Post Top Banner
Post After Images

Full ή plug-in υβριδικό το επόμενο Audi RS 6

Ο δρόμος της επιβίωσης για όσα μοντέλα κυκλοφορούν σήμερα είναι απλός: εξηλεκτρισμός «κι άγιος ο Θεός». Ουδείς εξαιρείται, πλην μερικών supercars και hypercars. Το Audi RS 6 δεν ανήκει σε καμιά από τις δυο κατηγορίες, άλλο που οι επιδόσεις του κοντράρουν εκπροσώπους αμφοτέρων. Συνεπώς για να καταφέρει να έχει μέλλον, θα πρέπει να γίνει υβριδικό. Περισσότερο από όσο είναι τώρα, για την ακρίβεια!

Το σημερινό RS 6 συνδυάζει τον 4.0 V8 twinturbo με ήπιο υβριδικό σύστημα 48 Volt και έναν μικρό ηλεκτροκινητήρα 16 ίππων, που αναλαμβάνει την εκκίνηση του θερμικού μοτέρ και κάποιες από τις ηλεκτρικές λειτουργίες του αυτοκινήτου. Το 99% της τρομερής δύναμης ωστόσο (600 ίπποι στις 6.000 – 6.250 σ.α.λ. και 800 Nm στις 2.050 – 4.500 σ.α.λ.), πηγάζει από τον διτούρμπινο βενζινοκινητήρα. Στην επόμενη γενιά, αντίθετα, το ρεύμα θα παίζει πολύ μεγαλύτερο ρόλο στα τεχνικά χαρακτηριστικά του κορυφαίου A6.

Σε συνέντευξή του στο Wheels, ο πρώην επικεφαλής της Audi Sport και νυν του τμήματος R&D της γερμανικής εταιρίας, Stephan Reil, ουσιαστικά επιβεβαίωσε πως το επόμενο RS 6 θα είναι τουλάχιστον full hybrid: «Φυσικά, αυτός (σ.σ. ο εξηλεκτρισμός) είναι ο τρόπος για να προχωρήσουμε στην επόμενη γενιά, η οποία μπορώ να σας πως ότι θα είναι περισσότερο υβριδική. Αυτή είναι η πορεία μας προς τα πλήρως ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα». Όπερ εστί πως δεν αποκλείεται το ενδεχόμενο plug-in υβριδικού συνόλου, μια διάταξη που συνιστά το τελευταίο βήμα πριν τον ολοκληρωτικό εξηλεκτρισμό.

Ο Reil παράλληλα έκανε μια μίνι αναδρομή στην τροχιά του RS 6 προς τους ηλεκτροκινητήρες και τις κιλοβατώρες: «Ξεκίνησε περίπου μια γενιά μετά το C6, όταν οι εκπομπές CO2 άρχισαν να γίνονται όλο και πιο αυστηρές. Στο C7 είχαμε το downsizing από V10 σε V8, αλλά και την προσθήκη τεχνολογίας απενεργοποίησης κυλίνδρων, για να φτάσουμε στο mild hybrid 48V σύστημα του C8». Το επόμενο RS 6 (C9), που αναμένεται στο 2026, θα είναι και το τελευταίο της σειράς με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Από το C10 (αν υπάρξει) και μετά, μόνο ηλεκτροκινητήρες. 

Post Bottom Banner
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Καινούργιο Kia Stonic με 17.740 ευρώ
Καινούργιο Kia Stonic με 17.740 ευρώ
Φως στο τούνελ για χαμένη BMW εδώ και 35 χρόνια
Φως στο τούνελ για χαμένη BMW εδώ και 35 χρόνια
Ξεπούλησε σε 8 λεπτά το VW Golf R 333
Ξεπούλησε σε 8 λεπτά το VW Golf R 333
Lancia Delta και Martini επιστρέφουν στα ράλλυ!
Lancia Delta και Martini επιστρέφουν στα ράλλυ!
Το μεγάλο πρόβλημα της Bugatti W16 Mistral (+video)
Το μεγάλο πρόβλημα της Bugatti W16 Mistral (+video)
Αγροτικό Land Cruiser με 12 χλμ. κυριολεκτικά σε φούσκα!
Αγροτικό Land Cruiser με 12 χλμ. κυριολεκτικά σε φούσκα! …
Εκθαμβωτικό Nissan Skyline R34 στο πιο σπάνιο χρώμα
Εκθαμβωτικό Nissan Skyline R34 στο πιο σπάνιο χρώμα
Έρευνα: Πίσω οι Ιάπωνες στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα
Έρευνα: Πίσω οι Ιάπωνες στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα …
Το Hyundai Santa Cruz σε ρόλο... Baywatch!
Το Hyundai Santa Cruz σε ρόλο... Baywatch!
Οι νέες τιμές όλων των εκδόσεων του Toyota bZ4X
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Toyota Prius στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Toyota Corolla Cross 1.8 Hybrid
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το νέο Mazda2 σε τιμές που συμφέρουν
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πάτησαν Ελλάδα οι νέες BMW Σειρά 5 & i5 (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των νέων Citroen C4 X και ë-C4 X
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το ηλεκτρικό Nissan Townstar Combi (+τιμή)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το νέο DS 3. Δείτε τις τιμές του
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου VW ID.3 στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Διαθέσιμο το αναβαθμισμένο Mazda MX-5
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ο τιμοκατάλογος του νέου VW Amarok
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ανανεωμένο Mazda CX-5 σε τιμή έκπληξη
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store