Η ελαφρύτερη 911 Turbo S κάνει το 0-100 σε 2,1 δλ.!

Η 911 Turbo S δεν είναι άγνωστη ούτε με τον ασύλληπτο ρυθμό επιτάχυνσης, ούτε με τα σχεδόν απίστευτα νούμερα που τη συνοδεύουν. Ακόμα και με τα στάνταρ της υπερταχείας από το Τσουφενχάουζεν όμως, οι αριθμοί που πετυχαίνει με το πακέτο Lightweight σε κάνουν να απορείς για το κατά πόσο μετριόφρων είναι η Porsche όταν ανακοινώνει τεχνικά χαρακτηριστικά.

Η κορυφαία εκδοχή της 911 δοκιμάστηκε από το αμερικανικό Car and Driver εξοπλισμένη με το προαιρετικό Lightweight Package, που μειώνει το βάρος κατά 36 κιλά σε σχέση με την κανονική Turbo S. Μείωση που επιτυγχάνεται μέσω της χρήσης λεπτότερων κρυστάλλων, αφαίρεσης του πίσω καθίσματος, τοποθέτηση ανθρακονημάτινων μπάκετ για οδηγό-συνοδηγό και λιγότερου ηχομονωτικού υλικού στην καμπίνα. Επίσης, η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση Porsche Active Suspension Management (PASM) ρυθμίζεται στα 10 χλστ. χαμηλότερης απόστασης από το έδαφος, ενώ και οι 20άρες ζάντες είναι ελαφρύτερες.

Η απόδοση του 3.8 twinturbo εξακύλινδρου boxer παραμένει στα 650 άλογα στις 6.750 σ.α.λ. και τα 800 Nm στις 2.500-4.000 σ.α.λ., με το 8άρι PDK και το σύστημα τετρακίνησης να στέλνουν την ισχύ σε όλους τους τροχούς. Το συνολικό αποτέλεσμα, όμως, χάρις στη δίαιτα του Lightweight Pack είναι σοκαριστικά βελτιωμένο. Οι Αμερικανοί μέτρησαν την ελαφρύτερη Turbo S στα μόλις 2,1 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα, επίδοση-ρεκόρ για το αρχείο τους αναφορικά με αυτοκίνητο κάτω των 700 ίππων και μια από τις ταχύτερες που έχουν μετρήσει, γενικά! Στο 0-50 χλμ./ώρα, η Porsche έκανε το απόλυτο ρεκόρ στα χρονικά του αμερικανικού περιοδικού, με 0,8 δλ.! Αντίστοιχα εντυπωσιακή εμφανίστηκε στο 400άρι, με χρόνο 9,9 δλ. και ταχύτητα εξόδου 223,7 χλμ./ώρα., ενώ ως γνήσια 911 Turbo S φρόντισε να δείξει τον all around καταιγιστικό χαρακτήρα της, φτάνοντας στα 1,12 G πλευρικής επιτάχυνσης στο skidpad με τα ειδικά εξελιγμένα Pirelli P Zero PZ4!

Το Lightweight Package στοιχίζει στις Η.Π.Α. 10.340 δολάρια (9.114 ευρώ), ανεβάζοντας το συνολικό κόστος απόκτησης της συγκεκριμένης 911 Turbo S στις 217.340 δολάρια (191.577 ευρώ). Τιμή-χάρισμα, αν αναλογιστούμε πως ρίχνει μισό δευτερόλεπτο (για τη μέτρηση 0-100 χλμ./ώρα, ή 0-96 χλμ./ώρα που ισοδυναμεί το 0-60 μίλια/ώρα) σε Koenigsegg Agera RS, Pagani Zonda R και LaFerrari Aperta!

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το VW Aero B «λοκάρει» το Tesla Model 3
Το VW Aero B «λοκάρει» το Tesla Model 3
Πώς θα σας φαινόταν μια BMW 2 Shooting Brake;
Πώς θα σας φαινόταν μια BMW 2 Shooting Brake;
Αυτό είναι το πιο extreme Toyota παραγωγής της Ιστορίας
Αυτό είναι το πιο extreme Toyota παραγωγής της Ιστορίας …
Toyota Supra... αποτυχημένη Lamborghini
Toyota Supra... αποτυχημένη Lamborghini
Πόσο κοστίζει η νέα 2.0λιτρη Mercedes-AMG C43;
Πόσο κοστίζει η νέα 2.0λιτρη Mercedes-AMG C43;
Τι θα λέγατε για ένα ηλεκτρικό Citroën 2CV;
Τι θα λέγατε για ένα ηλεκτρικό Citroën 2CV;
Έρχεται το 2024 η πρώτη νέα Lancia
Έρχεται το 2024 η πρώτη νέα Lancia
Mercedes του 1955 πουλήθηκε 135 εκατ. ευρώ! (+video)
Mercedes του 1955 πουλήθηκε 135 εκατ. ευρώ! (+video)
Η Alfa Romeo Duetto Spider επιστρέφει!
Η Alfa Romeo Duetto Spider επιστρέφει!
Νέα σειρά Fiat Panda Hybrid σε χαμηλές τιμές
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου VW Multivan στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές της Alfa Romeo Tonale στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Skoda Karoq στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Η τιμή του νέου Ford Ranger Raptor στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Opel Astra στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
«Πάτησε» Ελλάδα το νέο Mazda CX-60 PHEV (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Η τιμή του νέου και πιο ακριβού Toyota Hilux GR Sport
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των νέων Abarth 595/695 στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το πιο σπορ και ακριβό Toyota Yaris GR Sport
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου καλοκαιρινού VW T-Roc Cabriolet
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές της νέας Mercedes-AMG SL στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store