Από τους δρόμους στο WRC η hybrid τεχνολογία Toyota

Η Toyota Ελλάς αγκάλιασε από την πρώτη στιγμή την άκρως επιτυχημένη επιστροφή του θρυλικού Ράλλυ Ακρόπολις και συντάχθηκε ως αρωγός τόσο το 2021 όσο και για το 2022.

Η Toyota άλλωστε επενδύει παγκοσμίως στο μηχανοκίνητο αθλητισμό, έχοντας την πεποίθηση ότι η ανάπτυξη ποιοτικότερων και ασφαλέστερων αυτοκινήτων που μπορούν να ανταπεξέλθουν σε αυτές τις τόσο απαιτητικές συνθήκες, συμβάλλει στην περαιτέρω βελτίωση των οχημάτων που κυκλοφορούν στους δρόμους. Προφανώς η νίκη στον αγώνα είναι βασική προτεραιότητα του κατασκευαστή που επενδύει υψηλά οικονομικά μεγέθη, αλλά ο απώτερος στόχος είναι η ανάπτυξη ή και η τελειοποίηση καινοτόμων τεχνολογιών που θα μεταφέρονται μέσω των αγώνων στα αυτοκίνητα που οδηγούμε καθημερινά.

Ο ιδρυτής της TOYOTA MOTOR CORPORATION, Κiichiro Toyoda άφησε το παρακάτω ως παρακαταθήκη στην εταιρεία: Προκειμένου ένας κατασκευαστής να δοκιμάζει την αντοχή και τις επιδόσεις των αυτοκινήτων του, πρέπει να συμμετέχει σε αγώνες, να αναδεικνύει τις δυνατότητές του και να συναγωνίζεται με στόχο την ανωτερότητα στην οδηγική συμπεριφορά. Από την κίνηση στους τέσσερις τροχούς, την ενεργητική ανάρτηση ή ακόμα και τα χειριστήρια με βάση τα οποία ελέγχει ο οδηγός όλες τις λειτουργίες του αυτοκινήτου του χωρίς να απομακρύνει τα χέρια του από το τιμόνι, είναι όλα τεχνολογίες που γεννήθηκαν στα motorsports.

Αυτό, όμως, που θα δούμε το 2022 αποτελεί μία μεγάλη ανατροπή της συγκεκριμένης προσέγγισης. Αντί λοιπόν μία τεχνολογία που εξελίχθηκε στον μηχανοκίνητο αθλητισμό να αξιοποιηθεί στα επιβατικά αυτοκίνητα, μία επιτυχημένη τεχνολογία βρίσκει τον δρόμο της από τα επιβατικά αυτοκίνητα στον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Και αυτή είναι η υβριδική τεχνολογία. Η υβριδική τεχνολογία, που η Toyota πρωτοπαρουσίασε πριν από 25 χρόνια στα επιβατικά αυτοκίνητα με το λανσάρισμα της πρώτης γενιάς Prius, και από φέτος έχει ενσωματωθεί στα κινητήρια σύνολα της κορυφαίας κατηγορίας αγωνιστικών οχημάτων του WRC, τα rally1. Μία τεχνολογία που αγαπήθηκε από πάνω από 20 εκατ. οδηγούς παγκοσμίως και πάνω από 20.000 στην Ελλάδα και έχει κάνει την οδηγική τους καθημερινότητα καλύτερη. Μια τεχνολογία που έχει οδηγήσει στην εξοικονόμηση δισεκατομμυρίων εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα από το περιβάλλον μας!

Αυτή λοιπόν η τεχνολογία, που η Toyota έχει πλέον εξελίξει και εκδημοκρατίσει για όλους, ένα βήμα πριν την 5η γενιά, βρίσκει την εφαρμογή της και στα αγωνιστικά αυτοκίνητα rally 1 του WRC με στόχο την προώθηση μίας πολύ σημαντικής παγκόσμιας προτεραιότητας – της βιωσιμότητας. Η συγκεκριμένη τεχνολογία δεν επιτυγχάνει μόνο την αύξηση της συνολικής απόδοσης του κινητήριου συνόλου των οχημάτων της κατηγορίας rally1 στους 500 περίπου ίππους (θυμίζοντας τα θηριώδη σε ιπποδυνάμεις αγωνιστικά οχήματα της κατηγορίας Group B). Αλλά εισάγει νέα στρατηγική καθώς και νέες παραμέτρους στον τρόπο οδήγησης και την αντίστοιχη ανάκτηση της κινητικής ενέργειας σε ηλεκτρική, ώστε αυτή η επιπρόσθετη δύναμη του κινητήριου συνόλου να είναι διαθέσιμη για τη μεγαλύτερη δυνατή χιλιομετρική απόσταση του εκάστοτε αγώνα.

Η εμπειρία της Toyota στο κομμάτι της υβριδικής τεχνολογίας είναι, μάλιστα, τόσο αναγνωρισμένη, που τεχνικοί τoυ δικτύου της Toyota Ελλάς έχουν κληθεί από την Οργανωτική Επιτροπή και τη FIA να εργαστούν για την ασφαλή και επιτυχή διεξαγωγή της διοργάνωσης, συμβάλλοντας με την εμπειρία τους και τις γνώσεις τους.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Σερβιτόρα πήρε για πουρμπουάρ αυτοκίνητο!
Σερβιτόρα πήρε για πουρμπουάρ αυτοκίνητο!
Επίσημο: Τέλος αμόλυβδη και ντίζελ στην Ε.Ε. από το 2035
Επίσημο: Τέλος αμόλυβδη και ντίζελ στην Ε.Ε. από το 2035 …
H Mercedes CLA βάζει στο μάτι το Tesla Model 3
H Mercedes CLA βάζει στο μάτι το Tesla Model 3
Η Nissan ετοιμάζει ηλεκτρικό Skyline R32! (+video)
Η Nissan ετοιμάζει ηλεκτρικό Skyline R32! (+video)
Η Ford έλυσε ένα αιώνιο πρόβλημα των αγροτικών
Η Ford έλυσε ένα αιώνιο πρόβλημα των αγροτικών …
Άθικτο Hyundai i30 του 2011 με 50 χιλιόμετρα!
Άθικτο Hyundai i30 του 2011 με 50 χιλιόμετρα!
Οι Ferrari δεν θα σταματήσουν να «κελαηδούν» ποτέ!
Οι Ferrari δεν θα σταματήσουν να «κελαηδούν» ποτέ! …
Γιατί τα νέα Hyundai δεν έχουν σήμα στο τιμόνι;
Γιατί τα νέα Hyundai δεν έχουν σήμα στο τιμόνι;
Αδιανόητο ατύχημα από αδέσποτο τροχό! (+video)
Αδιανόητο ατύχημα από αδέσποτο τροχό! (+video)
Εξοπλισμοί, επιδόσεις και τιμές του Renault Austral
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Renault Austral με έκπτωση έως 2.200 ευρώ (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τέλος οι φθηνές εκδόσεις στα περισσότερα Dacia
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές και εξοπλισμοί των νέων Dacia Extreme
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ακριβό το πρώτο ηλεκτρικό MINI Cooper Cabrio SE
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των νέων BMW M3 CS, X5 και X6
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Διαθέσιμο το Ford Puma σε πιο χαμηλή τιμή
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Όλες οι τιμές του νέου Toyota Corolla Sedan
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των νέων Volvo XC40 και C40 Recharge
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το νέο DS 7. Δείτε τις τιμές του
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Oι τιμές του χαμηλής κατανάλωσης Mazda CX-60 Diesel
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store