Στο τραπέζι η επιβολή ορίου ταχύτητας στις autobahn - AutoGreekNews

Στο τραπέζι η επιβολή ορίου ταχύτητας στις autobahn

Τα video με «ανοίγματα» στις autobahn και περάσματα τελικών ταχυτήτων είναι από τα πιο αγαπημένα. Τα τμήματα χωρίς όριο ταχύτητας στο εθνικό οδικό δίκτυο της Γερμανίας αποτελούν όαση στις αστυνομοκρατούμενες εθνικές οδούς του κόσμου, σε αρκετές εκ των οποίων η μέγιστη επιτρεπόμενη ταχύτητα δεν ξεπερνά τα 110 χλμ./ώρα! Κάτι που δεν αποκλείεται να συμβεί και στη Γερμανία.

Η νίκη του SPD στις πρόσφατες εκλογές της χώρας επαναφέρει τη συζήτηση για θέσπιση ορίου ταχύτητας στις autobahn, καθώς οι σοσιαλδημοκράτες υποστηρίζουν την κατάργηση του απεριόριστου χαρακτήρα των τμημάτων που βλέπουμε να πηγαίνουν «τέρμα» αυτοκίνητα και μοτοσικλέτες. Μάλιστα, το SPD έχει πλέον σύμμαχο και τον ADAC, ο οποίος μέχρι πρόσφατα αντιτίθετο σφοδρά στο εν λόγω σενάριο.

O ADAC υποστήριζε πως ο αριθμός ατυχημάτων και ο βαθμός θνησιμότητας στις autobahn δεν είναι μεγαλύτερος από τους αντίστοιχους στις εθνικές οδούς άλλων χωρών, όπως οι Γαλλία, Αγγλία και Αμερική, που έχουν όρια ταχύτητας. Τώρα δεν άλλαξε η οπτική των Γερμανών σχετικά με την ασφάλεια. Όπως σχεδόν οτιδήποτε εφαρμόζεται στο χώρο του αυτοκινήτου τα τελευταία χρόνια, έτσι και αυτή η πρόταση πηγάζει από τις εκπομπές ρύπων.

Σύμφωνα με εκτιμήσεις του SPD, που βρίσκουν σύμφωνο τον ADAC, η επιβολή ανώτατου ορίου ταχύτητας σε όλα τα κομμάτια των autobahn θα μειώσει τις εκπομπές CO2 κατά 2 εκατομμύρια τόνους, σε ετήσια βάση. Κατά τον Stefan Bratzel, διευθυντή του ινστιτούτου ερευνών Center of Automotive Management, οι διαφωνίες επί του ζητήματος έχει αρχίσει να παίρνει διαστάσεις παρόμοιες με αυτές για την οπλοκατοχή στις Η.Π.Α.! Ο ίδιος, πάντως, θεωρεί πως η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση θα δώσει μόνη της τη λύση: «Οι οδηγοί ηλεκτρικών αυτοκινήτων δεν ξεπερνούν τα 120-130 χλμ./ώρα, προκειμένου να μην αδειάζει η μπαταρία». Οπότε, είναι σαν να φωτογραφίζει το πού θα μπορούσε να μπει «ταβάνι», σε περίπτωση που τελικά επικρατήσει η πρόταση για όρια ταχύτητας.

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Άνοιξε η Αττική Oδός! Xωρίς διόδια η διέλευση!
Άνοιξε η Αττική Oδός! Xωρίς διόδια η διέλευση! …
SUV το πρώτο ηλεκτρικό της Lamborghini!
SUV το πρώτο ηλεκτρικό της Lamborghini!
Πόσο καλύτερη είναι η τετρακίνηση στο χιόνι; (+video)
Πόσο καλύτερη είναι η τετρακίνηση στο χιόνι; (+video) …
Πανδαισία με τις Lamborghini Countach (+video)
Πανδαισία με τις Lamborghini Countach (+video)
Η BMW εξετάζει τη συγχώνευση των Σειρών 4 και 8
Η BMW εξετάζει τη συγχώνευση των Σειρών 4 και 8
Η Bugatti μένει πιστή στους θερμικούς κινητήρες!
Η Bugatti μένει πιστή στους θερμικούς κινητήρες! …
Εκχιονιστικό έσπειρε την καταστροφή σε εθνική (+video)
Εκχιονιστικό έσπειρε την καταστροφή σε εθνική (+video) …
Ζει η παλιά Skoda Octavia; Ζει, παράγεται και πωλείται
Ζει η παλιά Skoda Octavia; Ζει, παράγεται και πωλείται …
Επικίνδυνες οι οθόνες των αυτοκινήτων για την οδήγηση
Επικίνδυνες οι οθόνες των αυτοκινήτων για την οδήγηση …
Τιμές κι εξοπλισμοί για το νέο Kia EV6!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές και εξοπλισμοί του Toyota Aygo X στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Suzuki Vitara 1.5 Hybrid: Τιμές, εξοπλισμός & επιδόσεις
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνει το νέο Volvo C40 Recharge 408 hp;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέο Toyota RAV4 Adventure σε τιμή για έχοντες
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Ford Focus στην Ελλάδα!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το ισχυρότερο Ford των 80.000 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Honda HR-V e:HEV στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store