Πώς μοιάζει η βασική έκδοση της νέας BMW 2 Coupe;

Η BMW παρουσίασε τη νέα Σειρά 2 Coupe, αποκόπτοντας κάθε σχεδιαστικό δεσμό με την προηγούμενη και ανοίγοντας νέο κύκλο αντιδράσεων στις τάξεις των φίλων της (κι όχι μόνο), μετά τη μάσκα των M3/M4. Κι αυτά με τις φωτογραφίες των κορυφαίων εκδόσεων, όπου κεντρίζουν το βλέμμα οι 19άρες ζάντες, οι σπορ προφυλακτήρες, τα φαντεζί χρώματα και οι μπούκες της εξάτμισης. Η βασική έκδοση, όμως, πώς είναι;

Μια βόλτα από τον διαμορφωτή των Βαυαρών αρκεί για να ρίξει λάδι στη φωτιά των επικριτικών σχολίων. Η 220i Coupe, με τον 2λιτρο τετρακύλινδρο TwinPower κάτω από το καπό, αποδίδει 184 ίππους στις 5.000-6.500 σ.α.λ. και 300 Nm στις 1.350-4.000 σ.α.λ. Το 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 7,5 δλ. και η τελική φτάνει τα 235 χλμ./ώρα, με τη μέση κατανάλωση να διαμορφώνεται στα 6,3-6,8 λίτρα/100 χλμ. και τις εκπομπές ρύπων στα 144-155 γρ. CO2/χλμ. Από πλευράς αριθμών, καθόλου άσχημα για βασική έκδοση. Δύσκολα θα πει κάποιος το ίδιο για την εμφάνιση, όμως

Από μπροστά τη μεγαλύτερη διαφορά κάνουν οι ζάντες των 17 ιντσών, τα ψηλοπρόφιλα ελαστικά και η έλλειψη της σπορ ανάρτησης. Ο συνδυασμός των τριών αυτών στοιχείων κοστίζει αρκετούς πόντους στο look της νέας δίθυρης 2άρας, καθώς το διάκενο μεταξύ τροχού και θόλου είναι μεγαλύτερο από όσο θα περίμενες. Σε γενικές γραμμές, πάντως, τα πηγαίνει σαφώς καλύτερα από το  πίσω μέρος

Τα μετόπισθεν της 2 Coupe ακούνε τα περισσότερα σχόλια και το γεγονός ότι δεν υπάρχουν ούτε 19άρες, ούτε χαμήλωμα, αφήνει περισσότερο το μάτι στις γραμμές τους, εντείνοντας τις διφορούμενες απόψεις. Ο προφυλακτήρας καλύπτεται σε μεγάλο μέρος από άβαφο πλαστικό, αλλά αυτό είναι κάτι που συναντάμε και στις πιο πλούσιες εκδόσεις των 220i και 220d. Αυτό που λείπει περισσότερο είναι το χρώμιο στις απολήξεις της εξάτμισης, οι οποίες μετά βίας ξεχωρίζουν από τη μαυρίλα του πλαστικού.

Αναμενόμενη εικόνα και στο εσωτερικό. Η οθόνη των 10,25 ιντσών για το σύστημα πολυμέσων στέκει μόνη της, δίχως την παρουσία του ψηφιακού πίνακα οργάνων των 12,3 ιντσών. Στον εξοπλισμό ξεχωρίζουμε την παρουσία του αυτόματου κλιματισμού, αλλά και την πλήρη απουσία ηλεκτρονικής βοήθειας στο παρκάρισμα (ούτε καν αισθητήρες)! Όλα αυτά, αντί 39.699,99 ευρώ.

Get it on Google Play Download on the App Store