Γνωρίζετε το Nissan Sunny 1.5 Turbo του 1982;

Πολλά χρόνια πριν τα αυτοκίνητα με τους turbo downsized κινητήρες κατακλύσουν την αγορά, υπήρχαν κάποια ελάχιστα μοντέλα με υπερτροφοδοτούμενα μηχανικά σύνολα μικρής χωρητικότητας. Ορισμένα ήταν διαθέσιμα μόνο στις αγορές που κατάγονταν, όπως ήταν και το Nissan Sunny 1.5 Turbo (B11), το οποίο πωλούνταν μόνο στην Ιαπωνία.

Δείτε ακόμα: Πόσο κοστίζει το leasing ενός Nissan GT-R;

Το 5ης γενιάς Nissan Sunny ήταν και το πρώτο με κίνηση στον εμπρός άξονα. Παρουσιάστηκε το 1981 στην έκθεση αυτοκινήτου του Τόκιο, ενώ ένα χρόνο αργότερα λανσαρίστηκε και στην Ευρώπη. Όπως κάθε Sunny, έτσι και αυτό έγινε δημοφιλές στην Ελλάδα και εκτός από επιβατικό κυκλοφορούσε και ως περιπολικό. Πιο γνωστό στη χώρα μας ήταν με τον 1.3 λτ. κινητήρα των 75 ίππων, όμως ειδικά για την ελληνική αγορά υπήρχε (για φορολογικούς λόγους) και έκδοση με 1.000άρι μηχανικό σύνολο των 50 ίππων.

Δείτε ακόμα: Νέο ηλεκτρικό Nissan Ariya με έως 394 ίππους

Τον Σεπτέμβριο του 1982 έκανε την εμφάνισή του το πιο δυνατό Sunny 1.5 Turbo με ψεκασμό. Η απόδοσή του 4κύλινδρου μηχανικού συνόλου έφτανε τους 115 ίππους (έναντι 85 PS το ατμοσφαιρικό) στις 5.600 σ.α.λ. και τα 170 Nm ροπής στις 3.200 σ.α.λ., ενώ συνδυαζόταν με 5τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ή με αυτόματο 3 ταχυτήτων. Το βάρους 850 κιλών σπορ μικρομεσαίο σεντάν της εποχής επιτάχυνε στο 0-100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 9 δλ. και η τελική του ταχύτητα έφτανε τα 180 χλμ./ώρα (με το μηχανικό κιβώτιο).

Δείτε ακόμα: Όλα τα ιαπωνικά μοντέλα τούρμπο της ελληνικής αγοράς

Σε σχέση με τις πιο νορμάλ εκδόσεις, το Sunny 1.5 Turbo ξεχώριζε εξωτερικά από τις χρυσαφί ζάντες, τα προστατευτικά διακοσμητικά στα πλαϊνά, τα λογότυπα TURBO στις πίσω πόρτες και στο καπό του πορτμπαγκάζ και τη νίκελ απόληξη της εξάτμισης. Στο εσωτερικό τον σπορ χαρακτήρα του τόνιζαν τα καθίσματα με την ενισχυμένη πλευρική στήριξη, ο πλήρης ενδείξεων πίνακας οργάνων με το πορτοκαλί φόντο, το τριάκτινο δερμάτινο τιμόνι και η πρόσθετη κονσόλα.

Δείτε ακόμα: Γνωρίζετε το Nissan Almera 1.6 λτ. 200 PS; (+video)

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Έτσι τεστάρει η Bugatti τα άλογα της Chiron (+video)
Έτσι τεστάρει η Bugatti τα άλογα της Chiron (+video)
10 αυτοκίνητα με τις λιγότερες βλάβες
10 αυτοκίνητα με τις λιγότερες βλάβες
Πόσο κοστίζει το VW ID. Buzz;
Πόσο κοστίζει το VW ID. Buzz;
Επιστρέφει θρυλικό grand tourer της Ford;
Επιστρέφει θρυλικό grand tourer της Ford;
Από τη Ρωσία με αγάπη «νέα» αυτοκινητοβιομηχανία
Από τη Ρωσία με αγάπη «νέα» αυτοκινητοβιομηχανία …
Γιατί τα Jeep έχουν 7 γρίλιες στη μάσκα;
Γιατί τα Jeep έχουν 7 γρίλιες στη μάσκα;
Έτσι θα είναι η «Made in the USA» Tonale
Έτσι θα είναι η «Made in the USA» Tonale
Από ποια αγορά καταργείται το Opel Insignia;
Από ποια αγορά καταργείται το Opel Insignia;
Έρχεται με «διαστημικό» εσωτερικό. Ποιο είναι; (+video)
Έρχεται με «διαστημικό» εσωτερικό. Ποιο είναι; (+video) …
Οι τιμές της Alfa Romeo Tonale στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Skoda Karoq στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Η τιμή του νέου Ford Ranger Raptor στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Opel Astra στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
«Πάτησε» Ελλάδα το νέο Mazda CX-60 PHEV (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Η τιμή του νέου και πιο ακριβού Toyota Hilux GR Sport
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των νέων Abarth 595/695 στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το πιο σπορ και ακριβό Toyota Yaris GR Sport
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου καλοκαιρινού VW T-Roc Cabriolet
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές της νέας Mercedes-AMG SL στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Άμεσα διαθέσιμο το νέο Volkswagen T-Roc (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store