Λίφτινγκ και περισσότερα άλογα για την Alpine A110 - AutoGreekNews

Λίφτινγκ και περισσότερα άλογα για την Alpine A110

Αν και το μέλλον της Alpine διαγράφεται ηλεκτρικό, η Α110 θα εξακολουθήσει να χρησιμοποιεί τον κινητήρα του Renault Megane RS για το εγγύς μέλλον, μετά το μικρής έκτασης φρεσκάρισμα που υπέστη, και μάλιστα με περισσότερη ισχύ!

Η ρετρό και εμπνευσμένη από την αρχέγονη A110 των 60’s παραμένει αναλλοίωτη, πέρα από κάποιες αεροδυναμικές προσθήκες στην κορυφαία έκδοση. Η βασική Alpine λέγεται πλέον απλά «A110» (αντί «Α110 Pure») και διαθέτει 252 ίππους και 320 Nm ροπής από τον 1.800άρη τετρακύλινδρο τούρμπο, έχοντας το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη με τις 7 σχέσεις να μεταφέρει την ισχύ στους πίσω τροχούς. Το 0-100 χλμ./ώρα επιτυγχάνεται σε 4,5 δλ. και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 250 χλμ./ώρα, με το βάρος να ποικίλει από τα 1.102 έως τα 1.140 κιλά.

Η πλουσιότερη Legende θα αποκαλείται από εδώ και στο εξής GT, αποτελώντας στην ουσία την χλιδάτη εκδοχή της κορυφαίας S. Η ισχύς του κεντρικά τοποθετημένου μοτέρ αυξάνεται κατά 12 ίππους σε σχέση με πριν, φτάνοντας πλέον τα 300 άλογα και 340 Nm ροπής. Το πλούσιο πακέτο παροχών, που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων δερμάτινα καθίσματα (ρυθμίζονται ηλεκτρικά) και σύστημα υποβοήθησης παρκαρίσματος με κάμερες εμπρός-πίσω, ανεβάζει ελαφρά το βάρος στα 1.119-1.140 κιλά.

Η κορυφαία A110 S ξεχωρίζει από τους 18άρηδες τροχούς (17άρηδες η βασική) που φορούν ελαστικά Michelin Pilot Sport 4 (215/40 εμπρός και 245/40 πίσω), τα πανίσχυρα φρένα της Brembo με δίσκους 320 χλστ. και τις πορτοκαλί δαγκάνες πίσω τους, αλλά και την ανθρακονημάτινη αεροτομή. Η ανάρτηση είναι πιο σφιχτή σε σχέση με τις υπόλοιπες εκδόσεις και η εξάτμιση διαφορετική, ωστόσο η δύναμη παραμένει στους 300 ίππους. GT και S παρουσιάζουν ταυτόσημα νούμερα επιδόσεων, με το 0-100 χλμ./ώρα να ολοκληρώνεται σε 4,2 δλ. και την τελική να φτάνει στα 275 χλμ./ώρα. Στη ζυγαριά, τώρα, η S κυμαίνεται από 1.102 έως 1.140 κιλά.

Στο μέτωπο της ψηφιακότητας τώρα, όλες οι A110 συνοδεύονται από  αναβαθμισμένο σύστημα πολυμέσων, το οποίο υποστηρίζει Android Auto και Apple CarPlay. Η οθόνη παραμένει στις 7 ίντσες, ενώ διαθέτει δύο θύρες USB και Bluetooth. Αργότερα, το σύστημα θα δέχεται και αναβαθμίσεις over-the-air.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Μοναδικό Ford Bronco Pope Francis Center First Edition!
Μοναδικό Ford Bronco Pope Francis Center First Edition!
Το πιο κατάλληλο όχημα για την... Αττική Οδό
Το πιο κατάλληλο όχημα για την... Αττική Οδό
O Κινέζος «Καταστροφέας» θυμίζει Elantra & Tesla!
O Κινέζος «Καταστροφέας» θυμίζει Elantra & Tesla!
ΤANK 5θυρο «Jimny» made in China
ΤANK 5θυρο «Jimny» made in China
Η Sony «μπαίνει» στην αυτοκίνηση με νέο SUV! (+video)
Η Sony «μπαίνει» στην αυτοκίνηση με νέο SUV! (+video) …
Ένα αΚΟΜΙ πολύ φθηνό ηλεκτρικό αυτοκίνητο
Ένα αΚΟΜΙ πολύ φθηνό ηλεκτρικό αυτοκίνητο
Το νέο One θέλει να διασφαλίσει το μέλλον της MG
Το νέο One θέλει να διασφαλίσει το μέλλον της MG …
Κινεζικό «αντι-Tesla» με έως 1.000 χλμ. αυτονομίας!
Κινεζικό «αντι-Tesla» με έως 1.000 χλμ. αυτονομίας! …
Η χωμάτινη νέα Delta Safarista των 570.000 ευρώ!
Η χωμάτινη νέα Delta Safarista των 570.000 ευρώ!
Τιμές κι εξοπλισμοί για το νέο Kia EV6!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές και εξοπλισμοί του Toyota Aygo X στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Suzuki Vitara 1.5 Hybrid: Τιμές, εξοπλισμός & επιδόσεις
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνει το νέο Volvo C40 Recharge 408 hp;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέο Toyota RAV4 Adventure σε τιμή για έχοντες
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Ford Focus στην Ελλάδα!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το ισχυρότερο Ford των 80.000 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Honda HR-V e:HEV στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store