Πόσο κάνει η Alfa Romeo Giulia QV στην Ελλάδα;
Η Alfa Romeo κλείνει φέτος τα 110 χρόνια ιστορίας και το γιορτάζει με την ψυχή της! Πρώτα αναβίωσε τα θρυλικά ονόματα GTA και GTAm, μετά παρουσίασε τις ανανεωμένες Giulia και Stelvio, ενώ πριν λίγες μέρες δημοσιοποίησε ένα 8λεπτο ντοκιμαντέρ από τη γέννηση των Giulia GTA και GTAm. Δεν θα πρέπει να ξεχνάμε όμως, πού βασίζονται.
Διαβάστε επίσης: Πόσο κάνουν οι Alfa Romeo Giulia GTA και GTAm;
Η Quadrifoglio Verde έβαλε ξανά τους Ιταλούς στο παιχνίδι των super sedan, όταν πριν 4 χρόνια πήγε στο Nurburgring και έριξε «στα αυτιά» της BMW M3 F80 (αναμένουμε απάντηση από την ολοκαίνουργια G80). Έκτοτε συγκαταλέγεται στην αφρόκρεμα της κατηγορίας, όμως αυτό δεν σημαίνει πως μια ανανέωση θα πήγαινε χαμένη. Οι Μιλανέζοι προχώρησαν σε ήπιο φρεσκάρισμα φέτος, με τις περισσότερες αλλαγές να αφορούν τα συστήματα ασφαλείας (ADAS (Advanced Driver Assistance Systems) και τις δυνατότητες συνδεσιμότητας. Οι αισθητικές παρεμβάσεις είναι ελάχιστες, καθώς η «μπογιά» της σαγηνευτικής μπερλίνας όχι απλά περνάει ακόμα, αλλά πυρπολεί καρδιές! Τα ελαφρώς διαφοροποιημένα γραφικά των φωτιστικών σωμάτων και κάποια νέα χρώματα στο αμάξωμα (όπως το Montreal Green) αρκούν για «μακιγιάζ».
Παρόμοια εικόνα στο εσωτερικό, όπου κάνει τη διαφορά το νέο σύστημα πολυμέσων. H οθόνη αφής φτάνει τις 8,8 ίντσες και φιλοξενεί απεικόνισης λειτουργιών του αυτοκινήτου σε πραγματικό χρόνο, όπως γραφήματα χρησιμοποιούμενης ιπποδύναμης/ροπής, ποσοστό μοιράσματος ροπής του μπλοκέ διαφορικού μεταξύ των πίσω τροχών και παρεμφερή στοιχεία. Νέος είναι και ο επιλογέας του αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων, ενώ ανανεωμένος είναι και ο περιστροφικός επιλογέας μέσω του οποίου ελέγχεται το σύστημα πολυμέσων.
Δείτε ακόμα: Πωλείται ακόμα Alfa Romeo σε χαμηλή τιμή;
Στα καθέκαστα, ο 2.9 V6 twinturbo εξακολουθεί να αποδίδει 510 ίππους στις 6.500 σ.α.λ. και 600 Nm στις 2.500 σ.α.λ., που καταλήγουν στον πίσω άξονα μέσω 8τάχυτου αυτόματου κιβωτίου και πλέον μπορούν να ακουστούν (προαιρετικά) μέσω εξάτμισης από την Akrapovich. Το διαφορικό Torque Vectoring εξασφαλίζει μέγιστη πρόσφυση και ευελιξία, ενώ η ανάρτηση AlfaLink, η κεντρική μονάδα ελέγχου CDC και το σύστημα DNA PRO -που προσφέρει και το πρόγραμμα RACE- συμπληρώνουν το κορυφαίο τεχνολογικό υπόβαθρο της Giulia QV, που επιταχύνει στα 100 χλμ./ώρα από στάση σε 3,7 δλ. και φτάνει μέχρι τα 307 χλμ./ώρα! Πόσο στοιχίζουν τώρα όλα αυτά;
Η Quadrifoglio Verde ξεκινάει στη χώρα μας από τις 122.500 ευρώ, εκ των οποίων οι 51.885 είναι φόροι (70.615 ευρώ η ΛΤΠΦ)!
Διαβάστε επίσης: Ολόκληρη X3 οι φόροι στη νέα BMW M3!