Τι γίνεται με τα χιλιάδες αυτοκίνητα του Dieselgate; - AutoGreekNews

Τι γίνεται με τα χιλιάδες αυτοκίνητα του Dieselgate;

To ζήτημα με τα «πειραγμένα» λογισμικά που χρησιμοποιούσε η VW στους πετρελαιοκινητήρες, το γνωστό ως Dieselgate, αποκαλύφθηκε τον Σεπτέμβριο του 2015. Χαρακτηριστικό το γεγονός ότι ενώ το θέμα έκλεισε το 2015, με τον γερμανικό κολοσσό να καλείται σε καταβολή περισσοτέρων από 21 δις δολαρίων σε πρόστιμα και αποζημιώσεις, ο λογαριασμός στο Βόλσφμπουργκ ακόμα «γράφει».

Δείτε ακόμα: FCA: Πρόστιμο 800 εκατ. δολάρια – 131 εκατ. για την Bosch

Ένα από τα κυριότερα πλήγματα που δέχτηκε η VW, ήταν η υποχρέωσή της να ανακαλέσει εκατοντάδες χιλιάδες παράτυπα αυτοκίνητα,  αγοράζοντάς τα από τους ιδιοκτήτες τους εν είδει αποζημίωσης. Από εκεί και πέρα, επαφίετο στην «VW» τι θα κάνει μαζί τους. Το μόνο σίγουρο ήταν η μάζωξη τους σε τεράστια «στρατόπεδα συγκέντρωσης», με τις αεροφωτογραφίες από διάφορα τέτοια μέρη να προκαλούν σοκ και δέος. Μόνο στις Η.Π.Α. ο συνολικός αριθμός των τοποθεσιών ξεπερνά τις 37 και αυτός των αυτοκινήτων που φιλοξενούν τις 480.000! Ποια είναι η πορεία τους, ωστόσο, πέρα από τις αχανείς μάντρες;

Οι δρόμοι είναι οι εξής δύο: είτε επαναπροώθηση στην αγορά, είτε πρέσα. Συνήθως τα πιο καινούργια μοντέλα με λίγα χιλιόμετρα στο κοντέρ, επιλέγονται να συνεχίσουν την καριέρα τους στην αγορά των μεταχειρισμένων ή των leasing. Φυσικά συνοδεύονται με τα απαραίτητα έγγραφα, ώστε να μην αποτελέσουν αντικείμενο εκμετάλλευσης σε χέρια επιτήδειων. Ένα Passat 2.0 TDI του 2013 με 160.000 χιλιόμετρα για παράδειγμα, είναι ένας πολύ καλός υποψήφιος για «δεύτερη ευκαιρία». Αυτοκίνητα παλαιότερης χρονολογίας ή με πολλά χιλιόμετρα, συνήθως οδηγούνται στην αποσυναρμολόγηση.

Διαβάστε επίσης: Αντίστροφη μέτρηση για το νέο σήμα της VW

Αξιοσημείωτο είναι το ενδιαφέρον του αμερικανικού κοινού για τα «αμαρτωλά αυτοκίνητα», τα οποία «φεύγουν» με γοργούς ρυθμούς. Δεν προκαλεί ιδιαίτερη έκπληξη βέβαια, καθώς πλέον είναι εφοδιασμένα με σύννομο λογισμικό και σε ορισμένες περιπτώσεις έχουν ελάχιστα χιλιόμετρα, αλλά πωλούνται σε εξευτελιστικές τιμές προκειμένου να αδειάζουν οι χώροι αποθήκευσης. Στην Ευρώπη τα πράγματα είναι διαφορετικά, καθότι η απαξίωση «θερίζει», οπότε τα περισσότερα εξ αυτών καταλήγουν ως ανταλλακτικά.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τι κάνουν 76 λίτρα νερού σε ένα μοτέρ; (+video)
Τι κάνουν 76 λίτρα νερού σε ένα μοτέρ; (+video)
Με στοιχεία από τη Mach-E η επόμενη Mustang
Με στοιχεία από τη Mach-E η επόμενη Mustang
Η νέα Lancia 037 μάγεψε στο Μόντε Κάρλο (+video)
Η νέα Lancia 037 μάγεψε στο Μόντε Κάρλο (+video)
Ξέχασε να αλλάξει λάδια, πήρε το μοτέρ στο χέρι
Ξέχασε να αλλάξει λάδια, πήρε το μοτέρ στο χέρι …
Integra Type R με 11.000 χλμ. αγγίζει τις 100.000 ευρώ
Integra Type R με 11.000 χλμ. αγγίζει τις 100.000 ευρώ
Porsche 911 Turbo S ξεπερνά τις 143.000 ευρώ σε έξτρα!
Porsche 911 Turbo S ξεπερνά τις 143.000 ευρώ σε έξτρα!
Άνοιξε η Αττική Oδός! Xωρίς διόδια η διέλευση!
Άνοιξε η Αττική Oδός! Xωρίς διόδια η διέλευση! …
SUV το πρώτο ηλεκτρικό της Lamborghini!
SUV το πρώτο ηλεκτρικό της Lamborghini!
Πόσο καλύτερη είναι η τετρακίνηση στο χιόνι; (+video)
Πόσο καλύτερη είναι η τετρακίνηση στο χιόνι; (+video) …
Τιμές κι εξοπλισμοί για το νέο Kia EV6!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές και εξοπλισμοί του Toyota Aygo X στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Suzuki Vitara 1.5 Hybrid: Τιμές, εξοπλισμός & επιδόσεις
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνει το νέο Volvo C40 Recharge 408 hp;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέο Toyota RAV4 Adventure σε τιμή για έχοντες
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Ford Focus στην Ελλάδα!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το ισχυρότερο Ford των 80.000 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Honda HR-V e:HEV στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store