Στο τραπέζι η επιβολή ορίου ταχύτητας στις autobahn

Τα video με «ανοίγματα» στις autobahn και περάσματα τελικών ταχυτήτων είναι από τα πιο αγαπημένα. Τα τμήματα χωρίς όριο ταχύτητας στο εθνικό οδικό δίκτυο της Γερμανίας αποτελούν όαση στις αστυνομοκρατούμενες εθνικές οδούς του κόσμου, σε αρκετές εκ των οποίων η μέγιστη επιτρεπόμενη ταχύτητα δεν ξεπερνά τα 110 χλμ./ώρα! Κάτι που δεν αποκλείεται να συμβεί και στη Γερμανία.

Η νίκη του SPD στις πρόσφατες εκλογές της χώρας επαναφέρει τη συζήτηση για θέσπιση ορίου ταχύτητας στις autobahn, καθώς οι σοσιαλδημοκράτες υποστηρίζουν την κατάργηση του απεριόριστου χαρακτήρα των τμημάτων που βλέπουμε να πηγαίνουν «τέρμα» αυτοκίνητα και μοτοσικλέτες. Μάλιστα, το SPD έχει πλέον σύμμαχο και τον ADAC, ο οποίος μέχρι πρόσφατα αντιτίθετο σφοδρά στο εν λόγω σενάριο.

O ADAC υποστήριζε πως ο αριθμός ατυχημάτων και ο βαθμός θνησιμότητας στις autobahn δεν είναι μεγαλύτερος από τους αντίστοιχους στις εθνικές οδούς άλλων χωρών, όπως οι Γαλλία, Αγγλία και Αμερική, που έχουν όρια ταχύτητας. Τώρα δεν άλλαξε η οπτική των Γερμανών σχετικά με την ασφάλεια. Όπως σχεδόν οτιδήποτε εφαρμόζεται στο χώρο του αυτοκινήτου τα τελευταία χρόνια, έτσι και αυτή η πρόταση πηγάζει από τις εκπομπές ρύπων.

Σύμφωνα με εκτιμήσεις του SPD, που βρίσκουν σύμφωνο τον ADAC, η επιβολή ανώτατου ορίου ταχύτητας σε όλα τα κομμάτια των autobahn θα μειώσει τις εκπομπές CO2 κατά 2 εκατομμύρια τόνους, σε ετήσια βάση. Κατά τον Stefan Bratzel, διευθυντή του ινστιτούτου ερευνών Center of Automotive Management, οι διαφωνίες επί του ζητήματος έχει αρχίσει να παίρνει διαστάσεις παρόμοιες με αυτές για την οπλοκατοχή στις Η.Π.Α.! Ο ίδιος, πάντως, θεωρεί πως η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση θα δώσει μόνη της τη λύση: «Οι οδηγοί ηλεκτρικών αυτοκινήτων δεν ξεπερνούν τα 120-130 χλμ./ώρα, προκειμένου να μην αδειάζει η μπαταρία». Οπότε, είναι σαν να φωτογραφίζει το πού θα μπορούσε να μπει «ταβάνι», σε περίπτωση που τελικά επικρατήσει η πρόταση για όρια ταχύτητας.

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Χαλασμός για το νέο πάμφθηνο μεσαίο SUV
Χαλασμός για το νέο πάμφθηνο μεσαίο SUV
Αυτό είναι το βασικό μονοκάμπινο νέο VW Amarok
Αυτό είναι το βασικό μονοκάμπινο νέο VW Amarok
Ισχυρότερο και ταχύτερο από ποτέ το νέο Suzuki Swift Sport
Ισχυρότερο και ταχύτερο από ποτέ το νέο Suzuki Swift Sport …
Η Porsche τσάκισε το ρεκόρ της Tesla στο 'Ring (+video)
Η Porsche τσάκισε το ρεκόρ της Tesla στο 'Ring (+video)
DeLorean βρίσκεται σε κλιματιζόμενο γκαράζ από το 1986!
DeLorean βρίσκεται σε κλιματιζόμενο γκαράζ από το 1986! …
Πού κυκλοφορεί καινούργιο το προηγούμενο Jimny;
Πού κυκλοφορεί καινούργιο το προηγούμενο Jimny; …
Στο σφυρί αδιανόητη Ferrari F40 με 1.000 ίππους!
Στο σφυρί αδιανόητη Ferrari F40 με 1.000 ίππους!
Είναι τελικά καλύτεροι οι μεγαλύτεροι τροχοί; (+video)
Είναι τελικά καλύτεροι οι μεγαλύτεροι τροχοί; (+video) …
Βάσιμες υποψίες για επιστροφή του Toyota MR2
Βάσιμες υποψίες για επιστροφή του Toyota MR2
Νέο Mazda2 Hybrid με τιμή από 18.692 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνουν τα Tesla των 1.020 ίππων στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές της αστεράτης νέας Mercedes-Benz GLC
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέα έκδοση VW ID.3 Prime Pro S (+τιμή)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Διαθέσιμη η «χιλιομετροφάγος» Alfa Romeo Tonale
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Nissan Qashqai 1.5 e-Power 190 PS
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές και εξοπλισμοί του νέου Kia XCeed
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ελληνική πρεμιέρα για την Alfa Romeo Tonale
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές της νέας BMW Σειρά 3 στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές και οι εξοπλισμοί του νέου Kia Niro
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Honda Civic στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store