Πόσα δίνατε για ένα Honda NSX 1ης γενιάς;

Το Honda NSX MK1 δεν χρειάζεται πολλές συστάσεις. Μύθος της αυτοκίνησης, εξέλιξη δια χειρός Ayrton Senna,  πρώτο ιαπωνικό υπεραυτοκίνητο και από τα πρώτα (κατά κοινή ομολογία, και εδώ το πρώτο) που συνδύασαν επιδόσεις, ικανότητες, αξιοπιστία και ευχρηστία. Με λίγα και απλά λόγια, το καλύτερο supercar της εποχής του και το εγχειρίδιο κατασκευής για τα σημερινά.

Πρόκειται για ένα από τα πιο κλασικά αυτοκίνητα της τελευταίας 30ετίας, κάτι που μετουσιώνεται σε κέρδος για όσους έχουν κάποιο στο γκαράζ και θέλουν να το αποχωριστούν. Το ίδιο ισχύει για τα πρώτα μοντέλα, με τον 3.0 V6 των 270 ίππων στο κέντρο. Ακόμα κι αν το οδόμετρο αναγράφει κοντά στις 100.000 χλμ., όπως αυτό που θα δούμε, οι τιμές μόνο προσιτές δεν χαρακτηρίζονται.

Το εν λόγω NSX είναι μοντέλο του 1992 και έχει γράψει μέχρι σήμερα 92.516 χλμ. (57.486 μίλια). Η Formula Red απόχρωση μόλις πρόσφατα φρεσκαρίστηκε, γυαλίστηκε και περάστηκε με κεραμική επίστρωση, οπότε δεν υπάρχει το παραμικρό ψεγάδι εξωτερικά. Ούτε εσωτερικά, όπου τα μπεζ δερμάτινα καθίσματα συνδυάζονται ιδανικά με το λεβιέ του Type S και το τιμόνι του Type R. Αναλόγως εξαίρετη κατάσταση και στα μηχανικά, με τον 3λιτρο V6 να αποδίδει 270 ίππους και 285 Nm, σε συνέργεια με το 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο. Τα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονται σε 5,7 δλ. και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 270 χλμ./ώρα, επιδόσεις που είναι ταυτόσημες με αυτές του σημερινού Civic Type R.

Το μόνο που χαλάει ελαφρώς τη μεταπωλητική αξία του κατακόκκινου ιαπωνικού supercar, είναι η μη εργοστασιακή κατάσταση. Δεν μιλάμε για κάτι ακραίο, καθώς οι αλλαγές αφορούν τις διαφορετικές ζάντες, την aftermarket εξάτμισης της KPS, ένα διαφορετικό χείλος στον εμπρός προφυλακτήρα και τα προαναφερθέντα κομμάτια στο εσωτερικό. Αλλά αρκούν για να κατεβάσουν την τιμή, φυσικά όχι σε μεγάλο βαθμό. Μέχρι στιγμής, το υψηλότερο «χτύπημα» βρίσκεται στις 115.600 δολάρια Αυστραλίας (74.600 ευρώ). Η δημοπρασία ολοκληρώνεται την Παρασκευή, οπότε δεν αποκλείεται να φτάσει τις 120.000 δολάρια (77.400 ευρώ). Εσείς πόσα δίνατε για αυτό το ελαφρώς βελτιωμένο, αλλά βαρύτατα ποθητό Honda;

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Έρευνα: Πίσω οι Ιάπωνες στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα
Έρευνα: Πίσω οι Ιάπωνες στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα …
Το Hyundai Santa Cruz σε ρόλο... Baywatch!
Το Hyundai Santa Cruz σε ρόλο... Baywatch!
Πωλείται η Ferrari Enzo του Fernando Alonso
Πωλείται η Ferrari Enzo του Fernando Alonso
Να γιατί δεν αφήνουμε μπουκάλια στο αυτοκίνητο
Να γιατί δεν αφήνουμε μπουκάλια στο αυτοκίνητο …
Εντός διετίας το πολυαναμενόμενο pick up της Kia
Εντός διετίας το πολυαναμενόμενο pick up της Kia
Pagani: «Πολύ βαριά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα για εμάς»
Pagani: «Πολύ βαριά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα για εμάς» …
Επένδυση «μαμούθ» και 15 νέα ηλεκτρικά Kia
Επένδυση «μαμούθ» και 15 νέα ηλεκτρικά Kia
Υπερλούξ BMW 316i E30 με ούτε 4.000 χλμ.
Υπερλούξ BMW 316i E30 με ούτε 4.000 χλμ.
Άμεσα διαθέσιμο το Dacia Spring στην Ελλάδα
Άμεσα διαθέσιμο το Dacia Spring στην Ελλάδα
Ήρθε το νέο Mazda2 σε τιμές που συμφέρουν
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πάτησαν Ελλάδα οι νέες BMW Σειρά 5 & i5 (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των νέων Citroen C4 X και ë-C4 X
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το ηλεκτρικό Nissan Townstar Combi (+τιμή)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το νέο DS 3. Δείτε τις τιμές του
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου VW ID.3 στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Διαθέσιμο το αναβαθμισμένο Mazda MX-5
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ο τιμοκατάλογος του νέου VW Amarok
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ανανεωμένο Mazda CX-5 σε τιμή έκπληξη
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Η τιμή του νέου Volkswagen Amarok
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store