Ανάσταση παρατημένου Toyota Starlet GT Turbo

Τρεις και πλέον δεκαετίες έχουν περάσει από το λανσάρισμα του Toyota Starlet GT Turbo (P80), το 1990, που δημιούργησε ολόκληρη γενιά φίλων για τα hot hatches. Μαζί με το μεταγενέστερο Glanza, που παρουσιάστηκε το 1996, ήταν και παραμένει ένα από τα πιο από τα αγαπημένα αυτοκίνητα «τέρας», ειδικά των βελτιωτών. Πώς γίνεται ένα τέτοιο τοτέμ του λαϊκού γκαζιού να μένει εγκαταλελειμμένο;

Πολλά μπορεί να συνέβησαν. Πρόβλημα υγείας ή οικονομικής φύσης του ιδιοκτήτη, μηχανική βλάβη ή, απλά, απώλεια ενδιαφέροντος για το αυτοκίνητο. Όποια κι αν ήταν η αιτία, το γεγονός παραμένει πως το εικονιζόμενο Starlet GT Turbo αφέθηκε στην τύχη του, τα στοιχεία της φύσης και τις ορέξεις του χρόνου. Ευτυχώς που υπάρχει το κανάλι Mad4Motors, για να σώζει τέτοιες κατασκευές από τη λήθη και να τους δίνει μια δεύτερη ευκαιρία στη ζωή. O Άγγλος μηχανικός βρίσκει εγκαταλελειμμένα αυτοκίνητα, με έφεση στα hot hatches, και τα αναπαλαιώνει πλήρως μόνος του!

Στην περίπτωση του Starlet είχε αρκετή δουλειά ιδίως στο αμάξωμα, καθώς η σκουριά και τα ξεφτίσματα της βαφής ήταν έντονα στις περισσότερες επιφάνειες. Το εσωτερικό ξηλώθηκε ολοσχερώς, προκειμένου να καθαριστεί και ανανεωθεί, ενώ τα μηχανικά μέρη διατηρούνταν σε αξιοσημείωτα καλή κατάσταση. Αν εξαιρέσουμε ένα σετ συμπλέκτη, το μόνο που ήθελε ο 4E-FTE για να πάρει μπροστά και να κινήσει το αυτοκίνητο ήταν καινούργια μπαταρία. Αναπαλαίωση χωρίς νέες αναρτήσεις δεν γίνεται, συνεπώς μια τετράδα φρέσκων αμορτισέρ-ελατηρίων δεν μπορούσε να λείπει. Ούτε η ανάλογη εξάτμιση, καθώς για GT Turbo μιλάμε. Και ηχητικά εφέ σε υπερτροφοδοτούμενο μοτέρ των 90’s χωρίς «τσαφ-τσουφ» από τη σκάστρα, απλά δεν νοούνται. Για το τέλος, ένα πέρασμα χρώμα στο αμάξωμα, νέα σήματα και ζάντες.

Να θυμίσουμε πως το Starlet GT Turbo έχει κάτω από το καπό το 4κύλινδρο, 16βάλβιδο μηχανικό σύνολο των 1.331 κ.εκ., ισχύος 135 ίππων στις 6.400 σ.α.λ. και με ροπή 157 Nm στις 4.800 σ.α.λ. Η δύναμη περνά στους εμπρός τροχούς μέσω 5τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου, επιταχύνοντας το μόλις 830 κιλών Toyota στα πρώτα 100 χλμ./ώρα εντός 8,2 δλ. και μέχρι τα 210 χλμ./ώρα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
50% πάνω το Hyundai Tucson στην Ελλάδα
50% πάνω το Hyundai Tucson στην Ελλάδα
Απαγόρευση ηλεκτρικών για αποφυγή μπλακάουτ!
Απαγόρευση ηλεκτρικών για αποφυγή μπλακάουτ! …
Νέα Hyundai Elantra σε τιμές μικρών SUV
Νέα Hyundai Elantra σε τιμές μικρών SUV
Ποια εταιρία προσφέρει μόνο κλασικό χειρόφρενο;
Ποια εταιρία προσφέρει μόνο κλασικό χειρόφρενο; …
Το Kia EV6 GT «πάγωσε» την Aventador SVJ (+video)
Το Kia EV6 GT «πάγωσε» την Aventador SVJ (+video)
Ήρθε το νέο SUV για βασιλικές ανέσεις
Ήρθε το νέο SUV για βασιλικές ανέσεις
Τι λάθος υπάρχει σε αυτή την αγγελία;
Τι λάθος υπάρχει σε αυτή την αγγελία;
Ίδιο 0-100 με το GR86 το νέο Toyota Prius!
Ίδιο 0-100 με το GR86 το νέο Toyota Prius!
Πωλείται η μοναδική χειροκίνητη Mercedes E55 AMG
Πωλείται η μοναδική χειροκίνητη Mercedes E55 AMG
Νέες εκδόσεις Citroen C3 και απόσυρση για όλους
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των νέων Σκορπιών Abarth 595/695
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το κορυφαίο Citroen C5 X. Δείτε τις τιμές του
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέο Citroen C5 Aircross: Τιμές και εξοπλισμοί
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε η BYD στην Ελλάδα με το ETP3. Πόσο κάνει;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Hyundai Santa Fe στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνει η νέα BMW M2 στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Στις εκθέσεις το Hyundai Ioniq 5 με όφελος 10.000 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πάτησε στην Ελλάδα το νέο Kia XCeed (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Suzuki S-Cross 1.5 Hybrid
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέος τιμοκατάλογος για το ανανεωμένο Ford Fiesta
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Toyota Corolla Cross στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store