Περπατημένη Porsche 959 με 167.000 χλμ.

Τα supercars και τα κλασικά αυτοκίνητα είθισται να αντιμετωπίζονται σαν «γυάλινα». Ελάχιστα χιλιόμετρα, εγκλεισμός σε γκαράζ και σχολαστική φροντίδα, μέχρι να έρθει η ώρα της μεταπώλησης και να ζητήσει ο ιδιοκτήτης όσα θέλει. Όποτε, λοιπόν, τύχει να δούμε μια τέτοια κατασκευή που έχει οδηγηθεί, που την έχει ευχαριστηθεί ο κάτοχός της, που σχετίστηκε μαζί της όπως ήθελαν οι προδιαγραφές του αυτοκινήτου, τότε δεν μπορούμε παρά να χαμογελάμε. Η εν λόγω Porsche 959 μας δίνει κάθε λόγο για αυτό.

Το πρώτο υπεραυτοκίνητο του Τσουφενχάουζεν αποτέλεσε μια προθήκη τεχνολογίας, ένα τετράτροχο τόσο μπροστά από την εποχή του τεχνολογικά ώστε οι υπόλοιποι κατασκευαστές το μελετούσαν. Εν έτει 1986 έφερε ηλεκτρονικά ελεγχόμενη τετρακίνηση με προγράμματα λειτουργίας, ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση, ειδικά εξελιγμένες ζάντες μαγνησίου και το αμάξωμά της αποτελούσε προϊόν δουλειάς στην αεροδυναμική σήραγγα, με συντελεστή οπισθέλκουσας Cd 0,31. Στο πίσω μέρος ο twinturbo εξακύλινδρος boxer των 2.8 λίτρων απέδιδε 450 ίππους και 500 Nm, μετατρέποντας την 959 στο ταχύτερο αυτοκίνητο παραγωγής όλων των εποχών μέχρι τότε.

Τα επίσημα νούμερα της Porsche ήθελαν την τελική στα 319 χλμ./ώρα, ωστόσο ανεξάρτητες μετρήσεις είχαν καταγράψει μέχρι 339 χλμ./ώρα! Τα 3,6 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα, τα 11,4 δλ. για το 0-200 χλμ./ώρα και τα 11,8 δλ. για το 400άρι (με ταχύτητα εξόδου 202 χλμ./ώρα) ήταν απλά το κερασάκι στην τούρτα. Τα στοιχεία αυτά εκπροσωπούν τη Sport, που κυκλοφόρησε σε μόλις 53 κομμάτια. Οι υπόλοιπες 292 εκ των 345 συνολικά 959 αφορούσαν την έκδοση Komfort, που διέθετε περισσότερες ανέσεις (όπως δερμάτινα, θερμαινόμενα και ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα καθίσματα) και ήταν ελάχιστα πιο αργή σε κάποιες μετρήσεις. Το 0-200 χλμ./ώρα απαιτούσε 12,6 δλ., για παράδειγμα, το 400άρι 12,0 δλ. (με ταχύτητα εξόδου 187 χλμ./ώρα) και η τελική τα 317 χλμ./ώρα.

Μια κατακόκκινη (Guards Red) Komfort από την Ελβετία βγήκε βόλτα στις αγγελίες, με το πιο ξεχωριστό στοιχείο της να είναι το κοντέρ. Εκεί που ο χιλιομετρητής αναγράφει την ένδειξη «167.190»! Ο πρώτος ιδιοκτήτης την είχε στα χέρια του από το 1988 μέχρι το 2017, απολαμβάνοντας κάθε στιγμή με την τεχνολογικά υπερ-προηγμένη Γερμανίδα. Το αυτοκίνητο πουλήθηκε πριν μια 5ετία, μετακομίζοντας από τη Γερμανία στη χώρα των τραπεζών. Σήμερα πωλείται εκ νέου, με την τιμή να τοποθετείται στις 995.000 ελβετικά φράγκα (965.772 ευρώ).

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
GPS έστειλε οδηγό κατευθείαν σε λίμνη
GPS έστειλε οδηγό κατευθείαν σε λίμνη
«Αντι-Porsche» από την Xiaomi στις 39.000 ευρώ!
«Αντι-Porsche» από την Xiaomi στις 39.000 ευρώ!
Το Polestar 3 «ψήνεται» στην Αραβία
Το Polestar 3 «ψήνεται» στην Αραβία
Οι Ιάπωνες λαχταρούν πισωκίνητο νέο Mazda6
Οι Ιάπωνες λαχταρούν πισωκίνητο νέο Mazda6
Παγωμένες τιμές Hyundai και εκπτώσεις
Παγωμένες τιμές Hyundai και εκπτώσεις
Η Alfa Romeo 4C θέλει να επιστρέψει ως νέα Spider!
Η Alfa Romeo 4C θέλει να επιστρέψει ως νέα Spider!
Οι Γερμανοί δεν θέλουν μέτρα κατά των Κινέζων
Οι Γερμανοί δεν θέλουν μέτρα κατά των Κινέζων …
Οι Aston Martin του 2010 βουτάνε στο πορτοκαλί
Οι Aston Martin του 2010 βουτάνε στο πορτοκαλί
Ανάκληση σε περιπολικά επειδή «πετάνε» την ταχύτητα!
Ανάκληση σε περιπολικά επειδή «πετάνε» την ταχύτητα! …
Οι τιμές του πληθωρικού Hyundai Ioniq 6
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Renault Megane E-Tech στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Η τιμή του νέου Jeep Avenger 1.2Τ στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Η τιμή του Volkswagen ID.7 στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές όλων των νέων MG στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές των ανανεωμένων Mercedes-Benz GLE
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Μεγάλη αύξηση τιμών στο Mitsubishi Space Star
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές των νέων Mercedes-Benz CLA και E-Class
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Mazda3 στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές νέου Renault Clio LPG, βενζίνης και diesel
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Renault Clio E-Tech στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Toyota C-HR στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store