Με 8άρι αυτόματο διπλού συμπλέκτη το Hyundai Kona N

Όσο εμείς περιμένουμε το λανσάρισμα του Hyundai Kona N, οι Κορεάτες μας δίνουν σε δόσεις τα τεχνικά του χαρακτηριστικά. Το 8άρι αυτόματο DCT, είναι η τελευταία προσθήκη στα νέα.

Αναμενόμενη εξέλιξη, βέβαια, καθώς τα i30 και Veloster N ήδη χρησιμοποιούν το 8τάχυτο διπλού συμπλέκτη για τη μεταφορά της ισχύος. Σύμφωνα με τη Hyundai, στον «Κόναν» η αντοχή θα είναι μεγαλύτερη, η κλιμάκωση διαφορετική και το λογισμικό αναθεωρημένο. Το κιβώτιο χρησιμοποιεί συμπλέκτες υγρού τύπου και δυο αντλίες λαδιού, για αποτελεσματικότερη λίπανση και ψύξη. Η κορεατική εταιρία αναβάθμισε το κύκλωμα πίεσης, ώστε να ανταπεξέρχεται καλύτερα στα αυξημένα ποσά της ροπής.

Παράλληλα, το 8άρι DCT υπόσχεται ταχύτατες αλλαγές και καλύτερες επιδόσεις, ενώ έχει δυο «σπέσιαλ» λειτουργίες: τις N Grin Shift και N Power Shift. Η πρώτη είναι λειτουργία overboost, που ανεβάζει την ροπή στα 377 Nm. Η δεύτερη αναλαμβάνει δράση όταν το γκάζι ανοίγει πάνω από το 90%, μειώνοντας τον χρόνο για τις αλλαγές σχέσης.

Όπως έχει ήδη επιβεβαιώσει η Hyundai, πηγή της δύναμης θα είναι ο 2λιτρος T-GDI που γνωρίζουμε από το i30 N. Τα νούμερα ισχύος δεν έχουν επικυρωθεί, όμως κατά πάσα πιθανότητα θα κυμαίνεται από τα 250 έως τα 280 άλογα, στην κορυφαία έκδοση Performance – ακριβώς ίδια περίπτωση με του i30. Για να περνάει καλύτερα στο δρόμο μέσω των εμπρός τροχών, το διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης θα είναι στάνταρ.

Get it on Google Play Download on the App Store