Σείεται η άσφαλτος από τη νέα Alpina XB7

Πέρσι τον Απρίλη, η BMW είχε παρουσιάσει την ανανεωμένη X7. Μια μόλις μέρα αργότερα από το ντεμπούτο του βαυαρικού SUV, η Alpina αποκάλυπτε την ισχυρότερη και πιο σπορ εκδοχή του. Τώρα η XB7 αναβαθμίζεται, και μάλιστα στον τομέα που μετράει περισσότερα σε τέτοιες κατασκευές: κάτω από το καπό.

Το μεγαλύτερο μοντέλο στην γκάμα της Alpina διαθέτει πιο έντονο αεροδυναμικό πακέτο σε σχέση με την X7 M60i (στην οποία βασίζεται), που εκπροσωπείται από μεγαλύτερο splitter στον εμπρός προφυλακτήρα, διαχύτη στον πίσω με τετραπλές απολήξεις της εξάτμισης και πλαϊνές ποδιές. Οι πολυάκτινες Alpina Classic ζάντες των φωτογραφιών φτάνουν στις 23 ίντσες, σε ελαστικά διάστασης 285/35 εμπρός και 325/35 πίσω, όμως υπάρχει και η πιο λογική επιλογή των 21 ιντσών σε λάστιχα 285/45 που προσφέρεται στάνταρ. Όποιους τροχούς κι αν επιλέξει ο αγοραστής, 4πίστονες δαγκάνες εμπρός – πίσω θα έχει για να εφαρμόζουν στις δισκόπλακες – «ταψιά» (394 χλστ. εμπρός – 399 χλστ. πίσω).

Η κίνηση της συντριπτικής Βαυαρής εναπόκειται στον 4.4 V8 twinturbo της M60i, κατόπιν της απαραίτητης ενίσχυσης: από τα 530 άλογα και 750 Nm, ανεβαίνει στους 639 ίππους στις 5.500-6.500 σ.α.λ. και τα 800 Nm στις 1.800-5.600 σ.α.λ. (+18 άλογα συγκριτικά με την απερχόμενη XB7, ίδια η ροπή με 200 σ.α.λ. περισσότερο φάσμα)! Το 8άρι αυτόματο της ZF και το σύστημα τετρακίνησης xDrive αναλαμβάνουν να περάσουν την ισχύ στους τροχούς, καταφέρνοντας να επιταχύνουν τα 2.700+ κιλά της XB7 στα πρώτα 100 χλμ./ώρα εντός 3,9 δλ. (4,2 δλ. η πρότερη XB7), στο 400άρι μέσα σε 12,4 δλ. και μέχρι μια τελική ταχύτητα, που περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 290 χλμ./ώρα! Το κοντρόλ όλων αναλαμβάνουν τα ειδικά εξελιγμένα και ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ της Alpina, με την αερανάρτηση να προσφέρει έως 40 χλστ. περισσότερο χαμήλωμα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Νέο «αγροτικό» χωρίς να βγάζει κάπνα
Νέο «αγροτικό» χωρίς να βγάζει κάπνα
Κερνάει Martini η τελευταία Lancia Delta Futurista
Κερνάει Martini η τελευταία Lancia Delta Futurista
Το Mini Moke επιστρέφει μετά από 40 χρόνια!
Το Mini Moke επιστρέφει μετά από 40 χρόνια!
To Citroen 2CV Fourgonnette ξαναζεί ως Berlingo
To Citroen 2CV Fourgonnette ξαναζεί ως Berlingo
Το νέο ηλεκτρικό Tata Tiago.ev των 10.765 ευρώ
Το νέο ηλεκτρικό Tata Tiago.ev των 10.765 ευρώ
Τι εθνικότητας είναι αυτό το μεσαίο αυτοκίνητο;
Τι εθνικότητας είναι αυτό το μεσαίο αυτοκίνητο; …
Το V6 Fiat Ducato των 131.600 ευρώ!
Το V6 Fiat Ducato των 131.600 ευρώ!
Νέο υβριδικό C-SUV από την GM με 14.500 ευρώ
Νέο υβριδικό C-SUV από την GM με 14.500 ευρώ
Αγωνιστική Deltona ξαναζεί ως αυτοκίνητο δρόμου!
Αγωνιστική Deltona ξαναζεί ως αυτοκίνητο δρόμου! …
Ήρθε το κορυφαίο Citroen C5 X. Δείτε τις τιμές του
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέο Citroen C5 Aircross: Τιμές και εξοπλισμοί
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε η BYD στην Ελλάδα με το ETP3. Πόσο κάνει;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Hyundai Santa Fe στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνει η νέα BMW M2 στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Στις εκθέσεις το Hyundai Ioniq 5 με όφελος 10.000 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πάτησε στην Ελλάδα το νέο Kia XCeed (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Suzuki S-Cross 1.5 Hybrid
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέος τιμοκατάλογος για το ανανεωμένο Ford Fiesta
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Toyota Corolla Cross στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε με δώρα το Skoda Enyaq Coupe iV (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέο Jeep Compass 4xe Business ειδικά για leasing
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store