Nissan Sunny GTi-R με 2.000 χλμ. σε 8 χρόνια

To Nissan Sunny σε όλες τις γενιές του, και ειδικά στις δύο τελευταίες του, ήταν ένα από τα πιο δημοφιλή αυτοκίνητα στην Ελλάδα. Το αγαπημένο αμάξωμα της ελληνικής οικογένειας ήταν το σεντάν, αφού τότε το αγοραστικό κοινό είχε μια ιδιαίτερη προτίμηση στις «κούρσες», όμως και το τρίθυρο είχε το κοινό του. Ειδικά στις γρήγορες εκδόσεις του.

Το GTi ήταν η πιο ήπια, με 150 άλογα και 196 Nm από τον 2λιτρο ατμοσφαιρικό κινητήρα. Για τα δεδομένα των αρχών 90’s, τα 7,9 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα και τα 217 χλμ./ώρα τελικής συνιστούσαν πολύ καλές επιδόσεις. Ωστόσο, υπήρχε κι ένα Sunny που θύμιζε αμυδρά Skyline. Όχι τόσο στο γκάζι, όσο σε φιλοσοφία και ονομασία. Το GTi-R ήταν το rally replica για την ομολογκασιόν του Group A αγωνιστικού. Το Lancer Evo της Nissan, αν προτιμάτε. Κατά τα γνωστά, ένας 2λιτρος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας συνεργάζονταν με σύστημα τετρακίνησης, μετατρέποντας το άκακο μικρομεσαίο σε «τιμωρό» υπερκατασκευών.

Στο κορυφαίο Sunny, η απόδοση έφτανε τα 220 άλογα στις 6.400 σ.α.λ. και 267 Nm στις 4.800 σ.α.λ., έχοντας να κινήσει μόλις 1.220 κιλά. Ως αποτέλεσμα, οι επιδόσεις έφταναν στα επίπεδα του 300ZX! Τα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονταν σε 6,0 δλ. και η τελική άγγιζε τα 230 χλμ./ώρα, όμως όπως σε όλα τα rally replicas, στις στροφές ήταν που έπαιρνε «κεφάλια» το GTi-R. Αυτό που βλέπουμε το έκανε αρκετά στα πρώτα χρόνια της ζωής του, όμως την τελευταία 8ετία ίσα που έβγαινε βόλτα για τη μπαταρία.

Ταξινομήθηκε πρώτη φορά το 1994, στην Ιαπωνία. Μέχρι το 2012 είχε καλύψει πάνω από 91.000 χλμ. καθότι ήταν από τα τυχερά, συλλεκτικά αυτοκίνητα, που είχαν το προνόμιο να πέσουν σε οδηγούς, αντί επενδυτές. Ο δεύτερος ιδιοκτήτης, βέβαια, απεδείχθη ακριβώς αυτό. Μέσα σε 8 χρόνια έκανε μόλις 2.000 χλμ. με το τετρακίνητο «όπλο», κι αυτά σε ρυθμό βόλτας. Πλέον, το άριστα συντηρημένο είναι η αλήθεια, Sunny GTi-R θέλει να επιστρέψει σε χέρια που θα το στρίβουν αντί να το τρίβουν, με το αντίτιμο να εκτιμάται μεταξύ 12 και 15.000 λιρών (15.000-17.500 ευρώ).

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
«Τυχερός» φορτίζει Tesla Model 3 στο Νυδρί
«Τυχερός» φορτίζει Tesla Model 3 στο Νυδρί
Οι μικροσκοπικές κουκίδες που σώζουν από κλοπή!(+video)
Οι μικροσκοπικές κουκίδες που σώζουν από κλοπή!(+video) …
Πήρε την Corvette πελάτη και έκανε κόντρες (+video)
Πήρε την Corvette πελάτη και έκανε κόντρες (+video)
Πιο «σκληρό» το επόμενο Honda CR-V
Πιο «σκληρό» το επόμενο Honda CR-V
Πόσοι μισθοί χρειάζονται για ένα Lada;
Πόσοι μισθοί χρειάζονται για ένα Lada;
Επίσημο: Ο διάδοχος του Fiat Punto έρχεται το 2023!
Επίσημο: Ο διάδοχος του Fiat Punto έρχεται το 2023!
Τα πιο αξιόπιστα αυτοκίνητα 10-11 ετών
Τα πιο αξιόπιστα αυτοκίνητα 10-11 ετών
Ποιες είναι οι καλύτερες αυτοκινητοβιομηχανίες;
Ποιες είναι οι καλύτερες αυτοκινητοβιομηχανίες; …
Κάτοχος Tesla πλήρωσε 11.800 ευρώ για ενημέρωση λογισμικού!
Κάτοχος Tesla πλήρωσε 11.800 ευρώ για ενημέρωση λογισμικού! …
Οι τιμές του νέου Citroen C3 Aircross
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνουν τα Tesla των 1.020 ίππων στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των Audi Q4 e-tron Sportback, e-tron GT & RS e-tron GT!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
«Πάτησε» Ελλάδα το νέο Nissan Qashqai!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέα Toyota Yaris Tokyo Spirit και Pop-Out (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Με εκπτώσεις τα ανανεωμένα SEAT Ibiza & Arona
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσα Yaris κοστίζει η βασική Supra στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Toyota Prius Plug-in Hybrid στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το Ford Puma που ρίχνει «7άρες»
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε η νέα Mercedes με 1.500άρη κινητήρα βενζίνης
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέα Audi Q3 TFSI e & Sportback με όφελος 3.000 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Από 15.990€ το νέο Dacia Duster. Δείτε τις τιμές
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store