Πόσους κινητήρες έχει αλλάξει ένα Tesla με 1,5 εκ. χλμ.;

Αυτοκίνητα που έχουν διανύσει πολλές εκατοντάδες χιλιάδες χιλιόμετρα είναι συνήθως πετρελαίου και πολύ σπάνια βενζίνης. Ωστόσο, το συγκεκριμένο μοντέλο δεν είναι ντίζελ, αλλά πρόκειται για το αμιγώς ηλεκτρικό Tesla Model S P85, που πέρασε το «όριο» των 1.500.000 χιλιομέτρων!

Το χιλιομετροφάγο Tesla χρησιμοποιείται στη Γερμανία από τον οδηγό Hansjörg von Gemmingen – Hornberg, ο οποίος είναι γνωστός στον κόσμο των αυτοκινήτων για τα πολλές χιλιάδες χιλιόμετρα που καλύπτει με αυτοκίνητα της αμερικανικής φίρμας. Πληροφοριακά, πριν από το Model S είχε ένα Tesla Roadster, «φορτωμένο» με πάνω από 620.000 χλμ.

Τα περισσότερα χιλιόμετρα τα «μάζεψε» ως ταξί, αλλά όχι ανώδυνα. Η πρώτη μπαταρία εμφάνισε πρόβλημα μετά τα 290.000 χλμ. και αντιστάθηκε, γιατί ήταν εντός της εγγύησης. Η Tesla αρχικά τοποθέτησε μια δανεική μπαταρία, που χρησιμοποιήθηκε για μισό χρόνο και για 150.000 χλμ. Κατόπιν έβαλε μια νέα, τελική μπαταρία. Από εκεί και μετά δεν αναφέρθηκαν πληροφορίες για περεταίρω αντικαταστάσεις.

Όσον αφορά τη μονάδα κίνησης, το συγκεκριμένο Tesla Model S P85 εφοδιάζεται με ένα ηλεκτροκινητήρα και κίνηση στους πίσω τροχούς. Τα πρώτα οχήματα είχαν προβλήματα με την υψηλή ισχύ (416 hp) και ροπή (600 Nm), γεγονός που προκάλεσε μερικές αντικαταστάσεις κινητήρα. Τρία μοτέρ αλλάχτηκαν έως τα 680.000 χλμ. και το τέταρτο έως το 1.000.000 χλμ. Από εκεί και πέρα δεν υπάρχει καμία πληροφορία για το αν συνέβη κάτι ακόμα.

Πληροφοριακά, στις 15 Ιουλίου 2019 είχε 900.000 χλμ., στις 28 Νοεμβρίου 2019 έφτασε το 1.000.000 χλμ., στις 15 Οκτωβρίου 2020 άγγιξε το 1.200.000 χλμ. και στις 6 Ιανουαρίου 2022 το οδόμετρο έδειξε 1.500.000 χλμ. Επόμενος στόχος, θα είναι σίγουρα να φτάσει τα 2 εκατομμύρια χιλιόμετρα.

Get it on Google Play Download on the App Store