Πότε έρχεται το Hyundai Bayon; (+επιδόσεις)

Η Hyundai αποκάλυψε στις 2 Μαρτίου το νέο μοντέλο της Bayon, το οποίο είναι το νεότερο και πιο μικρό μέλος της δημοφιλούς οικογένειας των SUV της μάρκας. Πληροφοριακά, η ονομασία του (προφέρεται «Μπεϊόν») είναι εμπνευσμένη από την όμορφη πόλη Bayonne, την πρωτεύουσα της Γαλλικής Χώρας των Βάσκων.

Το Bayon αποτελεί την τελευταία σχεδιαστική προσέγγιση της SUV γκάμας της Hyundai και χάρη στις εντυπωσιακές αναλογίες και τα αιχμηρά σχεδιαστικά χαρακτηριστικά του είναι ξεχωριστό με την πρώτη ματιά. Ενσωματώνει τη σχεδιαστική φιλοσοφία Sensuous Sportiness της Hyundai, συνδυάζοντας την αρμονία μεταξύ των αναλογιών, της σχεδίασης, του στυλ και της τεχνολογίας. Το Bayon έχει μήκος 4.180 χλστ., πλάτος 1.775 χλστ., ύψος 1.490 χλστ. (ή 1.500 χλστ. με τροχούς 17 ιντσών) και μεταξόνιο 2.580 χλστ. Επίσης, πατάει σε ζάντες ατσάλινες 15 ιντσών ή αλουμινίου 16 και 17 ιντσών. Συνολικά είναι διαθέσιμα εννέα χρώματα αμαξώματος, συμπεριλαμβανομένου ενός νέου χρώματος λανσαρίσματος, του Mangrove Green, καθώς και διχρωμία της οροφής σε μαύρο (Phantom Black) χρώμα.

Το εσωτερικό του είναι πανομοιότυπο με εκείνο του νέου i20 και εμφανίζεται κομψό σχεδιαστικά, άνετο και φωτεινό. Σημαντικό χαρακτηριστικό του η μεγάλη γκάμα εξοπλισμού συνδεσιμότητας, συμπεριλαμβανομένου ενός ψηφιακού πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών και μιας οθόνης AVN 10,25 ιντσών ή μιας 8,0 ιντσών (Display Audio). Οι επιβάτες απολαμβάνουν τον εσωτερικό φωτισμό τεχνολογίας LED που είναι εμφανής στην περιοχή των ποδιών του συνοδηγού, στις πόρτες και στις χειρολαβές καθώς και στο χώρο για μικροαντικείμενα κάτω από την κεντρική κονσόλα. Οι μικρές του διαστάσεις και η εξαιρετική ορατότητά του καθιστούν ευκολότερη την πρόσβαση στο εσωτερικό του, ενώ για τις αποσκευές υπάρχουν 411 λίτρα.

Παράλληλα, το Bayon είναι εξοπλισμένο με την πιο πρόσφατη αναβάθμιση των υπηρεσιών Hyundai Bluelink, που σημαίνει ότι οι χρήστες μπορούν να επωφεληθούν από τις υπερσύγχρονες υπηρεσίες Connected Car. Από το βασικό του εξοπλισμό περιλαμβάνει όλα τα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού Hyundai SmartSense, όπως αυτόνομη πέδηση, υποβοήθηση και διατήρηση λωρίδας, Smart Cruise Control που χρησιμοποιεί δεδομένα από το σύστημα πλοήγησης του αυτοκινήτου για να ρυθμίζει αυτόματα την ταχύτητα στις λεωφόρους ή στους αυτοκινητόδρομους κ.λπ.

Για την κίνησή του φροντίζει η αναβαθμισμένη και αποδοτική γκάμα μηχανικών συνόλων Kappa, όπως είναι ο 1.2 λτ. 84 PS και οι turbo 1.0 T-GDi 100 & 120 PS. Ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης ο κινητήρας 1.0 T-GDi, με ή χωρίς 48V Hybrid σύστημα, συνδυάζεται με τρία προγράμματα κίνησης για τη βελτιστοποίηση της απόκρισης του κινητήρα ανάλογα με τις συνθήκες. Πρόκειται για τα Eco, Normal και Sport.

Το Bayon είναι το πρώτο SUV της Hyundai που είναι εξοπλισμένο με λειτουργία Rev Matching, ένα χαρακτηριστικό που συνήθως διαθέτουν τα μοντέλα υψηλών επιδόσεων της Hyundai. Αυτή η λειτουργία συγχρονίζει τις στροφές του κινητήρα με τον άξονα εξόδου, κάνοντας πρακτικά την καθημερινή οδήγηση ακόμη πιο ομαλή στην τελική συμπεριφορά, ακόμη και σε απότομες ή πιο σπορ αλλαγές ταχυτήτων. Το Rev Matching θα διατίθεται με τον κινητήρα 1,0 T-GDi όταν συνδυάζεται με το κιβώτιο 7DCT και για όλα τα προγράμματα κίνησης, καθώς και για τον κινητήρα 1.0 T-GDi 48V Hybrid με το κιβώτιο 6iMT και τη λειτουργία Sport.

Το Bayon θα λανσαριστεί στην Ελληνική αγορά τον Ιούνιο του 2021.

Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κινητήρας 1.2 MPi 84 PS 1.0 T-GDi 100 PS
Κυβισμός (κ.εκ.) 1.197 998
Κύλινδροι/βαλβίδες 4/16 3/12
Ισχύς (PS/σ.α.λ.) 84/6.000 100/4.500-6.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 118/4.200 172/1.500-4.000
Ταχύτητες 5ΜΤ 6ΜΤ/7DCT
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 13,5 10,7/11,7
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 165 183/180
Βάρος (κιλά) 1.045 1.095/1.120
Κινητήρας 1.0 T-GDi 100 PS 48V 1.0 T-GDi 120 PS 48V
Κυβισμός (κ.εκ.) 998 998
Κύλινδροι/βαλβίδες 3/12 3/12
Ισχύς (PS/σ.α.λ.) 100/4.500-6.000 120/6.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 172/1.500-4.000 172/1.500-4.000
Ταχύτητες 6iΜΤ/7DCT 6iΜΤ/7DCT
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 10,7/11,7 10,4/10,4
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 183/180 185/185
Βάρος (κιλά) 1.120/1.145 1.120/1.145

Κατανάλωση και εκπομπές CO2 δεν έχουν ανακοινωθεί

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Χαλασμός για το νέο πάμφθηνο μεσαίο SUV
Χαλασμός για το νέο πάμφθηνο μεσαίο SUV
Αυτό είναι το βασικό μονοκάμπινο νέο VW Amarok
Αυτό είναι το βασικό μονοκάμπινο νέο VW Amarok
Ισχυρότερο και ταχύτερο από ποτέ το νέο Suzuki Swift Sport
Ισχυρότερο και ταχύτερο από ποτέ το νέο Suzuki Swift Sport …
Η Porsche τσάκισε το ρεκόρ της Tesla στο 'Ring (+video)
Η Porsche τσάκισε το ρεκόρ της Tesla στο 'Ring (+video)
DeLorean βρίσκεται σε κλιματιζόμενο γκαράζ από το 1986!
DeLorean βρίσκεται σε κλιματιζόμενο γκαράζ από το 1986! …
Πού κυκλοφορεί καινούργιο το προηγούμενο Jimny;
Πού κυκλοφορεί καινούργιο το προηγούμενο Jimny; …
Στο σφυρί αδιανόητη Ferrari F40 με 1.000 ίππους!
Στο σφυρί αδιανόητη Ferrari F40 με 1.000 ίππους!
Είναι τελικά καλύτεροι οι μεγαλύτεροι τροχοί; (+video)
Είναι τελικά καλύτεροι οι μεγαλύτεροι τροχοί; (+video) …
Βάσιμες υποψίες για επιστροφή του Toyota MR2
Βάσιμες υποψίες για επιστροφή του Toyota MR2
Νέο Mazda2 Hybrid με τιμή από 18.692 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνουν τα Tesla των 1.020 ίππων στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές της αστεράτης νέας Mercedes-Benz GLC
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέα έκδοση VW ID.3 Prime Pro S (+τιμή)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Διαθέσιμη η «χιλιομετροφάγος» Alfa Romeo Tonale
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Nissan Qashqai 1.5 e-Power 190 PS
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές και εξοπλισμοί του νέου Kia XCeed
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ελληνική πρεμιέρα για την Alfa Romeo Tonale
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές της νέας BMW Σειρά 3 στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές και οι εξοπλισμοί του νέου Kia Niro
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Honda Civic στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store