Χάρμα και υπερσπάνιο Fiat Panda κάμπριο!

Για τον εορτασμό των 40ων γενεθλίων του Panda, η Fiat ανανέωσε τη σημερινή γενιά και λάνσαρε την έκδοση Sport. Εμείς, αντίθετα, είμαστε πιο παραδοσιακοί και ψάξαμε για μία από τις πιο σπάνιες εκδόσεις του πρώτου.

Το Panda Cabriolet εμφανίστηκε το 1990 για χάρη μιας άλλης επετείου: αυτής των 10 ετών από την παρουσίαση του μικρού Fiat. Παράλληλα, διετέλεσε και ως επίσημη μασκότ των Ιταλών για τη διοργάνωση του Μουντιάλ, με την έκδοση «Italia 90». Ιδιαίτερο γούρι πάντως δεν έφερε, καθώς η Ιταλία τερμάτισε τρίτη (οι βλέψεις έφταναν στην κατάκτηση του τροπαίου) – πίσω από την Αργεντινή και την πρωταθλήτρια Δυτική Γερμανία, αλλά με την παρηγοριά της ανάδειξης ως πρώτου σκόρερ και καλύτερου παίχτη της διοργάνωσης, του Σαλβατόρε Σκιλάτσι.

Δείτε ακόμα: Fiat Tipo του 1992 το ξέχασε ο χρόνος

Η ανοιχτή έκδοση του Panda ήταν κυριολεκτικά τέτοια, καθώς η οροφή αποτελείτο από ένα κομμάτι μουσαμά που ο οδηγός ανοιγόκλεινε και ασφάλιζε χειροκίνητα, ενώ η συναρμολόγηση από ένα άτομο ήταν πρακτικά αδύνατη. Το πάνω μέρος του αυτοκινήτου, από τη μεσαία κολόνα και πίσω, απουσίαζε. Τη θέση του έπαιρναν δυο σιδεριές, εξυπηρετώντας τόσο ως roll cage, όσο και ως «οδηγός» για το μουσαμά. Κάτω από το καπό υπήρχε το τετρακύλινδρο μοτέρ των 769 κ.εκ., με απόδοση 34 ίππων στις 5.250 σ.α.λ. και 57 Nm ροπής στις 3.000 σ.α.λ.

Διαβάστε επίσης: Αναβίωση του Fiat 126 μετά από μισό αιώνα

Ο συνολικός αριθμός των κάμπριο Panda παραμένει άγνωστος, όμως οι περισσότερες αναφορές κάνουν λόγο για ελάχιστα πάνω από 1.000 αυτοκίνητα. Ένα εξ αυτών αναζητά αγοραστή, διατηρούμενο σε κατάσταση…1990 και με μόλις 20.867 χλμ. στο κοντέρ! Το αντίτιμο; Ούτε 10.000 ευρώ. Για 9.800 γίνεται δικό σας.

Get it on Google Play Download on the App Store