Σπανιότατο χειροκίνητο Pajero Evo νοσταλγεί το Ντακάρ

Η Mitsubishi είναι ιστορικά συνυφασμένη με το όνομα «Evo», όσο κι αν έχουν υπάρξει προσπάθειες προσεταιρισμού από αλλού (βλέπε Fiat Punto Evo και Lamborghini Huracan Evo για παράδειγμα). Στις 10 γενιές και τις αμέτρητες εκδόσεις που κυκλοφόρησε το ιαπωνικό rally replica, κοινός παρονομαστής ήταν τα δίλιτρα τούρμπο και στις 9 εξ αυτών, το όνομα «Lancer». Το δικό του, ξεχωριστό κομμάτι του μύθου, ωστόσο, κατέχει και το Pajero.

Το off roader των «Τριών Διαμαντιών» φόρεσε το τιμημένο λογότυπο, στα πλαίσια της homologation για την κυριαρχική του συμμετοχή στο Ντακάρ. Το Pajero Evo κατέκτησε 7 σερί νίκες, από το 2001 έως το 2007, και μέχρι σήμερα είναι το πιο επιτυχημένο αυτοκίνητο στο φημισμένο αγώνα!

Τα φουσκώματα στα φτερά και τα μαρσπιέ, οι εξατμίσεις που βγαίνουν στο συγκεκριμένο σημείο, οι λασπωτήρες της Ralliart, οι διαφορετικοί προφυλακτήρες, το καπό με τους αεραγωγούς, οι 6άκτινες 17άρες ζάντες και οι αεροδυναμικές προσθήκες στα άκρα του πίσω μέρους δεν επιτρέπουν το παραμικρό μπέρδεμα με τα απλά τρίθυρα Pajero.

Στο εσωτερικό οι αλλαγές είναι ελάχιστες και αφορούν τα μπάκετ καθίσματα της Recaro, ενώ οι πολύ παρατηρητικοί θα προσέξουν την αναγραφή του «Super Select AWD» στον πίνακα οργάνων.

Το SS AWD -με Torsen διαφορικά εμπρός και πίσω– αναλαμβάνει την παροχή της ισχύος στους τέσσερις τροχούς, μέσω 5τάχυτου χειροκίνητου ή αυτόματου κιβωτίου (το δεύτερο στην προκειμένη). Η πηγή της δύναμης είναι αυτή που διαφοροποιεί το Pajero από όλα τα Evo, καθώς διαθέτει το μοναδικό ατμοσφαιρικό μοτέρ! Ένας V6 3.5 λίτρων παράγει 280 ίππους και 347 Nm, επιταχύνοντας τα 1.900 κιλά του αυτοκινήτου στα πρώτα 100 χλμ./ώρα εντός 7,6 δλ. και μέχρι τα 210 χλμ./ώρα.

Από το 1997 μέχρι το 1999, όσο διήρκεσε η παραγωγή του, κατασκευάστηκαν 2.693 Pajero Evo. Πάνω από 2.100 έφεραν 5άρι αυτόματο κιβώτιο, καθιστώντας τα 500 με το ισάριθμων σχέσεων χειροκίνητο σπανιότατα και αρκετά δυσεύρετα. Το ασημί που βλέπουμε ανήκει σε αυτή τη συστάδα, προερχόμενο από το ’97 και με 208.989 χλμ. στο οδόμετρο. Η μέχρι στιγμής τιμή του, και με μία μέρα να απομένει για την ολοκλήρωση της δημοπρασίας του Cars & Bids, τοποθετείται στις 41.000 δολάρια (39.921 ευρώ).

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Οι πρώτες τιμές της νέας BMW M3 CS
Οι πρώτες τιμές της νέας BMW M3 CS
Η Porsche έφαγε «άκυρο» από την Tata!
Η Porsche έφαγε «άκυρο» από την Tata!
Η Dacia κάνει χαβαλέ στη BMW για τα κρύα
Η Dacia κάνει χαβαλέ στη BMW για τα κρύα
Ferrari Testarossa ζωγραφίζει στα χιόνια (+video)
Ferrari Testarossa ζωγραφίζει στα χιόνια (+video)
Αγέραστο Honda NSX με 645.500 χλμ.! (+video)
Αγέραστο Honda NSX με 645.500 χλμ.! (+video)
Οι χαώδεις διαφορές στα best sellers Ευρώπης-Αμερικής
Οι χαώδεις διαφορές στα best sellers Ευρώπης-Αμερικής …
Γερμανία: «Τα ηλεκτρικά κάνουν περιττά τα όρια ταχύτητας»
Γερμανία: «Τα ηλεκτρικά κάνουν περιττά τα όρια ταχύτητας» …
VW: «Δεν είναι ανταγωνιστικό το υδρογόνο»
VW: «Δεν είναι ανταγωνιστικό το υδρογόνο»
Ποια είναι τα δημοφιλέστερα χρώματα της αγοράς;
Ποια είναι τα δημοφιλέστερα χρώματα της αγοράς; …
Η τιμή του νέου Toyota Corolla Sedan 1.8 Hybrid 140 hp
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Στην Ελλάδα η BMW i7 των 162.150 ευρώ!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι νέες τιμές των Toyota C-HR και Corolla Cross
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Toyota RAV4 GR Sport
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Jeep Avenger στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές και εξοπλισμός του VW ID. Buzz στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Toyota Corolla 1.8 Hybrid 140 hp
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνει η νέα BMW Σειρά 7 στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των νέων Mercedes A-Class και B-Class
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές και επιδόσεις του νέου Volvo EX90
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές, εξοπλισμοί και επιδόσεις του Nissan Ariya
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του ανανεωμένου και επετειακού Mazda6
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store