Πόσα δίνατε για ένα Honda NSX 1ης γενιάς;

Το Honda NSX MK1 δεν χρειάζεται πολλές συστάσεις. Μύθος της αυτοκίνησης, εξέλιξη δια χειρός Ayrton Senna,  πρώτο ιαπωνικό υπεραυτοκίνητο και από τα πρώτα (κατά κοινή ομολογία, και εδώ το πρώτο) που συνδύασαν επιδόσεις, ικανότητες, αξιοπιστία και ευχρηστία. Με λίγα και απλά λόγια, το καλύτερο supercar της εποχής του και το εγχειρίδιο κατασκευής για τα σημερινά.

Πρόκειται για ένα από τα πιο κλασικά αυτοκίνητα της τελευταίας 30ετίας, κάτι που μετουσιώνεται σε κέρδος για όσους έχουν κάποιο στο γκαράζ και θέλουν να το αποχωριστούν. Το ίδιο ισχύει για τα πρώτα μοντέλα, με τον 3.0 V6 των 270 ίππων στο κέντρο. Ακόμα κι αν το οδόμετρο αναγράφει κοντά στις 100.000 χλμ., όπως αυτό που θα δούμε, οι τιμές μόνο προσιτές δεν χαρακτηρίζονται.

Το εν λόγω NSX είναι μοντέλο του 1992 και έχει γράψει μέχρι σήμερα 92.516 χλμ. (57.486 μίλια). Η Formula Red απόχρωση μόλις πρόσφατα φρεσκαρίστηκε, γυαλίστηκε και περάστηκε με κεραμική επίστρωση, οπότε δεν υπάρχει το παραμικρό ψεγάδι εξωτερικά. Ούτε εσωτερικά, όπου τα μπεζ δερμάτινα καθίσματα συνδυάζονται ιδανικά με το λεβιέ του Type S και το τιμόνι του Type R. Αναλόγως εξαίρετη κατάσταση και στα μηχανικά, με τον 3λιτρο V6 να αποδίδει 270 ίππους και 285 Nm, σε συνέργεια με το 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο. Τα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονται σε 5,7 δλ. και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 270 χλμ./ώρα, επιδόσεις που είναι ταυτόσημες με αυτές του σημερινού Civic Type R.

Το μόνο που χαλάει ελαφρώς τη μεταπωλητική αξία του κατακόκκινου ιαπωνικού supercar, είναι η μη εργοστασιακή κατάσταση. Δεν μιλάμε για κάτι ακραίο, καθώς οι αλλαγές αφορούν τις διαφορετικές ζάντες, την aftermarket εξάτμισης της KPS, ένα διαφορετικό χείλος στον εμπρός προφυλακτήρα και τα προαναφερθέντα κομμάτια στο εσωτερικό. Αλλά αρκούν για να κατεβάσουν την τιμή, φυσικά όχι σε μεγάλο βαθμό. Μέχρι στιγμής, το υψηλότερο «χτύπημα» βρίσκεται στις 115.600 δολάρια Αυστραλίας (74.600 ευρώ). Η δημοπρασία ολοκληρώνεται την Παρασκευή, οπότε δεν αποκλείεται να φτάσει τις 120.000 δολάρια (77.400 ευρώ). Εσείς πόσα δίνατε για αυτό το ελαφρώς βελτιωμένο, αλλά βαρύτατα ποθητό Honda;

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ούτε που ιδρώνει το Koenigsegg Jesko στην πίστα
Ούτε που ιδρώνει το Koenigsegg Jesko στην πίστα
Μεγάλη συνεργασία Honda & Google!
Μεγάλη συνεργασία Honda & Google!
Πάρτι εκατομμυρίων με Bugatti Chiron Super Sport 300+
Πάρτι εκατομμυρίων με Bugatti Chiron Super Sport 300+
AMG: «Ο V8 έχει τουλάχιστον μια δεκαετία ζωής ακόμα»
AMG: «Ο V8 έχει τουλάχιστον μια δεκαετία ζωής ακόμα» …
Οι JDM αμαξάρες του αμερικανικού ΟΔΔΥ
Οι JDM αμαξάρες του αμερικανικού ΟΔΔΥ
Όταν το Yugo έγινε κινηματογραφικός αστέρας (+video)
Όταν το Yugo έγινε κινηματογραφικός αστέρας (+video) …
Ετοιμάζεται Toyota Prius με κινητήρα υδρογόνου;
Ετοιμάζεται Toyota Prius με κινητήρα υδρογόνου;
Επιστροφή στο μέλλον με σπάνιο βαμμένο DeLorean
Επιστροφή στο μέλλον με σπάνιο βαμμένο DeLorean
Πώς ξεχωρίζεις ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο;
Πώς ξεχωρίζεις ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο;
Ο «καυτός» εξοπλισμός του Hyundai i20 N Performance
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των Hyundai i20 N, Kona N και i30 N
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κοστίζει η νέα BMW iX3;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνει η Mercedes EQS στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Citroen C3 Aircross
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνουν τα Tesla των 1.020 ίππων στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των Audi Q4 e-tron Sportback, e-tron GT & RS e-tron GT!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
«Πάτησε» Ελλάδα το νέο Nissan Qashqai!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέα Toyota Yaris Tokyo Spirit και Pop-Out (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Με εκπτώσεις τα ανανεωμένα SEAT Ibiza & Arona
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσα Yaris κοστίζει η βασική Supra στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store