Νέες και άκρως συλλεκτικές Ferrari Monza SP1 και SP2

H Ferrari παρουσίασε την νέα σειρά μοντέλων περιορισμένης παραγωγής Icona, με το λανσάρισμα των Monza SP1 και SP2. Τα δυο νέα supercars αντλούν έμπνευση από τα αγωνιστικά του «Cavallino Rampante» της δεκαετίας του ’50, ιδιαίτερα από την 166 ΜΜ και τις 750/860 Monza.

Όπως φαίνεται και από τις φωτογραφίες, οι δυο «Ιταλίδες» έχουν διακριτούς ρόλους στο τι προσφέρουν στον οδηγό τους. Η SP1 πρόκειται για ένα «καθαρόαιμο» μονοθέσιο, εστιασμένο για χρήση σε πίστα. Η SP2 αποτελεί την εξευγενισμένη -όσο μπορεί κανείς να την χαρακτηρίσει έτσι- εκδοχή της, με το σπαρτιάτικο εσωτερικό να φιλοξενεί δυο ανθρακονημάτινα μπάκετ καθίσματα. Τόσο το αμάξωμα της SP1, όσο και αυτό της SP2 είναι κατασκευασμένα από carbon, προκειμένου να διατηρηθεί το βάρος όσο χαμηλότερα γίνεται. (1.500 κιλά για το μονοθέσιο, 1.520 για την SP2).

Δείτε ακόμα: Έτσι λειτουργεί ο ισχυρότερος κινητήρας της Ferrari (+video)

Τα δυο νέα μοντέλα μοιράζονται τα περισσότερα μηχανικά μέρη με την 812 Superfast, με κυριότερο κοινό σημείο τον ατμοσφαιρικό V12 των 6,5 λίτρων. Η απόδοση αγγίζει τους 810 ίππους στις 8.500 σ.α.λ. και η ροπή τα 719 Nm στις 7.000 σ.α.λ., αριθμοί που χαρίζουν καταιγιστικές επιδόσεις στους εκπροσώπους της νεοσύστατης σειράς Icona. Τα πρώτα 100 χλμ./ώρα έρχονται σε 2,9 δλ., τα πρώτα 200 σε 7,9 δλ. και η τελική ξεπερνάει τα 300 χλμ./ώρα. Εξαιτίας της έλλειψης παρμπρίζ, η Ferrari εγκαινιάζει την τεχνολογία Virtual Wind Shield. Στο fairing μπροστά από το τιμόνι και εμπρός από την κεντρική κονσόλα, υπάρχουν αεραγωγοί και ακροπτερύγια που διοχετεύουν την ροή του αέρα εν είδει παρμπρίζ. Οι συνολικές διαστάσεις των SP1/SP2 βρίσκονται στα επίπεδα της 812, με το μήκος να φτάνει τα 4.657 χλστ. και το πλάτος τα 1.996 χλστ., ενώ το ύψος ανέρχεται μόλις στα 1.155 χλστ.

Διαβάστε περισσότερα: «Τούμπανο» Ferrari 488 GTB μας στέλνει στον ψυχίατρο (+video)

Από τις φημισμένες πύλες του εργοστασίου στο Μαρανέλο αναμένεται να περάσουν 200 κομμάτια (100 έκαστη), με το κόστος να ξεπερνά το 1 εκατομμύριο ευρώ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η ινδική «G-Class» των 15.000 ευρώ (+video)
Η ινδική «G-Class» των 15.000 ευρώ (+video)
Νέο SUV μήκους 4,6 μέτρων με 9.200 ευρώ
Νέο SUV μήκους 4,6 μέτρων με 9.200 ευρώ
Το αραβικό ηλεκτρικό που αποστομώνει την Tesla
Το αραβικό ηλεκτρικό που αποστομώνει την Tesla …
Ανανέωση για το πιο προσιτό Ram της αγοράς
Ανανέωση για το πιο προσιτό Ram της αγοράς
Απόβαση της Great Wall Motors στην Ευρώπη
Απόβαση της Great Wall Motors στην Ευρώπη
Νέο κινεζικό ρετρο-αντίγραφο του Σκαραβαίου
Νέο κινεζικό ρετρο-αντίγραφο του Σκαραβαίου …
Το νέο γερμανικό ηλεκτρικό «κουβαδάκι» των €10.000
Το νέο γερμανικό ηλεκτρικό «κουβαδάκι» των €10.000 …
Το ρωσικό roadster περιπολικό των 800 κιλών
Το ρωσικό roadster περιπολικό των 800 κιλών
Πως ένα Mercedes Actros μετατρέπεται σε έπαυλη!
Πως ένα Mercedes Actros μετατρέπεται σε έπαυλη!
Ο «καυτός» εξοπλισμός του Hyundai i20 N Performance
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των Hyundai i20 N, Kona N και i30 N
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κοστίζει η νέα BMW iX3;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνει η Mercedes EQS στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Citroen C3 Aircross
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνουν τα Tesla των 1.020 ίππων στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των Audi Q4 e-tron Sportback, e-tron GT & RS e-tron GT!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
«Πάτησε» Ελλάδα το νέο Nissan Qashqai!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέα Toyota Yaris Tokyo Spirit και Pop-Out (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Με εκπτώσεις τα ανανεωμένα SEAT Ibiza & Arona
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσα Yaris κοστίζει η βασική Supra στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Toyota Prius Plug-in Hybrid στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store