Ποια μάρκα είχε τις περισσότερες αναζητήσεις το 2021;

Με το Google να έχει γίνει βασικό στοιχείο της καθημερινότητάς μας, οι περισσότεροι έχουμε αναρωτηθεί ποια εταιρεία αυτοκινήτου κυριαρχεί στις αναζητήσεις του κοινού.

Είτε κάποιος ψάχνει για το νέο του αυτοκίνητο, είτε για περισσότερες πληροφορίες για την ιστορία της μάρκας, είτε για κάποιο μοντέλο, η αναζήτηση στο διαδίκτυο είναι η πρώτη κίνηση που γίνεται. Υπό αυτό το πρίσμα λοιπόν, άραγε ποιες μάρκες αυτοκινήτων αναζήτησαν οι χρήστες του διαδικτύου σε όλο τον κόσμο το 2021; Σε μια χρονιά όπου στις περισσότερες χώρες του κόσμου η καραντίνα και τα συνεχόμενα lockdowns λόγω του Covid-19 έβαλαν σημαντικούς περιορισμούς στην οδηγική απόλαυση, η Toyota κυριάρχησε για ακόμα μια φορά στις internετικές αναζητήσεις. Αυτό αποδεικνύουν τα δεδομένα του Google Trends για τις κορυφαίες μάρκες που αναζητήθηκαν σε 154 χώρες για το 2021, με την Toyota να βρίσκεται στην κορυφή των αναζητήσεων σε 47 από τις 154 χώρες που αναλύθηκαν, αντιπροσωπεύοντας περίπου το 31% όλων των αναζητήσεων. Μπορεί να χτύπησε κορυφή ωστόσο το ποσοστό της είναι μειωμένο συγκριτικά με το 2020 που είχε το 34,8% των αναζητήσεων. Μια εξήγηση για αυτή τη μικρή πτώση είναι η άνοδος της δημοφιλίας άλλων εταιρειών, όπως για παράδειγμα της Hyundai και της Audi. Στην διάκριση της Toyota συνέβαλε κι η ανακοίνωση της μάρκας πως η Toyota Gazoo Racing θα ξεκινήσει την παραγωγή των ανταλλακτικών για την Corolla Levin και το Sprinter Trueno, καθώς επίσης και το γεγονός πως η εταιρεία θα προχωρήσει στην παραγωγή νέων ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Μετά την Toyota, η BMW κι η Mercedes βρέθηκαν στα άλλα δυο σκαλιά του βάθρου διατηρώντας τις θέσεις τους για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά. Ενώ η Mercedes παραμένει στην τρίτη θέση, εντύπωση έχει προκαλέσει το γεγονός πως έχει εκθρονίσει την Toyota, αλλά και τη BMW σε μερικές χώρες. Όμως η BMW κατέχει τον τίτλο της μάρκας με τις περισσότερες αναζητήσεις στους premium κατασκευαστές.

Το ενδιαφέρον του κοινού αλλάζει συνεχώς

Ενώ η Toyota, η BMW και η Mercedes είναι δημοφιλείς σε πολλές χώρες, η ανάλυση αποδεικνύει πως το ενδιαφέρον για τις αυτοκινητοβιομηχανίες αλλάζει συνεχώς και μάλιστα σε παγκόσμια κλίμακα. Η Audi και η Hyundai , για παράδειγμα, εμφανίστηκαν σε περισσότερες αναζητήσεις στο Google το 2021 σε σύγκριση με το 2020, με τη γερμανική μάρκα να υπερδιπλασίαζει τον αριθμό των χωρών στις οποίες εμφανίστηκε ως κορυφαία αναζήτηση, μεταβαίνοντας από την 6η θέση στην 4η θέση. Η Suzuki αντίστοιχα η οποία δεν είχε εμφανιστεί ως κορυφαία αναζήτηση παγκοσμίως από το 2018, επανεμφανίστηκε σε πολλές χώρες, ενώ η Rolls Royce και η Mazda κατέκτησαν η καθεμία την κορυφή μιας χώρας για πρώτη φορά από το 2018. Αντίθετα, η Ford, η Volvo, η Nissan και η Peugeot έχασαν μερικές θέσεις, ενώ η Volkswagen, η Mitsubishi κι η Alfa Romeo δεν μπήκαν καν στη λίστα των κορυφαίων αναζητήσεων το 2021.

Η Tesla μπαίνει δυναμικά στη μάχη!

Για πρώτη φορά στην ανάλυσή μας, μπαίνει και η Tesla, με τη μάρκα να έχει τις περισσότερες αναζητήσεις στο Χονγκ Κονγκ, το Ισραήλ, το Μακάο, τη Σιγκαπούρη και την Κίνα. Η πληθώρα οχημάτων συνέβαλε σημαντικά στην αύξηση της δημοφιλίας της μάρκας.

Get it on Google Play Download on the App Store