Κίτρινος πυρετός με δίδυμο Ferrari F50 και Enzo

Ferrari F50 και Enzo συνιστούν ένα ιστορικό δίδυμο για το Μαρανέλο. Η πρώτη υπήρξε ο διάδοχος της F40 και το «Cavallino Rampante» που ήρθε πιο κοντά στην περιγραφή «Formula 1 για το δρόμο», ενώ η δεύτερη αποτελεί την τελευταία αμιγώς ατμοσφαιρική ναυαρχίδα για το Μαρανέλο – πέρα, φυσικά, από το γεγονός πως φέρει το όνομα του ίδιου, του «Γέρου».

Αμφότερες πανάκριβες πλέον, αλλάζουν χέρια για όχι λιγότερο από πολύ υψηλά εξαψήφια νούμερα ενώ σε αρκετές περιπτώσεις δεν είναι αρκετό ούτε το εκατομμύριο, για να αποκτήσει κανείς κάποια από τις δυο εμβληματικές Ferrari. Όποιος περιλαμβάνεται στους κροίσους του πλανήτη, έχει τη σπανιότατη ευκαιρία να τις αποκτήσει μαζί. Οι κίτρινες F50 και Enzo που βλέπουμε, πωλούνται «πακέτο». Εφόσον, βέβαια, υπάρχουν στην άκρη αρκετά εκατομμύρια.

Η F50 αποτέλεσε τη μεταφορά στο δρόμο της 641 – του μονοθεσίου, δηλαδή, που συμμετείχε στο πρωτάθλημα της F1 τη σεζόν του 1990, με τους Alain Prost και Nigel Mansell στο cockpit! Ο 4.7 V12 προήλθε από τον αγωνιστικό Tipo 036 3.5 L, όντας απευθείας συνδεδεμένος με το ανθρακονημάτινο σασί. Τεχνοτροπία βγαλμένη κατευθείαν από την κορωνίδα του motorsport. Η απόδοση έφτανε τα 520 άλογα στις 8.000 σ.α.λ. (με τον κόφτη στις 8.640) και τα 471 Nm ροπής στις 6.700 σ.α.λ. Το 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο τροφοδοτούσε τους πίσω τροχούς, συνδράμοντας σε επιτάχυνση 3,8 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα8,5 δλ. για το 0-160 χλμ./ώρα και τελική 325 χλμ./ώρα.

Μόλις 349 κατασκευάστηκαν, εκ των οποίων 31 στο Giallo Modena κίτρινο χρώμα. Η συγκεκριμένη έχει περίπου 13.000 χλμ. στο κοντέρ, οπότε για καλή της τύχη ο προηγούμενος ιδιοκτήτης δεν την είχε απλά κλειδωμένη σε ένα γκαράζ.

H επίσης κατακίτρινη Enzo είναι λίγο πιο δουλεμένη, με 15.900 χλμ. στο κοντέρ. Ο ατμοσφαιρικός 6.0 V12 αποδίδει 660 ίππους στις 7.800 σ.α.λ. και 657 Nm στις 5.500 σ.α.λ., επιταχύνοντας την Ιταλίδα στα 100 χλμ./ώρα από στάση εντός 3,65 δλ. και μέχρι τα 350 χλμ./ώρα. Από τις 400 Enzo που κατασκευάστηκαν, λέγεται πως λιγότερες από 40 βάφτηκαν στο Giallo Modena (37 για την ακρίβεια). Οπότε καταλαβαίνουμε πως έχουμε να κάνουμε με δυο σπανιότατες Ferrari, από κάθε άποψη.

Τιμές δεν αναφέρονται, αλλά λογικά θα πρέπει να κυμαίνονται τουλάχιστον στο 1 εκατ. λίρες έκαστη. Οπότε υπολογίστε περί τα 4 εκατομμύρια ευρώ και για τις δύο, στην καλύτερη.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Alfa Romeo: «Αν υπάρξει ζήτηση, θα έρθει Tonale QV»
Alfa Romeo: «Αν υπάρξει ζήτηση, θα έρθει Tonale QV»
BMW M: «Θέλουμε το χειροκίνητο κιβώτιο!»
BMW M: «Θέλουμε το χειροκίνητο κιβώτιο!»
Το Fiat Tipo Granturismo με παρελθόν Formula 1
Το Fiat Tipo Granturismo με παρελθόν Formula 1
Θυμάστε την απίθανη τιμή του Lada Niva στην Ελλάδα;
Θυμάστε την απίθανη τιμή του Lada Niva στην Ελλάδα; …
Toyota Supra πήρε 110% σε αξία μέσα σε 1 χρόνο!
Toyota Supra πήρε 110% σε αξία μέσα σε 1 χρόνο!
Γιατί σε κάποιες χώρες το τιμόνι είναι δεξιά;
Γιατί σε κάποιες χώρες το τιμόνι είναι δεξιά; …
Οι εκθαμβωτικές «ιπτάμενες» ζάντες της Rolls-Royce
Οι εκθαμβωτικές «ιπτάμενες» ζάντες της Rolls-Royce …
Το MG TF ετοιμάζεται για τη μεγάλη επιστροφή
Το MG TF ετοιμάζεται για τη μεγάλη επιστροφή
Πατροπαράδοτη Lambo Murcielago μας έχει «στο χέρι»
Πατροπαράδοτη Lambo Murcielago μας έχει «στο χέρι»
Ανακοινώθηκαν οι τιμές του νέου VW Caddy Life
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθαν τα VW ID.5 και ID.5 GTX (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Η τιμή του Toyota bZ4X στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πάτησε στην Ελλάδα το πολυτάλαντο Dacia Jogger
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ακόμα πιο ισοπεδωτικό το Jeep Wrangler 4xe
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε στην Ελλάδα το φθηνότερο 7θέσιο Crossover
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Το Toyota Aygo X ήρθε στην Ελλάδα (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέα σειρά Fiat Panda Hybrid σε χαμηλές τιμές
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου VW Multivan στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές της Alfa Romeo Tonale στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Skoda Karoq στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store