Σύστημα πλοήγησης με ολογράμματα από τη Hyundai

85

Mια καινούργια τάση έχει αρχίσει να διαμορφώνεται στους κύκλους της αυτοκινητοβιομηχανίας. Το όνομα της: επαυξημένη πραγματικότητα. Σύμφωνα με τον Τομ Κάουντελ, που πρωτοεισήγαγε τον όρο το 1992, πρόκειται για την άμεση ή έμμεση θέαση ενός πραγματικού περιβάλλοντος, του οποίου τα χαρακτηριστικά επαυξάνονται από στοιχεία αναπαραγόμενα από συσκευές υπολογιστών, όπως ήχος, βίντεο, γραφικά ή δεδομένα τοποθεσίας. Τι σχέση έχει αυτό με το navigation της Hyundai;

Δείτε ακόμα: Η Porsche κάνει το παρμπρίζ του αυτοκινήτου οθόνη (+video)

Όπως η Porsche, έτσι και οι Κορεάτες, επενδύουν στην εταιρία πληροφορικής WayRay για την ανάπτυξη συστημάτων επαυξημένης πραγματικότητας, με σκοπό την αποτελεσματικότερη πληροφόρηση του οδηγού σχετικά με τις συνθήκες οδήγησης. Το πλάνο της Hyundai αφορά την βελτίωση -αν όχι την σταδιακή αντικατάσταση- των συμβατικών συστημάτων head up display, τα οποία προβάλλουν πληροφορίες σχετικά με την λειτουργία του αυτοκινήτου και τις κυκλοφοριακές συνθήκες στο παρμπρίζ, εμπρός από τον οδηγό. Το σύστημα που αναπτύσσει η κορεατική φίρμα προσφέρει ασύγκριτη ευκρίνεια σε πολύ μεγαλύτερη επιφάνεια, χρησιμοποιώντας γραφικά υψηλής ανάλυσης και -ουσιαστικά- ενσωματώνοντας τα στοιχεία του συστήματος πλοήγησης στο πραγματικό περιβάλλον.

Διαβάστε επίσης: Γνωρίζετε τις κατηγορίες ανταλλακτικών αυτοκινήτων;

Κατ’ αυτό τον τρόπο η προσοχή του οδηγού παραμένει απερίσπαστη, η ανάγνωση των δεδομένων από το ανθρώπινο μάτι και τον εγκέφαλο γίνεται ταχύτερα και ευκολότερα, με αποτέλεσμα την βελτίωση της οδικής ασφάλειας και την πρόληψη των ατυχημάτων. Επιπλέον εφαρμογές μπορούν να υιοθετηθούν σε μελλοντικά αυτόνομα οχήματα, στα οποία θα προσφέρει αποτελεσματικότερη αλληλεπίδραση και επικοινωνία μεταξύ των αυτοκινήτων, καταλήγοντας στο ίδιο -θετικότατο- αποτέλεσμα: την μείωση των κινδύνων κατά τις μετακινήσεις.