Λίφτινγκ και περισσότερα άλογα για την Alpine A110

Αν και το μέλλον της Alpine διαγράφεται ηλεκτρικό, η Α110 θα εξακολουθήσει να χρησιμοποιεί τον κινητήρα του Renault Megane RS για το εγγύς μέλλον, μετά το μικρής έκτασης φρεσκάρισμα που υπέστη, και μάλιστα με περισσότερη ισχύ!

Η ρετρό και εμπνευσμένη από την αρχέγονη A110 των 60’s παραμένει αναλλοίωτη, πέρα από κάποιες αεροδυναμικές προσθήκες στην κορυφαία έκδοση. Η βασική Alpine λέγεται πλέον απλά «A110» (αντί «Α110 Pure») και διαθέτει 252 ίππους και 320 Nm ροπής από τον 1.800άρη τετρακύλινδρο τούρμπο, έχοντας το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη με τις 7 σχέσεις να μεταφέρει την ισχύ στους πίσω τροχούς. Το 0-100 χλμ./ώρα επιτυγχάνεται σε 4,5 δλ. και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 250 χλμ./ώρα, με το βάρος να ποικίλει από τα 1.102 έως τα 1.140 κιλά.

Η πλουσιότερη Legende θα αποκαλείται από εδώ και στο εξής GT, αποτελώντας στην ουσία την χλιδάτη εκδοχή της κορυφαίας S. Η ισχύς του κεντρικά τοποθετημένου μοτέρ αυξάνεται κατά 12 ίππους σε σχέση με πριν, φτάνοντας πλέον τα 300 άλογα και 340 Nm ροπής. Το πλούσιο πακέτο παροχών, που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων δερμάτινα καθίσματα (ρυθμίζονται ηλεκτρικά) και σύστημα υποβοήθησης παρκαρίσματος με κάμερες εμπρός-πίσω, ανεβάζει ελαφρά το βάρος στα 1.119-1.140 κιλά.

Η κορυφαία A110 S ξεχωρίζει από τους 18άρηδες τροχούς (17άρηδες η βασική) που φορούν ελαστικά Michelin Pilot Sport 4 (215/40 εμπρός και 245/40 πίσω), τα πανίσχυρα φρένα της Brembo με δίσκους 320 χλστ. και τις πορτοκαλί δαγκάνες πίσω τους, αλλά και την ανθρακονημάτινη αεροτομή. Η ανάρτηση είναι πιο σφιχτή σε σχέση με τις υπόλοιπες εκδόσεις και η εξάτμιση διαφορετική, ωστόσο η δύναμη παραμένει στους 300 ίππους. GT και S παρουσιάζουν ταυτόσημα νούμερα επιδόσεων, με το 0-100 χλμ./ώρα να ολοκληρώνεται σε 4,2 δλ. και την τελική να φτάνει στα 275 χλμ./ώρα. Στη ζυγαριά, τώρα, η S κυμαίνεται από 1.102 έως 1.140 κιλά.

Στο μέτωπο της ψηφιακότητας τώρα, όλες οι A110 συνοδεύονται από  αναβαθμισμένο σύστημα πολυμέσων, το οποίο υποστηρίζει Android Auto και Apple CarPlay. Η οθόνη παραμένει στις 7 ίντσες, ενώ διαθέτει δύο θύρες USB και Bluetooth. Αργότερα, το σύστημα θα δέχεται και αναβαθμίσεις over-the-air.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Κινεζικό το πιο αεροδυναμικό SUV όλων των εποχών!
Κινεζικό το πιο αεροδυναμικό SUV όλων των εποχών! …
Αγροτικό Tesla Model S είναι ο καλύτερος κουβαλητής
Αγροτικό Tesla Model S είναι ο καλύτερος κουβαλητής …
Νέο hypercar 1.100 ίππων «καίει» σκουπίδια!
Νέο hypercar 1.100 ίππων «καίει» σκουπίδια!
Ηλεκτρικό κράμα Ferrari 458-Corvette από την Κίνα
Ηλεκτρικό κράμα Ferrari 458-Corvette από την Κίνα
Νέο μοντέλο από το Ιράν με πλατφόρμα 36ετίας!
Νέο μοντέλο από το Ιράν με πλατφόρμα 36ετίας!
Το πρώτο Ford GT επιστρέφει με 1.500 άλογα!
Το πρώτο Ford GT επιστρέφει με 1.500 άλογα!
Νέο «αγροτικό» χωρίς να βγάζει κάπνα
Νέο «αγροτικό» χωρίς να βγάζει κάπνα
Κερνάει Martini η τελευταία Lancia Delta Futurista
Κερνάει Martini η τελευταία Lancia Delta Futurista
Το Mini Moke επιστρέφει μετά από 40 χρόνια!
Το Mini Moke επιστρέφει μετά από 40 χρόνια!
Η τιμή του νέου Toyota Corolla Sedan 1.8 Hybrid 140 hp
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Στην Ελλάδα η BMW i7 των 162.150 ευρώ!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι νέες τιμές των Toyota C-HR και Corolla Cross
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Toyota RAV4 GR Sport
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Jeep Avenger στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές και εξοπλισμός του VW ID. Buzz στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Toyota Corolla 1.8 Hybrid 140 hp
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνει η νέα BMW Σειρά 7 στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των νέων Mercedes A-Class και B-Class
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές και επιδόσεις του νέου Volvo EX90
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές, εξοπλισμοί και επιδόσεις του Nissan Ariya
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του ανανεωμένου και επετειακού Mazda6
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store