Πόσο κάνει η επισκευή air condition στην Aston Martin One-77;

Σχεδόν μια 15ετία πίσω στο χρόνο, 13 χρόνια συγκεκριμένα, η One-77 ήταν η ταχύτερη Aston Martin και το ισχυρότερο ατμοσφαιρικό παραγωγής όλων των εποχών. Με 760 ίππους και 750 Nm από έναν V12 7.3 λίτρων, μπορούσε να φτάσει μέχρι τα 354 χλμ./ώρα. Πέρα από πανίσχυρη και ταχύτατη, όμως, η 77άρα ήταν (και είναι) πανάκριβη.

Καθεμιά από τις 77 που κατασκευάστηκαν, πωλήθηκε με αρχική τιμή 1 εκατομμυρίου λιρών (1,1 εκατ. ευρώ). Η εικονιζόμενη δεν ανήκει σε αυτές, καθώς πρόκειται για την υπ’ αριθμόν 78. Ένα από τα 11 πρωτότυπα δοκιμών που κατασκεύασαν οι Άγγλοι, κατάλληλα μεταποιημένου για χρήση δρόμου. Το πρώην «μουλάρι» είναι πια αυτοκίνητο παραγωγής με τα όλα του, έχοντας μόνο το οδόμετρο να μαρτυρά το ταλαίπωρο παρελθόν με τις χιλιάδες χιλιομέτρων δοκιμών στο Nardo και το Nurburgring. To κοντέρ έγραφε 38.358 χλμ. όταν αποσύρθηκε και αγοράστηκε από ιδιώτη, ο οποίος τη μετέτρεψε σε road legal παρουσία. Χρειάστηκαν 7 μήνες ολικής αναπαλαίωσης από την Aston Martin για να αναγεννηθεί η One-77, που μπορεί να υπερηφανεύεται πως είναι πιο ιδιαίτερη από τις υπόλοιπες 77.

Ουδεμία διαφορά με τις αδερφές της, φυσικά, δεν παρουσιάζει στο κόστος συντήρησης, πέρα από το εμφανισιακό και το μηχανικό σκέλος. Ούσα μια από τις ακριβότερες Aston όλων των εποχών, με τη συντριπτική πλειονότητα των εξαρτημάτων κατασκευασμένα μόνο για αυτή, τα σέρβις δεν θα μπορούσαν παρά να ακολουθούν πιστά σε τιμολόγηση. Έπειτα από δυο ιδιοκτήτες  (μετά τη θητεία ως πρωτότυπο δοκιμών) και 40.840 χλμ., που πιθανότατα την καθιστούν ως την Aston Martin με τα περισσότερα χιλιόμετρα στον πλανήτη, λογικό κι επόμενο να εμφανίζονται φθορές. Το μοτεράκι των υαλοκαθαριστήρων, ας πούμε, δεν λειτουργεί. Επισκευή δεν «σηκώνει», οπότε πάμε κατευθείαν σε αντικατάσταση. Πόσο στοιχίζει; 10.000 δολάρια (9.303 ευρώ)! Σε σύγκριση με το ποσό που απαιτήθηκε για την αλλαγή του συστήματος κλιματισμού, όμως, φαντάζει ελάχιστο.

Λόγω της απίστευτα πολύπλοκης και δύσκολης χωροταξίας, που απαιτεί την αφαίρεση του κινητήρα (!) για την αντικατάσταση του κομπρέσορα, απαιτούνται 45.000 δολάρια (41.827 ευρώ) για την αλλαγή του air condition! Ένα έξοδο που προέκυψε έπειτα από μια διαρροή, η οποία σε ένα νορμάλ αυτοκίνητο να στοιχίσει το πολύ 1.000 ευρώ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Μοναδικό Repsol Ford Focus RS θυμίζει Escort WRC
Μοναδικό Repsol Ford Focus RS θυμίζει Escort WRC
«Νταμάρι» το νέο Mitsubishi L200
«Νταμάρι» το νέο Mitsubishi L200
Uno και μοναδικό Fiat Uno Turbo με 30 χιλιόμετρα!
Uno και μοναδικό Fiat Uno Turbo με 30 χιλιόμετρα!
Ποιος ιταλικός κινητήρας είναι πολύ γερός;
Ποιος ιταλικός κινητήρας είναι πολύ γερός;
Τα Subaru STI γίνονται ηλεκτρικά STe
Τα Subaru STI γίνονται ηλεκτρικά STe
Renault: «Όλα τα λεφτά πάνε στα ηλεκτρικά»
Renault: «Όλα τα λεφτά πάνε στα ηλεκτρικά»
Η επιτυχία της Cupra απειλεί τη SEAT
Η επιτυχία της Cupra απειλεί τη SEAT
Τέλος ιστορικό Toyota από την αγορά της Ιαπωνίας
Τέλος ιστορικό Toyota από την αγορά της Ιαπωνίας …
Ιδέες για pick up α λα Santa Cruz η Toyota
Ιδέες για pick up α λα Santa Cruz η Toyota
Εξοπλισμοί, επιδόσεις και τιμές του Renault Austral
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Renault Austral με έκπτωση έως 2.200 ευρώ (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τέλος οι φθηνές εκδόσεις στα περισσότερα Dacia
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές και εξοπλισμοί των νέων Dacia Extreme
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ακριβό το πρώτο ηλεκτρικό MINI Cooper Cabrio SE
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των νέων BMW M3 CS, X5 και X6
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Διαθέσιμο το Ford Puma σε πιο χαμηλή τιμή
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Όλες οι τιμές του νέου Toyota Corolla Sedan
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των νέων Volvo XC40 και C40 Recharge
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το νέο DS 7. Δείτε τις τιμές του
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Oι τιμές του χαμηλής κατανάλωσης Mazda CX-60 Diesel
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store