Διδάσκει απόδοση σε ντίζελ και V6 το υβριδικό Hyundai Santa Fe

Το Hyundai Santa Fe επέστρεψε στην ελληνική αγορά, έπειτα από πολυετή απουσία. Τα περιβαλλοντικά ήθη και έθιμα της Ε.Ε. επιβάλλουν τη διάθεσή του αποκλειστικά με υβριδικά σύνολα, στερώντας μας τα V6 και ντίζελ μοτέρ που διαθέτει σε άλλες αγορές. Τα χαρακτηριστικά της απόδοσής του, ωστόσο, αρκούν για να μας αποζημιώσουν.

Το Full Hybrid (γιατί υπάρχει και το Plug-In) συνδυάζει τον 1.600άρη T-GDI των 180 ίππων και 265 Nm ροπής, με ένα ηλεκτρικό μοτέρ 60 ίππων και 264 Nm. Η συνολική απόδοση ανέρχεται στους 230 ίππους και τα 350 Nm, τροφοδοτώντας τους εμπρός ή όλους τους τροχούς μέσω 8τάχυτου αυτόματου κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Το 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 8,9 δλ. (9,1 δλ. το 4WD) και η μέγιστη ταχύτητα φτάνει τα 187 χλμ./ώρα, με μεικτή κατανάλωση 6,9 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 146-157 γρ./χλμ. (7,6 λτ./100 χλμ. και 157-172 γρ./χλμ. το 4WD). Πολύ καλές επιδόσεις, ακόμα καλύτερη κατανάλωση και επιβάρυνση τελών κυκλοφορίας (102,2-109,9 ευρώ το δικίνητο, 109,9-146,2 ευρώ το τετρακίνητο).

Θα νόμιζε κανείς ότι χάνουμε που δεν μπορούμε να επιλέξουμε το 3.5 V6 ή το 2.2 ντίζελ, όμως τα χαρακτηριστικά απόδοσης του υβριδικού «καθαρίζουν». Ο ατμοσφαιρικός 3.5 SmartStream μπορεί να αποδίδει 272 ίππους, όμως με 331 Nm υπολείπεται ξεκάθαρα σε ροπή. Η απουσία του ηλεκτροκινητήρα και οι 6 κύλινδροι επιφέρουν τα ανάλογα αποτελέσματα στην κατανάλωση και τις εκπομπές ρύπων, που τοποθετούνται κατά μέσο όρο στα 10,5 λίτρα/100 χλμ. και τα 244 γρ. CO2/χλμ. Αν ερχόταν στην Ελλάδα, δηλαδή, θα έπρεπε να πληρώνει 536,8 ευρώ σε τέλη, χώρια το κόστος της βενζίνης! Μην ξεχνάμε και τους φόρους που θα το συνόδευαν στην τιμολόγηση, καθιστώντας το απλησίαστο.

Πολύ καλύτερα τα καταφέρνει το ντίζελ, αλλά και πάλι υστερεί σε απόλυτα νούμερα ιπποδύναμης. Ο τετρακύλινδρος 2.2 CRDi αποδίδει 202 ίππους και 440 Nm, εμφανίζοντας 5,6 λίτρα/100 χλμ. μέσης κατανάλωσης (6,5 λίτρα/100 χλμ. το τετρακίνητο) και 148 γρ.CO2/χλμ. (155 γρ./χλμ. το τετρακίνητο). Συνεπώς θα πλήρωνε μεν 103,6-108,5 ευρώ, αλλά οι φόροι θα ανέβαζαν την τιμή πολύ πάνω από τις 50.990 ευρώ του βασικού Full Hybrid Premium.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ιδέες για pick up α λα Santa Cruz η Toyota
Ιδέες για pick up α λα Santa Cruz η Toyota
Έρχεται το πρώτο ηλεκτρικό VW GTI
Έρχεται το πρώτο ηλεκτρικό VW GTI
Δεκάδες νέα ονόματα για τις μελλοντικές BMW
Δεκάδες νέα ονόματα για τις μελλοντικές BMW
Σε ποια αγορά το νέο Type R ρίχνει 11.000 στο Golf R;
Σε ποια αγορά το νέο Type R ρίχνει 11.000 στο Golf R;
Το «γυρνάει» η Ε.Ε: Θερμικά μοτέρ και μετά το 2035!
Το «γυρνάει» η Ε.Ε: Θερμικά μοτέρ και μετά το 2035! …
Τουρίστας πάρκαρε τη Ferrari του σε ιστορικό μνημείο
Τουρίστας πάρκαρε τη Ferrari του σε ιστορικό μνημείο …
Η νέα Lancia 037 στα πιο κατάλληλα χέρια
Η νέα Lancia 037 στα πιο κατάλληλα χέρια
«Ιπτάμενη» Mercedes-AMG ξέρανε 41 περιπολικά!
«Ιπτάμενη» Mercedes-AMG ξέρανε 41 περιπολικά!
Οι πρώτες τιμές του νέου Nissan GT-R
Οι πρώτες τιμές του νέου Nissan GT-R
Εξοπλισμοί, επιδόσεις και τιμές του Renault Austral
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Renault Austral με έκπτωση έως 2.200 ευρώ (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τέλος οι φθηνές εκδόσεις στα περισσότερα Dacia
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές και εξοπλισμοί των νέων Dacia Extreme
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ακριβό το πρώτο ηλεκτρικό MINI Cooper Cabrio SE
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των νέων BMW M3 CS, X5 και X6
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Διαθέσιμο το Ford Puma σε πιο χαμηλή τιμή
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Όλες οι τιμές του νέου Toyota Corolla Sedan
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των νέων Volvo XC40 και C40 Recharge
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το νέο DS 7. Δείτε τις τιμές του
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Oι τιμές του χαμηλής κατανάλωσης Mazda CX-60 Diesel
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store