Honda: «Δεν θα εγκαταλείψουμε ποτέ το Type R!»

H Peugeot έχει καταργήσει τα GTi εδώ και χρόνια, η Renault θα κάνει το ίδιο στα μοντέλα R.S. το 2023, Ford Focus και Fiesta «χαιρετάνε» γενικά -οπότε ξεχνάμε τα ST- ενώ και το μέλλον του Hyundai i30 N είναι προδιαγεγραμμένο. Από τον «περονόσπορο» που έχει πέσει στα hot hatches, όμως, το Honda Civic Type R έχει ανοσία!

Αυτό δήλωσε ο αρχιμηχανικός του μοντέλου στο βρετανικό Autocar, όταν ρωτήθηκε για το μέλλον του «Τάπερ» σε μια εποχή που βαδίζει ολοταχώς στην ηλεκτροκίνηση: «Χωρίς Type R, δεν υπάρχει Honda» είπε με περισσή περηφάνεια ο Hideki Kakinuma, για να συνεχίσει: «Πιστεύουμε ότι η οδηγική απόλαυση είναι ο πυρήνας της ιδιωτικής κινητικότητας, των προσωπικών μετακινήσεων». Βέβαια ο Ιάπωνας δεν εθελοτυφλεί, αναγνωρίζοντας το πόσο δύσκολο είναι να έχει μια αυτοκινητοβιομηχανία σπορ μοντέλα εν μέσω τόσο αυστηρών μέτρων για τις εκπομπές ρύπων: «Λόγω της ανάγκης για ουδέτερο περιβαλλοντικό αποτύπωμα και τις πολύ αυστηρές νόρμες εκπομπών ρύπων, είναι πολύ δύσκολο να σκεφτόμαστε ένα τέτοιο αυτοκίνητο (σ.σ. σαν το Civic Type R) μέσα σε τόσους περιορισμούς». Πού διαφέρει η Honda και θέλει να συνεχίσει, αντί να τραβήξει κόκκινη γραμμή;

«Για εμάς δεν αποτελούν παρά νέα εμπόδια, νέες προκλήσεις στο να προσφέρουμε οδηγική απόλαυση στους πελάτες μας. Ναι, σίγουρα θα συνεχίσουμε να παρουσιάζουμε νέα μοντέλα Type R!» Αναφορικά με το ποιόν της επόμενης γενιάς, καθώς η σημερινή είναι το μοναδικό μοντέλο στην ευρωπαϊκή γκάμα χωρίς ηλεκτρική υποστήριξη, σημείωσε: «Η ανθρακική ουδετερότητα δεν είναι απαραίτητο να εστιάζει μόνο στο κινητήριο σύνολο και το σύστημα μετάδοσης. Μπορεί να επιτευχθεί χρησιμοποιώντας μοτέρ εσωτερικής καύσης, οπότε δεν θα απέκλεια το ενδεχόμενο να παραμείνει θερμικό το επόμενο Type R. Δεδομένων των συνθηκών, όμως, μοιάζει απίθανο».

Get it on Google Play Download on the App Store