Δοκιμές στα 440 χλμ./ώρα για τη Bugatti Chiron SS - AutoGreekNews

Δοκιμές στα 440 χλμ./ώρα για τη Bugatti Chiron SS

Πριν δυο χρόνια, μια ειδικά διαμορφωμένη Chiron μας έκανε να αναθεωρήσουμε ό,τι άποψη είχαμε για την ταχύτητα αυτοκινήτου παραγωγής, ξεπερνώντας τα 490 χλμ./ώρα. Η Super Sport μπορεί να μην είναι 300+ (300 μίλια/ώρα συν), όμως 440 χλμ./ώρα τα πιάνει «στο νερό». Για την ακρίβεια, περιορίζεται σε αυτά.

Η Super Sport αποτελεί στην ουσία την εκπολιτισμένη εκδοχή της SS 300+. Εμφανισιακά οι δυο Chiron δεν διαφέρουν ιδιαίτερα, πέρα από τα διαφορετικά χρώματα και τις πεντάκτινες ζάντες των 20 ιντσών, που αποτελούν αποκλειστικό προνόμιο της απλής SS. Τα ειδικά εξελιγμένα Michelin Pilot Sport Cup 2 είναι κοινά, το ίδιο και οι μακρύτερες σχέσεις στο 7άρι αυτόματο διπλού συμπλέκτη (δεν αλλάζει σε 7η πριν τα 403 χλμ./ώρα), αλλά και η αεροδυναμική εξέλιξη. Από τεχνικής άποψης, η κυριότερη διαφοροποίηση εντοπίζεται στις πιο ήπιες ρυθμίσεις της ανάρτησης, οι οποίες ουσιαστικά είναι και ο λόγος που η επιτάχυνση σταματά ηλεκτρονικά 50 χλμ./ώρα νωρίτερα από την τελική της «300άρας».

Φυσικά, η κορυφαία εκδοχή του τετρατούρμπινου 8.0 W16 φροντίζει και εδώ για τις διακτινιστικές επιδόσεις της Bugatti. Με απόδοση 1.600 ίππων και 1.500 Nm (+100 άλογα συγκριτικά με την απλή Chiron, ίδια ροπή), τα 200 χλμ./ώρα από στάση έρχονται σε 5,8 δλ. και τα 300 χλμ./ώρα σε 12,1 δλ. (6,1 και 13,1 δλ. η Chiron). Μέχρι τα 400 χλμ./ώρα, δε, η διαφορά ανοίγει στα 2,2 δλ. (31,4 δλ. αντί 32,6). Και παρότι το αυτοκίνητο πρακτικά είναι ίδιο με τον κάτοχο του ρεκόρ τελικής σε μοντέλο παραγωγής όλων των εποχών, η σχολαστικότητα Γάλλων και Γερμανών επιβάλλουν δοκιμές αεροδυναμικής και σταθερότητας.

Οι μηχανικοί από το Molsheim έχουν τοποθετήσει πάνω από 100 επιπλέον αισθητήρες στο πρωτότυπο, οι οποίοι καταγράφουν τα πάντα: θερμοκρασίες και πιέσεις κινητήρα, εγκάρσιες και διαμήκεις δυνάμεις, ροή αέρα, κινηματική ανάρτησης και πολλά ακόμα στοιχεία, καίρια για ασφαλείς βόλτες στα 440 χλμ./ώρα. Κρίμα που δεν έχουμε ακόμα video από τις δοκιμές.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Σπάνια χειροκίνητη Porsche για ούτε 11.000 ευρώ
Σπάνια χειροκίνητη Porsche για ούτε 11.000 ευρώ
Το 2023 θα κυκλοφορήσει η νέα γενιά Mitsubishi ASX
Το 2023 θα κυκλοφορήσει η νέα γενιά Mitsubishi ASX
Stellantis: «Ασύμφορη η πίεση για εξέλιξη ηλεκτρικών»
Stellantis: «Ασύμφορη η πίεση για εξέλιξη ηλεκτρικών» …
Προ των πυλών το νέο Kia Carens (+video)!
Προ των πυλών το νέο Kia Carens (+video)!
Πόσο κάνει το Hyundai Elantra N;
Πόσο κάνει το Hyundai Elantra N;
Ψηφιακό νέο Lancer Evo φέρνει δάκρυα στα μάτια
Ψηφιακό νέο Lancer Evo φέρνει δάκρυα στα μάτια
9ετής φυλάκιση για αγοράς Urus με «κορωνοκονδύλια»
9ετής φυλάκιση για αγοράς Urus με «κορωνοκονδύλια» …
Πόσο κοστίζει με leasing το Hyundai i20 N;
Πόσο κοστίζει με leasing το Hyundai i20 N;
Κοψοχρονιά VW Phaeton με 580.000 χλμ.
Κοψοχρονιά VW Phaeton με 580.000 χλμ.
Οι τιμές του νέου Honda HR-V e:HEV στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέο Suzuki Vitara Hybrid 1.5 λτ. 116 hp (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές - εξοπλισμοί νέου Suzuki S-Cross στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές της νέας Mercedes EQB στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Διαθέσιμο από το 22.250 το Abarth F595
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνουν τα Tesla των 1.020 ίππων στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε η Mercedes C-Class που καίει 0,6 λτ./100 χλμ.
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Αυτές είναι οι τιμές των νέων BMW iX & i4!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθαν τα νέα Kia Stonic με τιμή από 15.290 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέο σπορτίφ αυτοκίνητο με τιμή από 17.190 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των πιο φλογερών Fiat 500 (RED)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store