tucson στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το 1.400άρι CUPRA Leon e-Hybrid
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το πιο ακριβό και οικονομικό Renault Captur
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Audi Q2 στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το νέο Nissan Micra 1.0 IG-T 92 PS
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το νέο Peugeot 3008 με πολλές αλλαγές
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το πιο ισχυρό και ακριβό VW T-Cross
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Διαθέσιμα τα Golf GTI, GTD, GTE και eHybrid (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Η τιμή του νέου Suzuki Jimny LCV στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων