Έβαλε 2JZ στο GR86 του μετά από μόλις 6 χλμ.!

Κάποια αυτοκίνητα είναι γεννημένα για βελτίωση, κάποια τη ζητάνε απεγνωσμένα και ορισμένοι κινητήρες μοιάζουν σαν να έχουν κατασκευαστεί, ακριβώς για αυτό το σκοπό. Ο 2JZ-GTE των παλιών Supra και το Toyota GR86 συνθέτουν μια πολύ ωραία ιστορία.

Το σύγχρονο 86άρι (μην ξεχνάμε το Corolla AE86, από το οποίο εμπνέεται) δέχτηκε δριμύτατη κριτική στην πρώτη του γενιά για την ισχύ του κινητήρα, με πολλούς να το κατηγορούν ανοιχτά για έλλειμμα δύναμης. Η αλήθεια είναι πως 200 άλογα δεν λένε και πολλά πλέον, τουλάχιστον σε πισωκίνητα sportscars. Οι Toyota και Subaru άκουσαν τον κόσμο και εξέλιξαν ολοκαίνουργιο μοτέρ (η Subaru δηλαδή) για το MK2, με τους ίππους πλέον να ανέρχονται σε 235. Ούτε τώρα, όμως, είναι ικανοποιημένοι όλοι, πιστεύοντας πως μια ισχύς στην περιοχή των 300 ίππων θα άρμοζε περισσότερο στις αρετές των GR86/BRZ. Τι κάνεις σε αυτή την περίπτωση; Αρχίζεις να ψάχνεσαι με τη βελτίωση και να αναζητάς τουρμπίνες ή τροπέτα.

Τα μυστικά του 2.4 D-4S ακόμα δεν έχουν ξεκλειδωθεί πλήρως, αν και υπάρχουν ήδη αρκετές προτάσεις για αυτόν. Με δεδομένα όρια, όμως. O boxer της Subaru δεν μπορεί να φτάσει στα 400 ή 500 άλογα, τουλάχιστον όχι χωρίς να αλλαχτούν τα πάντα πάνω του. Ποια η ευκολότερη λύση; Μα, φυσικά, ο θρυλικός 2JZ-GTE. Ένας κινητήρας που «έχτισε» βελτιωτικούς οίκους και γιγάντωσε την κουλτούρα του tuning παγκοσμίως, με μυθική έφεση στο «πείραγμα», αλλά και συμβατότητα με διαφορετικά αυτοκίνητα. Ο 3.0λιτρος εν σειρά εξακύλινδρος twinturbo αποτελεί ακόμα σήμερα ένα μια από τις δημοφιλέστερες επιλογές για μεταμοσχεύσεις μοτέρ, αρά και ιδεατή λύση για όποιον θέλει να «φουσκώσει» την απόδοση του GR86 του.

Ο YouTuber και φωτογράφος, Larry Chen, ήταν από τους πρώτους που απέκτησαν το κουπέ της Toyota, έχοντας στο μυαλό του εξαρχής ένα πράγμα: να του βάλει τον κινητήρα της Supra MK4. Το αυτοκίνητο δεν πρόλαβε να κάνει παρά 6 χλμ. (4 μίλια), πριν μπει στο συνεργείο και αρχίσουν οι εργασίες. Σχεδόν ένα χρόνο μετά είναι αγνώριστο τόσο πάνω, όσο και κάτω από το καπό. Με 500 ίππους και full wide body kit μοιάζει σαν να ξεπήδησε από τα πρώτα Fast and Furious, όταν πρωταγωνιστές ήταν τα αυτοκίνητα – και η Supra, βεβαίως βεβαίως.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Iveco: «Η Ευρώπη θα γίνει Κούβα λόγω e-fuels»
Iveco: «Η Ευρώπη θα γίνει Κούβα λόγω e-fuels»
Σερβιτόρα πήρε για πουρμπουάρ αυτοκίνητο!
Σερβιτόρα πήρε για πουρμπουάρ αυτοκίνητο!
Επίσημο: Τέλος αμόλυβδη και ντίζελ στην Ε.Ε. από το 2035
Επίσημο: Τέλος αμόλυβδη και ντίζελ στην Ε.Ε. από το 2035 …
H Mercedes CLA βάζει στο μάτι το Tesla Model 3
H Mercedes CLA βάζει στο μάτι το Tesla Model 3
Η Nissan ετοιμάζει ηλεκτρικό Skyline R32! (+video)
Η Nissan ετοιμάζει ηλεκτρικό Skyline R32! (+video)
Η Ford έλυσε ένα αιώνιο πρόβλημα των αγροτικών
Η Ford έλυσε ένα αιώνιο πρόβλημα των αγροτικών …
Άθικτο Hyundai i30 του 2011 με 50 χιλιόμετρα!
Άθικτο Hyundai i30 του 2011 με 50 χιλιόμετρα!
Οι Ferrari δεν θα σταματήσουν να «κελαηδούν» ποτέ!
Οι Ferrari δεν θα σταματήσουν να «κελαηδούν» ποτέ! …
Γιατί τα νέα Hyundai δεν έχουν σήμα στο τιμόνι;
Γιατί τα νέα Hyundai δεν έχουν σήμα στο τιμόνι;
Εξοπλισμοί, επιδόσεις και τιμές του Renault Austral
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Renault Austral με έκπτωση έως 2.200 ευρώ (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τέλος οι φθηνές εκδόσεις στα περισσότερα Dacia
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές και εξοπλισμοί των νέων Dacia Extreme
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ακριβό το πρώτο ηλεκτρικό MINI Cooper Cabrio SE
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των νέων BMW M3 CS, X5 και X6
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Διαθέσιμο το Ford Puma σε πιο χαμηλή τιμή
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Όλες οι τιμές του νέου Toyota Corolla Sedan
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των νέων Volvo XC40 και C40 Recharge
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το νέο DS 7. Δείτε τις τιμές του
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Oι τιμές του χαμηλής κατανάλωσης Mazda CX-60 Diesel
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store