Στο σφυρί το Subaru Impreza των McRae και Sainz

H συνύπαρξη Colin McRae και Carlos Sainz στη Subaru αποτελεί μέχρι σήμερα, μια από τις πιο θυελλώδεις που έχουμε δει στο WRC. Αναμενόμενο, καθότι μιλάμε για δυο εξαιρετικά ανταγωνιστικούς οδηγούς και παγκόσμιους πρωταθλητές. Όταν ο Sainz πήγε στην ιαπωνική (βρετανική ορθότερα, λόγω Prodrive) ομάδα το 1994, είχε ήδη δυο τίτλους (1990, 1992). Εκεί βρήκε τον McRae, που αποτελούσε το next best thing του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος και τελικά, θα κατακτούσε το πρωτάθλημα την επόμενη χρονιά.

Οι δυο τους είχαν στα χέρια τους το -τότε- ολοκαίνουργιο «όπλο» ονόματι Impreza, που αντικαθιστούσε το «καράβι» Legacy. Μια τριπλέτα που έβαλε πολύ δύσκολα στην Toyota και τις Celica GT-Four, αλλά τελικά ηττήθηκε τόσο στους Οδηγούς (ο Sainz από τον Didier Auriol) όσο και τους Κατασκευαστές. Παρόλα αυτά, το Impreza Gr.A έδειξε τη δυναμική του. Το συγκεκριμένο δε, είναι ένα από τα ελάχιστα που είχαν το προνόμιο να οδηγηθούν και από τους δυο θρύλους των ράλλυ.

Με αριθμό πλαισίου 94.006, είναι ένα από τα 63 αυτοκίνητα που παραγγέλθηκαν από την Prodrive για συμμετοχή στις ειδικές του Π.Π.Ρ και το απολύτως πρώτο Impreza, που φόρεσε τα αξέχαστα χρώματα των 555 και Repsol! Αγωνίστηκε για δυο χρόνια (1994-1996) και κατέκτησε ένα βάθρο, στο Μόντε Κάρλο του ’94 και τον «Matador» στα πηδάλια. Το αυτοκίνητο παραμένει όπως όταν αγωνίστηκε τελευταία φορά, έχοντας όλα τα εξαρτήματα άθικτα πάνω του. Πλαίσιο, ανάρτηση, διαφορικά, κιβώτιο, κινητήρας, ακόμα και τροχοί, είναι «παγωμένα» στο 1996 και το ράλλυ RAC, στη Μεγάλη Βρετανία.

Κατά συνέπεια, οι ζάντες είναι οι 15άρες της Speedline και τα ελαστικά διάστασης 206/65. Ο 2λιτρος boxer παράγει 300 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και 440 Nm στις 4.000 σ.α.λ., τροφοδοτώντας όλους τους τροχούς μέσω 5τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου και συστήματος τετρακίνησης με τρία διαφορικά (το εμπρός ενεργό). Τιμή δεν ανακοινώνεται από τη Lloyd Auctions, όμως συνήθως οι τιμές των αγωνιστικών Impreza ξεπερνούν τις 200.000 ευρώ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τα «πάνω κάτω» ήρθαν για Ferrari 488 Pista
Τα «πάνω κάτω» ήρθαν για Ferrari 488 Pista
Καινούργιο Honda CRX ηλικίας 31 ετών!
Καινούργιο Honda CRX ηλικίας 31 ετών!
Γιαγιά φύλαγε σε γκαράζ Countach και Ferrari!
Γιαγιά φύλαγε σε γκαράζ Countach και Ferrari!
Honda NSX με 644.000 χλμ. συνεχίζει απτόητο
Honda NSX με 644.000 χλμ. συνεχίζει απτόητο
Βρομούσες καθυστερούν την παράδοση αυτοκινήτων!
Βρομούσες καθυστερούν την παράδοση αυτοκινήτων! …
Το SUV της Lancia δίνει σήμα αναγέννησης
Το SUV της Lancia δίνει σήμα αναγέννησης
Στο σεργιάνι αγοραστή Honda Civic Type R 800 ίππων!
Στο σεργιάνι αγοραστή Honda Civic Type R 800 ίππων!
Τι θα λέγατε για ένα ονειρικό sportscar από την Kia;
Τι θα λέγατε για ένα ονειρικό sportscar από την Kia; …
Ποιες εταιρίες δεν προσφέρουν SUV;
Ποιες εταιρίες δεν προσφέρουν SUV;
Αυτές είναι οι τιμές των νέων BMW iX & i4!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθαν τα νέα Kia Stonic με τιμή από 15.290 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέο σπορτίφ αυτοκίνητο με τιμή από 17.190 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των πιο φλογερών Fiat 500 (RED)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ποια η τιμή του VW ID.4 GTX 299 PS στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Renault Arkana στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέα σειρά Fiat 500X με τιμές από 17.880 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ο «καυτός» εξοπλισμός του Hyundai i20 N Performance
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των Hyundai i20 N, Kona N και i30 N
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κοστίζει η νέα BMW iX3;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνει η Mercedes EQS στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store