Ποια είναι τα αδύνατα σημεία των Toyota;

H Toyota είναι εδώ και πολλά χρόνια μία από τις δημοφιλέστερες μάρκες αυτοκινήτων στην Ελλάδα αλλά και παγκοσμίως, ενώ έχει αποκτήσει ισχυρή παράδοση στον τομέα της αξιοπιστίας. Γεγονός που έχει συμβάλλει σημαντικά στις υψηλές πωλήσεις της, με το Yaris, το Corolla και το RAV4 να βρίσκονται ψηλά στην προτίμηση του αγοραστικού κοινού.

Δείτε ακόμα: Τα καλύτερα και χειρότερα SUV σε αξιοπιστία

Το γεγονός όμως ότι τα Toyota είναι αξιόπιστα, δεν σημαίνει ότι είναι και άτρωτα, αφού όπως όλα τα αυτοκίνητα, έτσι και αυτά έχουν κάποια αδύνατα σημεία. Ας δούμε λοιπόν παρακάτω σύμφωνα με τους ελέγχους που πραγματοποιεί η γερμανική TÜV σε εκατομμύρια αυτοκίνητα και την αναφορά της Autobild, ποια είναι εκείνα τα σημεία που έχουν εμφανίσει τις πιο πολλές φθορές.

Toyota Aygo

Το μίνι μοντέλο της Toyota μοιράζεται την ίδια πλατφόρμα, κινητήρες και πολλά ακόμα τμήματα με τα συγγενικά Citroen C1 και Peugeot 107, ωστόσο στους ελέγχους της TÜV τα έχει πάει καλύτερα. Δεν έχει προβλήματα με τις αναρτήσεις ούτε χάνει λάδια, αλλά εμφανίζει αδυναμίες στα δισκόφρενα, τα οποία φθείρονται πιο γρήγορα από το μέσο όρο κατά την πρώτη γενική επιθεώρηση. Το ίδιο ισχύει για το κύκλωμα των φρένων και τον φωτισμό.

Toyota Yaris

Το επί σειρά ετών πρώτο σε πωλήσεις αυτοκίνητο στην Ελλάδα, το Yaris, παρουσιάζεται ιδιαίτερα αξιόπιστο και στους γερμανικούς ελέγχους της TÜV. Το μικρό Toyota όχι μόνο τα καταφέρνει πολύ καλύτερα από το μέσο όρο, αλλά τα πάει πολύ καλά σε όλες τις ηλικιακές ομάδες. Αξιόπιστα δεν είναι μόνο τα πιο καινούργια, αλλά και τα πιο παλιά πριν το 2011. Γενικά το Yaris δεν έχει αδύνατα σημεία με μόνη εξαίρεση την πρόωρη φθορά των δισκόφρενων στο υβριδικό.

Toyota Auris

Σύμφωνα με την Autobild, μπορεί κανείς να αγοράσει ένα Auris χωρίς να παίρνει κάποιο ρίσκο από πλευράς προβλημάτων. Και σε αυτό το Toyota η αδυναμία αφορά την πρόωρη φθορά των δισκόφρενων. Γενικά το Auris δεν χάνει λάδια, ούτε έχει προβλήματα με τις αναρτήσεις του.

Toyota Avensis

Το άλλοτε δημοφιλές μεσαίο Toyota, το Avensis έχει σταματήσει να διατίθεται και πλέον μπορεί να το αγοράσει κανείς μόνο ως μεταχειρισμένο. Το μόνο πιθανό αδύνατο σημείο του Avensis είναι τα φώτα, που χαλάνε πιο γρήγορα από μέσο όρο.

Δείτε ακόμα: Γιατί τα ιαπωνικά αυτοκίνητα είναι αξιόπιστα;

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
«Μπουμπούκι» Hyundai Atos με 15.600 χλμ.
«Μπουμπούκι» Hyundai Atos με 15.600 χλμ.
Θυμάστε το παρανοϊκό Renault Espace F1;
Θυμάστε το παρανοϊκό Renault Espace F1;
Το φθηνότερο ηλεκτρικό pick up των 3.150 ευρώ
Το φθηνότερο ηλεκτρικό pick up των 3.150 ευρώ
Και plug-in υβριδικό το επόμενο Ford Ranger
Και plug-in υβριδικό το επόμενο Ford Ranger
Έρχεται το απόλυτο διπλοκάμπινο αγροτικό 4x4
Έρχεται το απόλυτο διπλοκάμπινο αγροτικό 4x4
Αυτοκίνητο γεμάτο σκουριά πουλήθηκε 150.500 ευρώ!
Αυτοκίνητο γεμάτο σκουριά πουλήθηκε 150.500 ευρώ! …
«Παρουσιάστε, αρμ!» με αγγλικό άρμα
«Παρουσιάστε, αρμ!» με αγγλικό άρμα
Τεράστια ζήτηση για τη χειροκίνητη Porsche 911 GT3
Τεράστια ζήτηση για τη χειροκίνητη Porsche 911 GT3
Ποιο SUV έσωσε τον Τiger Woods;
Ποιο SUV έσωσε τον Τiger Woods;
Το νέο trendy υβριδικό αυτοκίνητο των 11.990 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Honda CR-V e:HEV
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το φθηνότερο μικρομεσαίο crossover
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέα ειδική έκδοση για το Citroen C3 Aircross!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε η νέα Mercedes EQA! Πόσο κοστίζει;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμή σοκ για το νέο υβριδικό Fiat Panda
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Διαθέσιμη η νέα Skoda Octavia Scout
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέες εκδόσεις Kia Sportage σε χαμηλότερες τιμές
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το πιο φθηνό οικογενειακό των 14.500 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το 1.500άρι SUV των 0-100 χλμ./ώρα σε 6,7 δλ.
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Φθηνότερη έως 16.500 ευρώ η Alfa Romeo Giulia
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Από 17.950 ευρώ το νέο Citroen C4 C-Cross
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων