Ερωτική Alfa Romeo GTV 1750 λιώνει καρδιές

Οποιοσδήποτε έχει σχέση με το αυτοκίνητο άνω της τυπικής (δεν το θέλει μόνο για να κάνει τη δουλειά του, δηλαδή), δεν γίνεται να μην λατρεύει την πρώτη Giulia GTV. Ένα από τα ομορφότερα και πιο κλασικά τετράτροχα των τελευταίων 60 ετών, που για πολλούς αποτελεί τον ορισμό των Alfa Romeo.

Όσοι έχουν κάποια από τις πρώτες GTV σπανίως τις πουλάνε, καθότι μιλάμε για πραγματικά κειμήλια της αυτοκίνησης. Υπάρχουν βέβαια κι αυτοί που τις αντιμετωπίζουν σαν «κότες με χρυσά αυγά», ζητώντας ό,τι ποσό τους έρθει στο κεφάλι όταν τις βγάλουν σε αγγελία. Η συγκεκριμένη ανήκει στην μειοψηφία, καθώς θα δημοπρατηθεί. Συνεπώς, η τιμή θα καθοριστεί από τους ενδιαφερόμενους. Όχι ότι υπάρχει πιθανότητα να μείνει σε χαμηλά επίπεδα, καθώς μιλάμε για μια αψεγάδιαστη Ιταλίδα από τα 70’s.

Η πρώτη κυκλοφορία αναγράφει το 1970, ωστόσο η ένδειξη του οδομέτρου περιορίζεται στις 42.794 χλμ. Η εν λόγω GTV άφησε το εργοστάσιο βαμμένη στο κίτρινο Ochre Yellow, όμως ντύθηκε στα κόκκινα το 2019. Χρονιά που σήμανε το ολικό της φρεσκάρισμα, με αντικατάσταση της κυλινδροκεφαλής, καθάρισμα των βαλβίδων, πλήρες σέρβις, αλλαγή βραχιόνων στην εμπρός ανάρτηση, αντικατάσταση των εργοστασιακών αμορτισέρ με νέα της Bilstein, τοποθέτηση νέων ζαντών Alfaholics GTA Veloce 15 ιντσών, αλλά και νέων ελαστικών Delinte DH2 διάστασης 195/60, καθώς επίσης αντικατάσταση καθισμάτων και δερμάτινων επενδύσεων στο εσωτερικό. Με άλλα λόγια, σχεδόν ολική αναπαλαίωση.

Ο τετρακύλινδρος των 1.779 κ.εκ. με τους διπλούς εκκεντροφόρους επικεφαλής παράγει 124 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και 170 Nm στις 3.000 σ.α.λ., «χορεύοντας» τον πίσω άξονα μέσω 5τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου. Τα μόλις 1.038 κιλά του αμαξώματος δεν είχαν κανένα πρόβλημα να επιταχύνουν στα πρώτα 100 χλμ./ώρα εντός 9,7 δλ., όταν ήταν καινούργια, φτάνοντας μέχρι τα 190 χλμ./ώρα τελικής. Λαμβάνοντας υπόψη πως το αυτοκίνητο έχει διατηρηθεί σαν να βγήκε από τη βιτρίνα, μπορούμε να υποθέσουμε πως ακόμα σήμερα επιταχύνει με τον ίδιο ρυθμό.

Σίγουρα, πάντως, θα πιάσει πολλά παραπάνω από τις 24.000 δολάρια (22.300 ευρώ) που βρίσκεται τώρα η δημοπρασία, με 4 μέρες να απομένουν για το κλείσιμο.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ελληνικός φορτιστής με... βάση για καφέ!
Ελληνικός φορτιστής με... βάση για καφέ!
Μοναδικό Repsol Ford Focus RS θυμίζει Escort WRC
Μοναδικό Repsol Ford Focus RS θυμίζει Escort WRC
«Νταμάρι» το νέο Mitsubishi L200
«Νταμάρι» το νέο Mitsubishi L200
Uno και μοναδικό Fiat Uno Turbo με 30 χιλιόμετρα!
Uno και μοναδικό Fiat Uno Turbo με 30 χιλιόμετρα!
Ποιος ιταλικός κινητήρας είναι πολύ γερός;
Ποιος ιταλικός κινητήρας είναι πολύ γερός;
Τα Subaru STI γίνονται ηλεκτρικά STe
Τα Subaru STI γίνονται ηλεκτρικά STe
Renault: «Όλα τα λεφτά πάνε στα ηλεκτρικά»
Renault: «Όλα τα λεφτά πάνε στα ηλεκτρικά»
Η επιτυχία της Cupra απειλεί τη SEAT
Η επιτυχία της Cupra απειλεί τη SEAT
Τέλος ιστορικό Toyota από την αγορά της Ιαπωνίας
Τέλος ιστορικό Toyota από την αγορά της Ιαπωνίας …
Εξοπλισμοί, επιδόσεις και τιμές του Renault Austral
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Renault Austral με έκπτωση έως 2.200 ευρώ (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τέλος οι φθηνές εκδόσεις στα περισσότερα Dacia
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές και εξοπλισμοί των νέων Dacia Extreme
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ακριβό το πρώτο ηλεκτρικό MINI Cooper Cabrio SE
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των νέων BMW M3 CS, X5 και X6
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Διαθέσιμο το Ford Puma σε πιο χαμηλή τιμή
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Όλες οι τιμές του νέου Toyota Corolla Sedan
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των νέων Volvo XC40 και C40 Recharge
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το νέο DS 7. Δείτε τις τιμές του
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Oι τιμές του χαμηλής κατανάλωσης Mazda CX-60 Diesel
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store