Η Ferrari που σκίζει τα κύματα ξεπερνά τα 10 εκατ.!

76

Οι Ferrari αποτελούν διαχρονικό συνώνυμο της ταχύτητας και των τετράτροχων ονείρων. Σε αντίθεση με τη -«μισητή» για το Μαρανέλο- Lamborghini, το «Cavallino Rampante» ουδέποτε ασχολήθηκε με κατασκευή τρακτέρ ή οποιαδήποτε άλλη μορφή μεταφοράς, όπως λόγου χάρη η Honda. Από αγωνιστικά αυτοκίνητα ξεκίνησε ο γερό Enzo, περνώντας στα παραγωγής μόνο και μόνο για να χρηματοδοτήσει τη Scuderia. Παρόλα αυτά, υπάρχει μια εξαίρεση.

Δείτε ακόμα: Η Lamborghini των 4.000 ίππων και 13.000 Nm!

Το δημιούργημα που βλέπετε δεν αποτελεί προϊόν photoshop, ούτε έμπνευση κάποιου καλλιτέχνη. Είναι ένα κανονικότατο ταχύπλοο (powerboat για την ακρίβεια), στα χρώματα και σήματα της Ferrari! Και μάλιστα, πλήρως εναρμονισμένου στη φιλοσοφία της φίρμας. Μας έρχεται από το 1952 και αποτελεί παραγγελία του τότε σταρ των αγώνων ταχύπλοων, Achille Castoldi. Ο Castoldi ζήτησε τη βοήθεια του Ferrari, στην κατασκευή ενός σκάφους που θα έσπαγε το ρεκόρ ταχύτητας για την κατηγορία των 800 κιλών.

Ο 4.5 V12 της 375 (φώτο κάτω, με τον Alberto Ascari στο τιμόνι) επιλέχθηκε ως «καρδιά» του Arno XI, όπως ονομάστηκε το project, όμως ο Enzo πίστευε πως στην εργοστασιακή του μορφή (385 άλογα) δεν ήταν αρκετά ισχυρός για κατάρριψη ρεκόρ ταχύτητας, ειδικά στη θάλασσα.

Για αυτό χαμήλωσε τη συμπίεση, προσέθεσε ένα ακόμα μπουζί ανά κύλινδρο και τοποθέτησε επίσης διπλό κομπρέσορα. Το τελικό αποτέλεσμα κυμαινόταν μεταξύ 550 και 600 ίππων, οι οποίοι συνδυάζονταν με ένα εξαιρετικά αεροδυναμικό και πρωτότυπο σχήμα για το σκάφος. Τελικώς, ο Castoldi έφτασε στα 242 χλμ./ώρα και πέτυχε τον σκοπό του. Έκτοτε, το Arno XI γύρναγε από συλλέκτη σε συλλέκτη, υποβλήθηκε σε ολική αναπαλαίωση και φέρει πιστοποιητικό Ferrari Classiche.

Διαβάστε επίσης: Ποια μάρκα είναι και ο μεγαλύτερος κατασκευαστής πλοίων;

Πλέον πωλείται από την duPont Registry και σύμφωνα με το Business Insider, η τιμή του ορίζεται στα 12 εκατομμύρια δολάρια (10,2 εκατ. ευρώ)!