Ποιος θέλει ένα comeback από το Nissan Juke-R;

Στις αρχές της προηγούμενης δεκαετίας έκανε την εμφάνισή του ένα από τα ακραία projects σε τέσσερις τροχούς, που έχουμε δει τα τελευταία χρόνια. Η Nissan μαζί με τη βρετανική RML πήραν ένα Juke πρώτης γενιάς, το μπούκωσαν στα αναβολικά, έβαλαν μετάδοση-κινητήρα-φρένα-τροχούς-αναρτήσεις από το GT-R και δημιούργησαν το Juke-R. Ένα compact crossover 600 ίππων, με επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 4 δλ. και τελική άνω των 300 χλμ./ώρα. Δεν θα ήταν όνειρο να βλέπαμε τη δεύτερη γενιά του σε παρόμοια εκτέλεση;

Το Kolesa έκανε πράξη αυτή τη φαντασίωση, σε ψηφιακή μορφή. Τα φουσκωμένα φτερά πήραν και πάλι θέση στο ιαπωνικό SUV, η απόσταση από το έδαφος ελαχιστοποιήθηκε, οι Rays του Nismo GT-R κατέλαβαν τις άκρες του αμαξώματος, τα αεροδυναμικά βοηθήματα τοποθετήθηκαν στα κλασικά σημεία (προφυλακτήρες, μαρσπιέ, οροφή) και εγένετο Juke-R MK2. Μια σπουδή που θα αποτελούσε την πιο τρελή προσθήκη στα super SUVs. Φανταστείτε την τετρακίνηση, τα φρένα, το στήσιμο και τον κινητήρα του Nismo GT-R, κάτω από το «σώμα» ενός ημίψηλου μοντέλου 4,2 μέτρων.

Δυστυχώς, οι Ιάπωνες δεν έχουν εκδηλώσει κάποια πρόθεση για νέο Juke-R. Ούτε καν για έκδοση Nismo, η οποία στο προηγούμενο ξεπερνούσε τους 214 ίππους από τον 1.600άρη DIG-T. Το ισχυρότερο -και μοναδικό, για την ακρίβεια- μοτέρ στο σημερινό είναι ο 1.000άρης τρικύλινδρος τούρμπο των 114 ίππων, ενώ πριν λίγες εβδομάδες παρουσιάστηκε στην Ιαπωνία το υβριδικό, που συνδυάζει έναν 1.600άρη ατμοσφαιρικό 94 ίππων και δυο ηλεκτροκινητήρες.

Get it on Google Play Download on the App Store