Subaru Impreza 22B άγγιξε τις 260.000 ευρώ! - AutoGreekNews

Subaru Impreza 22B άγγιξε τις 260.000 ευρώ!

Η Subaru έβαλε όλη της μαεστρία στο Impreza 22STΙ, προκειμένου να μείνει βαθιά χαραγμένο στις μνήμες μας και να κερδίσει επάξια περίοπτη θέση, στο Πάνθεον της αυτοκίνησης.  Για αυτό τώρα, αν κάποιο εμφανιστεί στις αγγελίες, ισοδυναμεί με χρυσωρυχείο για τον πωλητή.

Η συγκεκριμένη έκδοση του Impeza δημιουργήθηκε το 1998, με αφορμή την κατάκτηση τριών διαδοχικών τίτλων Κατασκευαστών στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ από τις «Πλειάδες», που γιόρταζαν παράλληλα τα 40α τους γενέθλια. Το 22B STI δεν μοιάζει με κανένα άλλο «Scoobie», χάρις στο φουσκωμένο παρουσιαστικό, που αύξανε το πλάτος κατά 80 χλστ. σε σχέση με το κανονικό STI. Οι χρυσαφί 17άρες της BBS έφερναν ακόμα πιο κοντά στο WRC το αυτοκίνητο, δημιουργώντας έναν μοναδικό συνδυασμό με το φαρδύ αμάξωμα και το μπλε χρώμα.

Στο εσωτερικό ξεχώριζαν τα μπάκετ καθίσματα της Recaro, το τριάκτινο δερμάτινο τιμόνι, οι κόκκινες ραφές και το σήμα της Subaru Tecnica International μπροστά από τον οδηγό, στο κέντρο του «πηδαλίου».

Καρδιά ενός εκ των σπανιότερων και πιο ποθητών rally replicas, ο τετρακύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος boxer των 2.2 λίτρων. Ο EJ22G απέδιδε 280 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και 363 Nm στις 3.200 σ.α.λ., με τον κόφτη να βρίσκεται πολύ πιο πάνω, στις 7.900 σ.α.λ. Το σφιχτά κλιμακωμένο 5άρι χειροκίνητο και το σύστημα τετρακίνησης με ηλεκτρονικά ελεγχόμενα κεντρικό διαφορικό, δεν είχαν κανένα πρόβλημα να εκτοξεύσουν τα 1.270 κιλά του 22B STI στα πρώτα 100 χλμ./ώρα εντός 4,8 δλ., με την τελική να ξεπερνά τα 240 χλμ./ώρα.

Αυτό που θα δούμε δεν φτάνει μέχρι εκεί, καθώς πρόκειται για το υπ’ αριθμόν 156 εκ των 400 που κατασκευάστηκαν για την ιαπωνική αγορά. Ως τέτοιο, και για να μην αλλοιωθεί στο ελάχιστο ο εργοστασιακός του χαρακτήρας, ο κόφτης των 180 χλμ./ώρα έχει παραμείνει στη θέση του. Το κοντέρ δεν αναγράφει ούτε 40.000 χλμ. (39.954), κάτι που σε συνδυασμό με την άψογη κατάσταση του αυτοκινήτου απογε’ιωσε την τιμή στις 312.555 δολάρια (258.972 ευρώ)!

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Με στοιχεία από τη Mach-E η επόμενη Mustang
Με στοιχεία από τη Mach-E η επόμενη Mustang
Η νέα Lancia 037 μάγεψε στο Μόντε Κάρλο (+video)
Η νέα Lancia 037 μάγεψε στο Μόντε Κάρλο (+video)
Ξέχασε να αλλάξει λάδια, πήρε το μοτέρ στο χέρι
Ξέχασε να αλλάξει λάδια, πήρε το μοτέρ στο χέρι …
Integra Type R με 11.000 χλμ. αγγίζει τις 100.000 ευρώ
Integra Type R με 11.000 χλμ. αγγίζει τις 100.000 ευρώ
Porsche 911 Turbo S ξεπερνά τις 143.000 ευρώ σε έξτρα!
Porsche 911 Turbo S ξεπερνά τις 143.000 ευρώ σε έξτρα!
Άνοιξε η Αττική Oδός! Xωρίς διόδια η διέλευση!
Άνοιξε η Αττική Oδός! Xωρίς διόδια η διέλευση! …
SUV το πρώτο ηλεκτρικό της Lamborghini!
SUV το πρώτο ηλεκτρικό της Lamborghini!
Πόσο καλύτερη είναι η τετρακίνηση στο χιόνι; (+video)
Πόσο καλύτερη είναι η τετρακίνηση στο χιόνι; (+video) …
Πανδαισία με τις Lamborghini Countach (+video)
Πανδαισία με τις Lamborghini Countach (+video)
Τιμές κι εξοπλισμοί για το νέο Kia EV6!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές και εξοπλισμοί του Toyota Aygo X στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Suzuki Vitara 1.5 Hybrid: Τιμές, εξοπλισμός & επιδόσεις
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνει το νέο Volvo C40 Recharge 408 hp;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέο Toyota RAV4 Adventure σε τιμή για έχοντες
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Ford Focus στην Ελλάδα!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το ισχυρότερο Ford των 80.000 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Honda HR-V e:HEV στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store