Πόσο αξιόπιστο είναι το Toyota Auris; - AutoGreekNews

Πόσο αξιόπιστο είναι το Toyota Auris;

To Μάρτη του 2007 έλαβε χώρα μια από τις μεγαλύτερες αλλαγές στα χρονικά της αυτοκίνησης. Το πιο επιτυχημένο μοντέλο στα χρονικά, άλλαξε όνομα! Το πεντάθυρο Corolla έγινε Auris και έμεινε έτσι μέχρι το 2018, όταν επανήλθε στα κανονικά δεδομένα για την 12η γενιά του.

Η αλλαγή ονόματος πάντως, εμπορικά, ήταν σαν να μην έγινε. Ο κόσμος ήξερε περί τίνος επρόκειτο και δεν παρέκκλινε στο ελάχιστο από τις αντιπροσωπείες της ιαπωνικής εταιρίας, «χρυσώνοντας» το μικρομεσαίο της («Auris» στα λατινικά σημαίνει «χρυσός»). Μέσα σε 10 χρόνια κυκλοφορίας κατάφερε να ξεπεράσει τις 1 εκατομμύριο πωλήσεις, σε πεντάθυρο και station wagon αμάξωμα (το σεντάν συνέχιζε ως Corolla), βασιζόμενο στο κλασικό τρίπτυχο της Toyota: αξιοπιστία, ολοκληρωμένος χαρακτήρας, ευχρηστία.

Το γερμανικό Auto Bild καταπιάστηκε με την εξέταση της αξιοπιστίας των δυο γενιών Auris, μέσω των δεδομένων που συγκεντρώνει ο TÜV. Και τα αποτελέσματα δεν προκαλούν έκπληξη, πιστοποιώντας τη μακροζωία του μικρομεσαίου Toyota και τις ελάχιστες έγνοιες που υποβάλλει τους κατόχους του. Η δεύτερη γενιά, που είναι και πιο πρόσφατη (2012-2019), ταλαιπωρείται από ήσσονος σημασίας ζητήματα. Εξαιρουμένης μιας ανάκλησης του υβριδικού, το 2015, για τα ηλεκτρονικά της μονάδας διαχείρισης του ηλεκτροκινητήρα, οι μόνες παρατηρήσεις αφορούν τις λάμπες στα «μικρά» φώτα εμπρός-πίσω και τα φλας που καίγονται συχνά.

Η πρώτη γενιά (2007-2012), ως γηραιότερη, εμφανίζεται πιο συχνά παραπονούμενη στις αναφορές του TÜV. Το χειροφρένο τείνει να χάνει αρκετή από την απόδοση του σε μοντέλα 11ετίας, ενώ στα Auris MK1 ίδιας χρονολογίας παρατηρείται έντονη φθορά στους δίσκους. Σωληνάκια φρένων και αίσθηση πεντάλ, αντίθετα, δεν ταλαιπωρούνται. Για το πρώτο Auris, υπάρχουν επίσης παράπονα σχετικά με τη λειτουργία του συστήματος εξαγωγής.

Αμφότερα τα Auris διαπρέπουν στα «βαριά μέταλλα» καθώς κινητήρες, κιβώτια, άξονες μετάδοσης, ημιάκαμπτοι, αμορτισέρ, σύνδεσμοι και τιμόνι δεν εμφανίζουν το παραμικρό.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ετοιμάζεται η 5η γενιά του Toyota Prius;
Ετοιμάζεται η 5η γενιά του Toyota Prius;
Ford Focus «κόλλησε» στα 999.999 χλμ. (+video)
Ford Focus «κόλλησε» στα 999.999 χλμ. (+video)
Αυτοκίνητο 2-11 ετών πρότυπο αξιοπιστίας!
Αυτοκίνητο 2-11 ετών πρότυπο αξιοπιστίας!
Πώς μέσω Apple AirTags κλέβονται πολυτελή αυτοκίνητα;
Πώς μέσω Apple AirTags κλέβονται πολυτελή αυτοκίνητα; …
Πόσα άλογα βγάζει η Bugatti Chiron; (+video)
Πόσα άλογα βγάζει η Bugatti Chiron; (+video)
Στον «πάγκο» τα supercars του Κριστιάνο Ρονάλντο;
Στον «πάγκο» τα supercars του Κριστιάνο Ρονάλντο; …
Απλησίαστο Honda Prelude 20ετίας
Απλησίαστο Honda Prelude 20ετίας
Porsche 911 Turbo έτοιμη για τα βουνά
Porsche 911 Turbo έτοιμη για τα βουνά
Φέρτε μας πίσω το Honda S2000!
Φέρτε μας πίσω το Honda S2000!
Ήρθε το ισχυρότερο Ford των 80.000 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Honda HR-V e:HEV στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέο Suzuki Vitara Hybrid 1.5 λτ. 116 hp (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές - εξοπλισμοί νέου Suzuki S-Cross στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές της νέας Mercedes EQB στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Διαθέσιμο από το 22.250 το Abarth F595
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνουν τα Tesla των 1.020 ίππων στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε η Mercedes C-Class που καίει 0,6 λτ./100 χλμ.
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Αυτές είναι οι τιμές των νέων BMW iX & i4!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθαν τα νέα Kia Stonic με τιμή από 15.290 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέο σπορτίφ αυτοκίνητο με τιμή από 17.190 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store