Ιαπωνική μάρκα πάτωσε στην Κίνα και αποχωρεί

Η μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων του πλανήτη, η Κίνα είναι αρκετά περίπλοκη, ενώ οι πολλές τοπικές μάρκες έχουν αναπτυχθεί σε επικίνδυνο βαθμό. Σε συνδυασμό και με τις πιο χαμηλές τιμές των μοντέλων τους, οι «ξένες» εταιρείες έχουν ακόμα πιο δύσκολο ανταγωνισμό να αντιμετωπίσουν.

Ένα πρόσφατο «θύμα» αυτών των εξελίξεων, είναι η πολυτελής μάρκα της Honda, η Acura. Στις Η.Π.Α. είναι χρόνια τώρα δημοφιλής, ωστόσο οι Κινέζοι δεν την αποδέχτηκαν και την «απέβαλαν» από τη χώρα τους. Η Acura είναι η δεύτερη εισαγόμενη εταιρεία που βλέπει την πόρτα της εξόδου από την Κίνα, ύστερα από την Jeep, η οποία διέκοψε τη συνεργασία της με την GAC τον περασμένο Οκτώβριο.

Τώρα και πάλι η GAC (Guangzhou Automobile Group) σταματάει τη συνεργασία της με τη Honda για την παραγωγή και διάθεση των Acura, που είχε ξεκινήσει το 2016. Η GAC θα συνεχίσει να παρέχει υπηρεσίες μετά την πώληση σε πελάτες της Acura στην Κίνα μέσω του δικτύου της κοινής επιχείρησης, ενώ η κοινοπραξία θα συνεχίσει να παράγει μοντέλα της Honda.

Η καλύτερη περίοδος για την Acura στην Κίνα ήταν το 2019, όταν σημείωσε 14.701 πωλήσεις. Το 2021 έφτασε τα μόλις 6.554 οχήματα, ενώ το 2022 μέχρι το Νοέμβριο πούλησε μόλις 1.824 μοντέλα. Τα δύο διαθέσιμα Acura στην Κίνα ήταν τα SUV MDX και RDX, που είχαν ως βασικό στόχο τις premium γερμανικές μάρκες.

Get it on Google Play Download on the App Store