Έκτακτο Datsun «ξεθάφτηκε» μετά από 40 χρόνια

Ένα ιδιαίτερα σπάνιο Datsun είδε ξανά το φως του ήλιου, 40 ολόκληρα χρόνια μετά την τελευταία φορά, και θέλει πίσω τη χαμένη του νιότη.

Το εν λόγω «Ντάτσουν» είναι ένα από τα λίγα 510 Coupe (1600 ή Bluebird στον υπόλοιπο κόσμο) που ταξινομήθηκαν στις Η.Π.Α. και από τα ελάχιστα, με εξαρτήματα αγωνιστικών προδιαγραφών. Αγοράστηκε καινούργιο το 1969 και μέχρι το 1981 κυκλοφορούσε κανονικά. Όχι φανατικά, αλλά τις έκανε τις βόλτες του – αρκετές εκ των οποίων σε πίστες. Από τις αρχές των 80’s όμως, η κατάσταση άλλαξε. Ο πρώτος ιδιοκτήτης αποφάσισε να το πουλήσει και ο επόμενος, δεν είχε την ίδια θέρμη στην αξιοποίηση των πρακτικών προσόντων του αυτοκινήτου, αλλά των επενδυτικών. Ως συλλέκτης JDM αυτοκινήτων το πήρε, το κλείδωσε στο γκαράζ και το άφηνε εκεί προκειμένου να μην πέσει η αξία του.

Τώρα, τέσσερις δεκαετίες αργότερα, είπε να τη ρευστοποιήσει. Δεν είναι όσο ακριβό θα περίμενε κανείς, καθώς το παράκανε με την αχρησία και φαίνεται στο εσωτερικό, όμως για 7.800 δολάρια (6.400 ευρώ) αποτελεί μια πρώτης τάξεως ευκαιρία στην απόκτηση ενός κλασικού, ιαπωνικού αυτοκινήτου. Η αγγελία δεν αναφέρει ποιο μοτέρ χρησιμοποιεί, παρά μόνο ότι αυτό διαθέτει διπλά καρμπιρατέρ Mikuni και φλάντζα, αντλία βενζίνης και μπουζί από τη Mallory. Στην Αμερική το 510 Coupe κυκλοφορούσε με έναν 1.600άρη τετρακύλινδρο 96 ίππων, ωστόσο αρκετά είχαν υπερκυβιστεί στα 1.8 και 2.0 λίτρα. Ακόμα και υπερκυβισμένο να μην είναι πάντως, με τις βελτιώσεις που έχει, μπορούμε να υποθέσουμε με σιγουριά πως στα καλά του, απέδιδε αρκετά πάνω από 100 άλογα (115-120 πιθανόν).

Το 510 εξελίχθηκε έχοντας κατά νου την BMW 1600-2 και ήταν από τα πρώτα γιαπωνέζικα με επικεφαλής εκκεντροφόρους στο μοτέρ και ανεξάρτητη ανάρτηση πίσω (ημιυστερούντες βραχίονες), πίσω στο 1967 που παρουσιάστηκε. Όπως είπαμε, προς το παρόν η τιμή βρίσκεται στις 7.800 δολάρια όμως με 2 μέρες να απομένουν για την ολοκλήρωση της δημοπρασίας, δεν αποκλείεται να υπερβεί τις 10.000.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Πότε έρχεται το Next Top Model SUV;
Πότε έρχεται το Next Top Model SUV;
Το Hyundai Santa Cruz «εξοστράκισε» την Corvette
Το Hyundai Santa Cruz «εξοστράκισε» την Corvette
Σπάει ταμεία το νέο μίνι SUV Hyundai Casper
Σπάει ταμεία το νέο μίνι SUV Hyundai Casper
«Έφυγε» μέσα σε μια μέρα το Honda NSX Type S
«Έφυγε» μέσα σε μια μέρα το Honda NSX Type S
Πωλείται Yugo Cabrio του 1990 με 595 χιλιόμετρα!
Πωλείται Yugo Cabrio του 1990 με 595 χιλιόμετρα!
Έρχεται πανίσχυρο Hyundai Ioniq 5 N με 585 άλογα!
Έρχεται πανίσχυρο Hyundai Ioniq 5 N με 585 άλογα!
Το νέο Subaru WRX ξύνει την άσφαλτο ως STI
Το νέο Subaru WRX ξύνει την άσφαλτο ως STI
Προκλητική Alfa Romeo 8C ομορφαίνει τον κόσμο
Προκλητική Alfa Romeo 8C ομορφαίνει τον κόσμο
Lada Niva με 1.800άρη κινητήρα 122 ίππων
Lada Niva με 1.800άρη κινητήρα 122 ίππων
Ο «καυτός» εξοπλισμός του Hyundai i20 N Performance
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των Hyundai i20 N, Kona N και i30 N
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κοστίζει η νέα BMW iX3;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνει η Mercedes EQS στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Citroen C3 Aircross
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνουν τα Tesla των 1.020 ίππων στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των Audi Q4 e-tron Sportback, e-tron GT & RS e-tron GT!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
«Πάτησε» Ελλάδα το νέο Nissan Qashqai!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέα Toyota Yaris Tokyo Spirit και Pop-Out (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Με εκπτώσεις τα ανανεωμένα SEAT Ibiza & Arona
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσα Yaris κοστίζει η βασική Supra στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Toyota Prius Plug-in Hybrid στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store