Τα καλύτερα και χειρότερα ελαστικά 205/55R16

Η επιλογή μιας καινούργιας τετράδας ελαστικών αποτελεί γρίφο και σπαζοκεφαλιά για πολλούς οδηγούς, αφού θέλουν να συνδυάσουν τα καλύτερα δυνατά χαρακτηριστικά, χωρίς όμως να ξοδέψουν πάρα πολλά χρήματα. Το κύριο ζητούμενο είναι να προσφέρουν πολύ καλό κράτημα και φρενάρισμα σε βρεγμένο και στεγνό οδόστρωμα, ενώ σε δεύτερη μοίρα περνούν η αντίσταση κύλισης, ο θόρυβος, η άνεση και η κατανάλωση. Όχι ότι δεν ενδιαφέρουν τον αγοραστή, αλλά από ένα ελαστικό ζητάς πρωτίστως να κρατάει και δευτερευόντως να μην ακούγεται.

Ο ADAC πραγματοποίησε ένα μεγάλο τεστ θερινών ελαστικών, στην πιο διαδεδομένη διάσταση που συναντάμε σε πλειάδα μοντέλων της αγοράς: 205/55/R16. Ως «δοκιμαστικός σωλήνας» χρησιμοποιήθηκε το προηγούμενο VW Golf, εξετάζοντας συνολικά 15 διαφορετικά σετ ελαστικών: Apollo Alnac 4G, BF Goodrich Advantage, Bridgestone Turanza T005, Continental PremiumContact 6, Fulda EcoControl HP 2, Goodyear EfficientGrip Performance 2, Hankook Ventus Prime 3 K125, King Meiler Sport 1, Kumho Ecsta HS51, Maxxis Premitra 5, Nokian Wetproof, Petta’s Empire PT515, Pirelli Cintorato P7, Semperit Speed-Life 3 και Uniroyal Rainsport 5.

Τα λάστιχα δοκιμάστηκαν σε πρόσφυση στο στεγνό και το βρεγμένο, στα επίπεδα θορύβου/άνεσης, στην κατανάλωση και τη φθορά. Κάθε τομέας έχει και διαφορετική βαρύτητα, με τη συμπεριφορά στο βρεγμένο να είναι η πιο σημαντική και η κατανάλωση με την άνεση στο άλλο άκρο. Η βαθμολογία γίνεται με δείκτες και έχει ως εξής: 0,5 έως 1,6 πολύ καλό, 1,6 έως 2,5  καλό, 2,6 έως 3,5 ικανοποιητικό, 3,6 έως 4,5 επαρκές, ενώ από 4,6 και πάνω μιλάμε για ανεπάρκεια.

Πάμε να δούμε την τελική κατάταξη, όπως διαμορφώθηκε μετά τις ενδελεχείς δοκιμές των Γερμανών, που περιλαμβάνει κι αρκετές εκπλήξεις, με κάποια μεγάλα ονόματα να βρίσκονται χαμηλά και κάποια άλλα, σχετικά άγνωστα, πολύ ψηλά. Αξίζει να αναφερθεί πάντως, πως μόνο ένα ελαστικό δεν ήταν τουλάχιστον ικανοποιητικό, ενώ κανένα δεν βρέθηκε στο φάσμα του ανεπαρκούς.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Bugatti Chiron τράκαρε με Toyota Corolla (+video)
Bugatti Chiron τράκαρε με Toyota Corolla (+video)
Κανονικό Transformer για νονούς (+video)
Κανονικό Transformer για νονούς (+video)
Μοναδική επιστροφή για το αξέχαστο Hyundai Pony
Μοναδική επιστροφή για το αξέχαστο Hyundai Pony
Σπάνιο Opel Calibra 2.5 V6 με 8.000 χλμ.
Σπάνιο Opel Calibra 2.5 V6 με 8.000 χλμ.
Θερμαινόμενο κάθισμα άνοιξε τρύπες σε πουλόβερ!
Θερμαινόμενο κάθισμα άνοιξε τρύπες σε πουλόβερ! …
Πιο «σκληρό» το επόμενο Honda CR-V
Πιο «σκληρό» το επόμενο Honda CR-V
Πώς το πρώτο τούρμπο αυτοκίνητο ήταν καταστροφή
Πώς το πρώτο τούρμπο αυτοκίνητο ήταν καταστροφή …
Οι περισσότεροι κάτοχοι SUV τα έχουν για την πόλη
Οι περισσότεροι κάτοχοι SUV τα έχουν για την πόλη …
Mercedes CLK 63 AMG Black Series σαν καινούργια
Mercedes CLK 63 AMG Black Series σαν καινούργια
Οι τιμές του νέου Jeep Compass στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Hyundai που καίει 1,38 λτ./100 χλμ.
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε η πιο ακριβή BMW των 253.200 ευρώ!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε η νέα Mercedes C-Class. Δείτε τις τιμές
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του pickup Jeep Gladiator στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το νέο Toyota C-HR GR Sport. Δείτε τις τιμές
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές της Ford Mustang Mach-E στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το καυτό Hyundai Kona N Line. Δείτε τις τιμές
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε στην Ελλάδα η νέα BMW iX3
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Kia XCeed με τους νέους κινητήρες
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Διαθέσιμα νέα ήπια σπορ και υβριδικά VW Golf
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store