Μοναδικό Renault 5 Turbo με μοτέρ Mazda RX-7!

Κάποιος αναρωτήθηκε πώς θα ήταν ένα Renault 5 Turbo με μοτέρ Mazda RX-7. Ωστόσο, δεν έμεινε με την απορία. Προχώρησε σε μια μοναδική μετατροπή, δημιουργώντας το μοναδικό 5άρι με κινητήρα Wankel!

Πίσω στο 1980, η Renault χρειαζόταν ένα κατάλληλο αυτοκίνητο για να εξασφαλίσει την ομολογκασιόν του αγωνιστικού 5 Maxi Turbo. Κάτι που σήμαινε πως έπρεπε να κατασκευάσει έναν ορισμένο αριθμό 5 (3.000 συγκεκριμένα), με το αμάξωμα και τα μηχανικά μέρη -κατάλληλα διαρρυθμισμένων πάντα- του αυτοκινήτου που θα κατέβαινε στο πρωτάθλημα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ και την αξέχαστη κατηγορία του Group B. Κάπως έτσι, ήρθε στον κόσμο το 5 Turbo. Ένα 5αρι με «τουμπανιασμένο» αμάξωμα, κινητήρα στο κέντρο, κίνηση πίσω και οδική συμπεριφορά που έμελλε να το καθιερώσει ως ιδανικό λήμμα του όρου «σκοτώστρα».

Τα 160 άλογα του 1.400αρη τούρμπο κινητήρα, σε συνδυασμό με το χαμηλό βάρος (970 κιλά) και το μικρό μεταξόνιο, έκαναν διαβόητο το πολιτικό Maxi για την δύστροπη και απαιτητική συμπεριφορά του. Αλλά το ανήγαγαν επίσης στην σφαίρα του θρύλου. Για τον κάτοχο του λευκού 5 Turbo που βλέπουμε, πάντως, δεν ήταν αρκετά. Η αύξηση της ισχύος δεν ήρθε μέσα από τη βελτίωση του εργοστασιακού μοτέρ, αλλά με την αντικατάστασή του. Και μάλιστα, όχι με κάποιο της Renault ή έστω παρόμοιας φιλοσοφίας. Στο επίκεντρο της κατασκευής, βρίσκεται πλέον ο θρυλικός 13B!

H μετατροπή έγινε το 2007 και απαίτησε τεράστια προσπάθεια, καθότι ο περιστροφικός κινητήρας δεν είναι σχεδιασμένος για κεντρομήχανες τοποθετήσεις. Εδώ όχι μόνο κούμπωσε, αλλά συνδυάζεται με το εργοστασιακό 5άρι της Renault! H αγγελία δεν αποσαφηνίζει από ποια γενιά του Mazda RX-7 προέρχεται ο 13B, αλλά είναι βελτιωμένος με μεγαλύτερο τούρμπο της Turbonetics, εγκέφαλο της Life Racing και boost controller (ούτε τεχνικά χαρακτηριστικά αναφέρονται). Ανάρτηση και φρένα δεν θα μπορούσαν να μείνουν εργοστασιακά, ενώ υπάρχει ακόμα σύστημα πυρόσβεσης και μεγαλύτερο ψυγείο.

Το περιστροφικό 5 Turbo είναι μοντέλο του 1985 και το οδόμετρο δείχνει 21.000 μίλια (33.796 χλμ.), με τη μέτρηση να ξεκινά από το 2007 και την αλλαγή μοτέρ. Τα χιλιόμετρα της «καρότσας» είναι άγνωστα. Κάτι που δεν έχει αποτρέψει την τιμή να δείχνει 50.000 δολάρια (42.519 ευρώ), με τη δημοπρασία να έχει 2 μέρες μπροστά της.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τι θυμίζει στο VW Passat B3 ηλεκτρικό μοντέλο;
Τι θυμίζει στο VW Passat B3 ηλεκτρικό μοντέλο;
Αναγέννηση για την Ferrari 250 GT SWB
Αναγέννηση για την Ferrari 250 GT SWB
Πολυπόθητη σπάνια Mercedes για 325.000 ευρώ!
Πολυπόθητη σπάνια Mercedes για 325.000 ευρώ!
Πώς προέκυψαν τα αστέρια Michelin στη μαγειρική;
Πώς προέκυψαν τα αστέρια Michelin στη μαγειρική; …
Nissan Sunny GTi-R με 2.000 χλμ. σε 8 χρόνια
Nissan Sunny GTi-R με 2.000 χλμ. σε 8 χρόνια
Τρακαρισμένη Toyota Supra έβγαλε λαβράκι
Τρακαρισμένη Toyota Supra έβγαλε λαβράκι
SecuriAlert: Μια νέα αντικλεπτική προστασία από τη Ford!(+video)
SecuriAlert: Μια νέα αντικλεπτική προστασία από τη Ford!(+video) …
Στο σφυρί 3 σπάνιες και «αντι-σταρ» Lancia
Στο σφυρί 3 σπάνιες και «αντι-σταρ» Lancia
Τρομερό VW Transporter του 1982 με μοτέρ Porsche
Τρομερό VW Transporter του 1982 με μοτέρ Porsche
Ήρθε το νέο διαμάντι των plug-in hybrid SUV
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέες εκδόσεις VW ID.3 και ID.4 σε τιμές ντίζελ!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το απόλυτο Τζιπ με 3,5 λτ. κατανάλωση
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το νέο υβριδικό Suzuki Swace. Δείτε τις τιμές
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Nissan Qashqai!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Η τιμή του Toyota Yaris Cross στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Toyota RAV4 των 306 PS στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των κορυφαίων 4κίνητων Mercedes EQA
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το νέο Dacia Sandero σε πολύ χαμηλές τιμές
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Hyundai Kona Hybrid
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
H εκρηκτική Mustang Mach 1 πάτησε Ελλάδα (+video)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Jeep Compass στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store