Χαντακώθηκε σε πωλήσεις το νέο Subaru WRX

H απόφαση της Subaru για κατάργηση του WRX STI προκάλεσε αναστάτωση και αντιδράσεις στην petrolhead κοινότητα. Οι Ιάπωνες επικαλέστηκαν μικρό αριθμό πωλήσεων και ασύμφορο κόστος εξέλιξης, με την εμπορική πορεία του απλού WRX να φαίνεται πως τους δικαιώνει.

Η νέα γενιά του «Ρεξ» παρουσιάστηκε στα τέλη του προηγούμενου έτους και ξεκίνησε να διατίθεται τον περασμένο Γενάρη, έχοντας για βασικά της ατού την ολοκαίνουργια πλατφόρμα και το αγνώριστο εσωτερικό. Σε αντίθεση με όσα περίμεναν πολλοί, η ισχύς παρέμεινε σε αντίστοιχα επίπεδα με του απερχόμενου. Κι όπως όλα δείχνουν, η δυσαρέσκεια του αγοραστικού κοινού για αυτή την προσέγγιση αποτυπώνεται στα νούμερα πωλήσεων. Σύμφωνα με τα στοιχεία της Subaru America, από τον Ιανουάριο μέχρι το Μάρτη διατέθηκαν στις Η.Π.Α. 576 WRX, σημειώνοντας «καθίζηση» 89,7% σε σύγκριση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα. Καλύτερος μήνας αποδείχτηκε ο Μάρτιος, καταγράφοντας 204 ταξινομήσεις.

Το νέο WRX βασίζεται στην πλατφόρμα Global, προσφέροντας 28% περισσότερη στρεπτική ακαμψία και χαμηλότερο κέντρο βάρους, ενώ για πρώτη φορά υπάρχει διαχωρισμός εκδόσεων, με την πλουσιότερη GT να κάνει πρεμιέρα και να φέρνει μαζί της -επίσης για πρώτη φορά- ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ. Στο μηχανοστάσιο κατοικοεδρεύει ένας νέος τετρακύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος boxer, που αριθμεί 2.4 λίτρα (από 2.0 του απερχόμενου). Η απόδοση τοποθετείται στα 271 άλογα και τα 349 Nm στις 2.000-5.200 σ.α.λ., σηματοδοτώντας μια αύξηση μόνο 4 ίππων σε σχέση με πριν (ίδια η ροπή). Εδώ εντοπίζεται, σύμφωνα με τους αναλυτές, ο πρώτος αποτρεπτικός παράγοντας. Ο δεύτερος, αφορά το κιβώτιο.

Το sport sedan των «Πλειάδων» διατίθεται με 6άρι χειροκίνητο ή κιβώτιο διαρκώς μεταβαλλόμενης σχέσης CVT, αλλά μόνο στις κανονικές εκδόσεις. Το κορυφαίο και καλύτερα εξοπλισμένο GT, που θα μπορούσε να προσελκύσει κόσμο με την εμφάνιση, τον εξοπλισμό και την ανάρτησή του, διατίθεται αποκλειστικά με το CVT. Κάτι που αυτομάτως αποθαρρύνει τους φανατικούς της οδήγησης, στους οποίους πρωτίστως απευθύνεται το μοντέλο.

 

 

Στα παραπάνω, έρχεται να προστεθεί η απώλεια του STI. Μια εκδοχή που θα έστρεφε τα φώτα πάνω στο WRX και θα ενθουσίαζε το κοινό, φέρνοντας άτομα στις αντιπροσωπείες της Subaru.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Γιατί τα νέα Hyundai δεν έχουν σήμα στο τιμόνι;
Γιατί τα νέα Hyundai δεν έχουν σήμα στο τιμόνι;
Αδιανόητο ατύχημα από αδέσποτο τροχό! (+video)
Αδιανόητο ατύχημα από αδέσποτο τροχό! (+video)
Χορεύουν τα ευρώ για το Subaru Impreza 22B STI
Χορεύουν τα ευρώ για το Subaru Impreza 22B STI
Περίμενε 3 χρόνια το αυτοκίνητο και χάλασε με το που το πήρε!
Περίμενε 3 χρόνια το αυτοκίνητο και χάλασε με το που το πήρε! …
Νεόκοπο Kia Sportage του '95 έτοιμο για βουνά
Νεόκοπο Kia Sportage του '95 έτοιμο για βουνά
Ελληνικός φορτιστής με... βάση για καφέ!
Ελληνικός φορτιστής με... βάση για καφέ!
Μοναδικό Repsol Ford Focus RS θυμίζει Escort WRC
Μοναδικό Repsol Ford Focus RS θυμίζει Escort WRC
«Νταμάρι» το νέο Mitsubishi L200
«Νταμάρι» το νέο Mitsubishi L200
Uno και μοναδικό Fiat Uno Turbo με 30 χιλιόμετρα!
Uno και μοναδικό Fiat Uno Turbo με 30 χιλιόμετρα!
Εξοπλισμοί, επιδόσεις και τιμές του Renault Austral
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Renault Austral με έκπτωση έως 2.200 ευρώ (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τέλος οι φθηνές εκδόσεις στα περισσότερα Dacia
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές και εξοπλισμοί των νέων Dacia Extreme
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ακριβό το πρώτο ηλεκτρικό MINI Cooper Cabrio SE
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των νέων BMW M3 CS, X5 και X6
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Διαθέσιμο το Ford Puma σε πιο χαμηλή τιμή
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Όλες οι τιμές του νέου Toyota Corolla Sedan
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των νέων Volvo XC40 και C40 Recharge
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το νέο DS 7. Δείτε τις τιμές του
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Oι τιμές του χαμηλής κατανάλωσης Mazda CX-60 Diesel
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store