Subaru Impreza 22B άγγιξε τις 260.000 ευρώ!

Η Subaru έβαλε όλη της μαεστρία στο Impreza 22STΙ, προκειμένου να μείνει βαθιά χαραγμένο στις μνήμες μας και να κερδίσει επάξια περίοπτη θέση, στο Πάνθεον της αυτοκίνησης.  Για αυτό τώρα, αν κάποιο εμφανιστεί στις αγγελίες, ισοδυναμεί με χρυσωρυχείο για τον πωλητή.

Η συγκεκριμένη έκδοση του Impeza δημιουργήθηκε το 1998, με αφορμή την κατάκτηση τριών διαδοχικών τίτλων Κατασκευαστών στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ από τις «Πλειάδες», που γιόρταζαν παράλληλα τα 40α τους γενέθλια. Το 22B STI δεν μοιάζει με κανένα άλλο «Scoobie», χάρις στο φουσκωμένο παρουσιαστικό, που αύξανε το πλάτος κατά 80 χλστ. σε σχέση με το κανονικό STI. Οι χρυσαφί 17άρες της BBS έφερναν ακόμα πιο κοντά στο WRC το αυτοκίνητο, δημιουργώντας έναν μοναδικό συνδυασμό με το φαρδύ αμάξωμα και το μπλε χρώμα.

Στο εσωτερικό ξεχώριζαν τα μπάκετ καθίσματα της Recaro, το τριάκτινο δερμάτινο τιμόνι, οι κόκκινες ραφές και το σήμα της Subaru Tecnica International μπροστά από τον οδηγό, στο κέντρο του «πηδαλίου».

Καρδιά ενός εκ των σπανιότερων και πιο ποθητών rally replicas, ο τετρακύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος boxer των 2.2 λίτρων. Ο EJ22G απέδιδε 280 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και 363 Nm στις 3.200 σ.α.λ., με τον κόφτη να βρίσκεται πολύ πιο πάνω, στις 7.900 σ.α.λ. Το σφιχτά κλιμακωμένο 5άρι χειροκίνητο και το σύστημα τετρακίνησης με ηλεκτρονικά ελεγχόμενα κεντρικό διαφορικό, δεν είχαν κανένα πρόβλημα να εκτοξεύσουν τα 1.270 κιλά του 22B STI στα πρώτα 100 χλμ./ώρα εντός 4,8 δλ., με την τελική να ξεπερνά τα 240 χλμ./ώρα.

Αυτό που θα δούμε δεν φτάνει μέχρι εκεί, καθώς πρόκειται για το υπ’ αριθμόν 156 εκ των 400 που κατασκευάστηκαν για την ιαπωνική αγορά. Ως τέτοιο, και για να μην αλλοιωθεί στο ελάχιστο ο εργοστασιακός του χαρακτήρας, ο κόφτης των 180 χλμ./ώρα έχει παραμείνει στη θέση του. Το κοντέρ δεν αναγράφει ούτε 40.000 χλμ. (39.954), κάτι που σε συνδυασμό με την άψογη κατάσταση του αυτοκινήτου απογε’ιωσε την τιμή στις 312.555 δολάρια (258.972 ευρώ)!

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Νέα ταυτότητα για τη Dacia!
Νέα ταυτότητα για τη Dacia!
Γνωρίζετε τι σημαίνει το όνομα Dacia;
Γνωρίζετε τι σημαίνει το όνομα Dacia;
Ηλεκτρικό ντεμαράζ από τη Mazda μέχρι το 2025
Ηλεκτρικό ντεμαράζ από τη Mazda μέχρι το 2025
Ποιο SUV είναι διαμάντι σε αξιοπιστία;
Ποιο SUV είναι διαμάντι σε αξιοπιστία;
McLaren F1 θα «πιάσει» πάνω από 12,5 εκατ. ευρώ!
McLaren F1 θα «πιάσει» πάνω από 12,5 εκατ. ευρώ!
Η Porsche διέλυσε το ρεκόρ της Audi στα SUV (+video)
Η Porsche διέλυσε το ρεκόρ της Audi στα SUV (+video)
Το φθηνότερο CNG στην Ευρώπη των 9.265 ευρώ
Το φθηνότερο CNG στην Ευρώπη των 9.265 ευρώ
Μάστιγα η κούραση κατά την οδήγηση
Μάστιγα η κούραση κατά την οδήγηση
Σε ποια χώρα «οργώνει» εμπορικά η Mercedes G-Class;
Σε ποια χώρα «οργώνει» εμπορικά η Mercedes G-Class;
Ήρθε το νέο διαμάντι των plug-in hybrid SUV
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέες εκδόσεις VW ID.3 και ID.4 σε τιμές ντίζελ!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το απόλυτο Τζιπ με 3,5 λτ. κατανάλωση
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το νέο υβριδικό Suzuki Swace. Δείτε τις τιμές
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Nissan Qashqai!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Η τιμή του Toyota Yaris Cross στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Toyota RAV4 των 306 PS στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των κορυφαίων 4κίνητων Mercedes EQA
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το νέο Dacia Sandero σε πολύ χαμηλές τιμές
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Hyundai Kona Hybrid
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
H εκρηκτική Mustang Mach 1 πάτησε Ελλάδα (+video)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store