Σκοτώστρα το Toyota RAV4 PHEV στον «τάρανδο»

Άλλη μια αποτυχία βίωσε το Toyota RAV4 στο τεστ αποφυγής ταράνδου, αυτή τη φορά στην πιο δυνατή έκδοση Plug-in Hybrid. Το εν λόγω μοντέλο παρουσίασε πολύ χειρότερη συμπεριφορά από το RAV4 Hybrid, όπως επισημαίνουν οι δοκιμαστές του σουηδικού περιοδικού Teknikens Värld, από τα απογοητευτικά αποτελέσματα του τεστ.

Δείτε ακόμα: Σε τιμές Yaris προσφέρεται το Toyota Corolla

Ο δοκιμαστής οδηγός Ruben Börjesson ξεκινάει με την ταχύτητα των 68 χλμ./ώρα πιστεύοντας ότι το αυτοκίνητο θα ελιχθεί σωστά ανάμεσα στις κορίνες, αλλά τελικά διαπίστωσε ότι δεν υπήρχε καμία πιθανότητα να περάσει με ασφάλεια το τεστ. Γι’ αυτό μείωσε ταχύτητες και έπεσε στα 67, 66, 65 και 64 χλμ./ώρα. Μόλις κατάφερε να περάσει στα 63 χλμ./ώρα!

Από την ίδια δοκιμασία την ίδια μέρα πέρασαν με καλύτερα αποτελέσματα, δύο ακόμα plug-in hybrid μοντέλα. To Volvo XC40 Recharge T4 ελίχθηκε με ασφάλεια στα 71 χλμ./ώρα και το Mitsubishi Outlander στα 70 χλμ./ώρα.

Δείτε ακόμα: Toyota Corolla με νέο κινητήρα σε χαμηλή τιμή

Να υπενθυμίσουμε ότι το RAV4 Plug-in Hybrid διαθέτει ένα βενζινοκινητήρα 2.5 λτ. Hybrid Dynamic Force, δύο ηλεκτροκινητήρες και μια μπαταρία. Το μοτέρ βενζίνης κύκλου Atkinson αποδίδει 185 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και 227 Nm ροπής στις 3.200 – 3.700 σ.α.λ. Ο εμπρός ηλεκτροκινητήρας έχει ισχύ 182 ίππους και 270 Nm ροπής και ο πίσω αποδίδει 54 ίππους και 121 Nm ροπής (συνδυαστική ισχύς 306 ίππων).

Το RAV4 Plug-in Hybrid των 1.910 κιλών επιταχύνει στο 0-100 χλμ./ώρα σε 6,0 δλ. και η τελική του ταχύτητα σταματά στα 180 χλμ./ώρα. Η μεικτή κατανάλωση είναι 1,2 λτ./100 με κύκλο NEDC και 1,0 λτ./100 χλμ. με WLTP, ενώ οι εκπομπές CO2 είναι αντίστοιχα 26 και 22 γρ./χλμ. Με τη χρήση μόνο της ηλεκτρικής ενέργειας από την μπαταρία ιόντων λιθίου των 18,1 kWh  μπορεί να διανύσει σε μεικτή διαδρομή έως 75 χιλιόμετρα ή έως 98 χιλιόμετρα στην πόλη (WLTP) και με τελική ταχύτητα μέχρι 135 χλμ./ώρα.

Δείτε ακόμα: Πόσα άλογα κρατάει η Toyota Celica ST185; (+video)

Παρακολουθείστε παρακάτω και το βίντεο από τη δοκιμή:

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Πενήντα χρόνια Mazda RX-3
Πενήντα χρόνια Mazda RX-3
Σπάει ταμεία το ηλεκτρικό 4θέσιο των 3.700 ευρώ
Σπάει ταμεία το ηλεκτρικό 4θέσιο των 3.700 ευρώ …
Χωμάτινος πρωταθλητής το 1.000άρι Ford Fiesta
Χωμάτινος πρωταθλητής το 1.000άρι Ford Fiesta
«Αρκτικό» Toyota Hilux σε τιμή που παγώνει
«Αρκτικό» Toyota Hilux σε τιμή που παγώνει
Το Isuzu με ανάρτηση Lotus και τετραδιεύθυνση!
Το Isuzu με ανάρτηση Lotus και τετραδιεύθυνση!
Land Rover Discovery για κοστουμάτους αγρότες
Land Rover Discovery για κοστουμάτους αγρότες
Η διαχρονική παρερμηνεία των μπάκετ καθισμάτων
Η διαχρονική παρερμηνεία των μπάκετ καθισμάτων …
«Μπουμπούκι» Hyundai Atos με 15.600 χλμ.
«Μπουμπούκι» Hyundai Atos με 15.600 χλμ.
Θυμάστε το παρανοϊκό Renault Espace F1;
Θυμάστε το παρανοϊκό Renault Espace F1;
Το νέο trendy υβριδικό αυτοκίνητο των 11.990 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Honda CR-V e:HEV
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το φθηνότερο μικρομεσαίο crossover
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέα ειδική έκδοση για το Citroen C3 Aircross!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε η νέα Mercedes EQA! Πόσο κοστίζει;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμή σοκ για το νέο υβριδικό Fiat Panda
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Διαθέσιμη η νέα Skoda Octavia Scout
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέες εκδόσεις Kia Sportage σε χαμηλότερες τιμές
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το πιο φθηνό οικογενειακό των 14.500 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το 1.500άρι SUV των 0-100 χλμ./ώρα σε 6,7 δλ.
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Φθηνότερη έως 16.500 ευρώ η Alfa Romeo Giulia
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Από 17.950 ευρώ το νέο Citroen C4 C-Cross
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων